Skønhedsudfordringer.

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Anigav
Indlæg: 103
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:55
Kort karma: 22
Likede indlæg: 177

Skønhedsudfordringer.

Indlægaf Anigav » 8. jul 2016, 18:41

Havde lidt svært ved at finde på en titel :gruble:

Jeg er selv ved at have en ret stor samling læbestifter, og derfor er der mange af dem der bliver glemt, og det er jo synd for dem :-D Så derfor har jeg besluttet, at her i juli, må jeg ikke bruge den samme læbestift mere end en dag. På den måde regner jeg med, at blive mindet om gammel kærlighed, og forhåbentligt få ryddet lidt op i dem. Jeg har en skål, jeg smider de brugte i. Jeg har allerede kastet kærligheden på en, jeg aldrig havde brugt før, men som passer perfekt til en ny øjenskyggepalette, jeg lige har købt :gogo: Status indtil videre -



Jeg har også en ret stor samling af hudpleje og makeup testere, især fra Korea, som jeg gerne vil have prøvet/smidt ud, så det vil jeg også forsøge i denne måned.

Håber I vil være med, hvis I har noget i vil have ryddet op i/blive bedre til. Alt er velkomment :banan:
Senest rettet af Anigav 14. mar 2019, 21:52, rettet i alt 2 gange.
3
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Skønhedsudfordringer.

Indlægaf Marichen12 » 8. jul 2016, 18:51

Anigav skrev:Havde lidt svært ved at finde på en titel :gruble:

Jeg er selv ved at have en ret stor samling læbestifter, og derfor er der mange af dem der bliver glemt, og det er jo synd for dem :-D Så derfor har jeg besluttet, at her i juli, må jeg ikke bruge den samme læbestift mere end en dag. På den måde regner jeg med, at blive mindet om gammel kærlighed, og forhåbentligt få ryddet lidt op i dem. Jeg har en skål, jeg smider de brugte i. Jeg har allerede kastet kærligheden på en, jeg aldrig havde brugt før, men som passer perfekt til en ny øjenskyggepalette, jeg lige har købt :gogo: Status indtil videre -

IMG_0594 [81871].JPG


Jeg har også en ret stor samling af hudpleje og makeup testere, især fra Korea, som jeg gerne vil have prøvet/smidt ud, så det vil jeg også forsøge i denne måned.

Håber I vil være med, hvis I har noget i vil have ryddet op i/blive bedre til. Alt er velkomment :banan:


Jeg er primært i gang med at bruge mine parfumer op...har 3 som jeg veksler i mellem og nu er den ene næsten tom:banan: Må først købe ny når to af dem er brugt op :panic:

Er i øvrigt dødmisundelig på at du kan bruge læbestift, jeg ligner en lille pige der har været i mors sminkeskuffe uanset hvad jeg prøver :rulle: :blush:
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Anigav
Indlæg: 103
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:55
Kort karma: 22
Likede indlæg: 177

Re: Skønhedsudfordringer.

Indlægaf Anigav » 8. jul 2016, 19:07

Jeg har virkelig små læber, især min overlæbe er nærmest ikke eksisterende, så det er først her indenfor de sidste par år, jeg er begyndt at bruge andet end lyse farver og gloss. Og nu får den fuld skrald med næsten alle farver. Havde blå på sidste weekend :D Jeg bestemte mig for, at de sølle læber, fandme ikke skulle ødelægge min lyst til læbestift. :lol: Drømmer dog stadig om en overlæbe...

Hvorfor er det at du føler, at du ikke kan bruge læbestift?
1
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2823
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Skønhedsudfordringer.

Indlægaf Torn » 9. jul 2016, 10:31

Jeg er også ved at opbruge parfumer. Jeg har tre tilbage. En af dem, overvejer jeg smide ud. Bryder mig vist egentligt ikke om duften. Og de to andre vil jeg bruge op, inden jeg må købe/ønske ny.
1
orchid89
Indlæg: 29
Tilmeldt: 25. maj 2016, 18:39
Kort karma: 4
Likede indlæg: 43

Re: Skønhedsudfordringer.

Indlægaf orchid89 » 9. jul 2016, 15:48

Jeg har gjort præcis det samme med mine læbestifter for netop at gøre det lettere at declutte dem. Det kan kun anbefales :gogo:

Og apropos parfumer... Jeg arbejder også på at bruge et par stykker op her hen over sommeren, men det tager jo lang tid.

.... Og så har jeg generelt gang i min egen lille project pan udfordring hele året. Jeg har udvalgt en række produkter, som jeg ønsker at bruge helt op og en række produkter, som jeg ønsker at lave pan på/ramme bunden på. Det er meget sjovt :-D
1
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Skønhedsudfordringer.

Indlægaf Marichen12 » 9. jul 2016, 15:53

Anigav skrev:Jeg har virkelig små læber, især min overlæbe er nærmest ikke eksisterende, så det er først her indenfor de sidste par år, jeg er begyndt at bruge andet end lyse farver og gloss. Og nu får den fuld skrald med næsten alle farver. Havde blå på sidste weekend :D Jeg bestemte mig for, at de sølle læber, fandme ikke skulle ødelægge min lyst til læbestift. :lol: Drømmer dog stadig om en overlæbe...

Hvorfor er det at du føler, at du ikke kan bruge læbestift?


Jeg har samme udfordring med en meget lille overlæbe...synes bare ikke det klæder mig :blush:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:

Tilbage til "Skønhed"