Jeffree Star Cosmetics

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Jeffree Star Cosmetics

Indlægaf Juki » 20. jun 2016, 10:22

Hvad er jeres erfaringer med makeup fra Jeffree Star?

Jeg tror snart jeg er nødt til at eje noget af det han har lavet Billede Men de anmeldelser jeg har set/læst der virker kvaliteten og pigmenteringen ret god, næsten for god til at være sand :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Anigav
Indlæg: 103
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:55
Kort karma: 22
Likede indlæg: 177

Re: Jeffree Star Cosmetics

Indlægaf Anigav » 20. jun 2016, 11:52

Jeg har nogle af hans liquid lipsticks, som jeg er fint tilfredse med. Prisen er helt fair, undtaget hvis de bliver taget i tolden, hvilket altid sker for mig :rulle: :lol:

Jeg har ikke prøvet hans skinfrost eller øjenskygge, og har set dårlige rewiews af begge, altså af folk der ikke fangirler for hårdt, som rigtig mange gør omkring af ham. Så dem holder jeg mig nok fra.

Faktisk er jeg ikke helt sikker på om jeg vil købe noget fra ham mere, heller ikke selvom jeg er glad for det jeg har. Efter at have begyndt at følge ham forskellige steder - Youtube, Instagram og Snapchat, så har jeg fundet ud af hvor uprofessionel han faktisk er, og hvor grimt han snakker til hans kunder, når de ikke siger det rigtige. Han sviner folk til, er især rigtig glad for at kalde dem cunts. Ved at mange elsker ham, fordi han er bare er så "ærlig og tør at være sig selv" men for mig virker han helt enormt usikker, på en rigtig uheldig måde. Blandt andet flippede han fuldstændig på en ret ung knægt, der havde lavet en video om at hans skinfrost var gået i stykker, men hvor han stadig taler om hvor meget han elsker Jeffree, og at han var rigtig ked af at den var gået i stykker. Jeffree beskyldte ham for alt mulige og blokerede ham fra hans private og Jeffree Stars cosmetics sider. Hvor det så viste sig, at mange modtog King tut der var gået i stykker...

Her er blandt andet en, som fortæller lidt om det hele. Kan tilføje at han sjovt nok ikke er gået amok på hende, kun blokeret hende fra hans sider :stoned:


https://www.youtube.com/watch?v=N1qdgArqOSI
2
Brugeravatar
Anigav
Indlæg: 103
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:55
Kort karma: 22
Likede indlæg: 177

Re: Jeffree Star Cosmetics

Indlægaf Anigav » 20. jun 2016, 11:57

Men hvis det ikke er noget, der som sådan betyder noget for en, så kan jeg godt anbefale de læbestifter. Jeg har i hvert fald været heldig med de farver jeg har. Ved at nogle af farverne ikke er helt gode, men kan ikke huske hvilke.

Jeg har som sagt ikke selv helt taget stilling til, om jeg vil købe mere. Men hælder mest til ikke at støtte ham. Der er jo begyndt at komme mange alternativer, nu hvor liquid lipsticks er blevet så populære.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Jeffree Star Cosmetics

Indlægaf Juki » 20. jun 2016, 13:08

Jeg har godt set nogle videoer med det der drama omkring den highlighter der var gået i stykker, men ærlig talt så er jeg altså for gammel til det drama der er/kan være mellem bloggere/youtubere osv. Det er som om det bare eskalerer nogle gange og alle har pludselig en mening om noget de ikke havde før eller ellers ville have :træt:

Jeg har dog ikke rigtig fulgt Jeffree før, kun kendt til de liquid lipsticks og set ham hist og pist, men han falder ikke lige indenfor min smag i hans makeupstil, eller hvad man skal kalde det. Jeg vidste derfor heller ikke at han er og har været en douchebag overfor sine (potentielle) kunder, men det gider jeg da ikke støtte ham i. Spørgsmålet er om det vil ændre sig af at man ikke køber hans produkter?

Måske jeg ikke har ledt grundigt nok, men det er jo nok fordi hans fangirls er overrepræsenterede? I forhold til gode/dårlige swatches.

Jeg synes bare de ting han laver er fede og flotte, omend ikke altid så "wearable", men jeg kan helt sikkert finde et alternativt, fx ved Colourpop :) De laver i hvert fald cruelty free og veganer-venlige produkter (som bl.a. er det jeg godt kan lide ved Jeffree Stars produkter også)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Anigav
Indlæg: 103
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:55
Kort karma: 22
Likede indlæg: 177

Re: Jeffree Star Cosmetics

Indlægaf Anigav » 20. jun 2016, 14:03

Der kan nemt ske fejl, men hans måde at håndtere det på, fandt jeg alt andet end professionelt, og det medvirker klart til om jeg vil handle der igen. Det kan jo lige så godt være mig, der modtager produkter der er noget galt med.

Jeg regner ikke ligefrem med, at han pludselig finder den gode tone frem, fordi jeg ikke handler ved ham :-D men jeg vil da være træt af at bruge penge på noget, der ikke er i orden, og så få en sviner når jeg gør opmærksom på det. Og lige det, føler jeg ikke bare er drama blandt Youtubere, da jeg jo har set ham sige og skrive de ting.

Men igen, det er jo fuldstændig op til en selv, om de ting betyder noget. Indtil videre vil jeg ikke støtte ham mere, men altså kan også godt hive glorien lidt til side, og indrømme at hvis der kommer en helt fantastisk læbestift farve, så falder jeg muligvis i. :lol: For de er altså gode, især farveudvalget.

Men hans highlightere og øjenskygger hopper jeg over, de virker ikke til at være pengene værd.
1
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Jeffree Star Cosmetics

Indlægaf twinkle » 21. jun 2016, 13:52

Juki skrev:Jeg har godt set nogle videoer med det der drama omkring den highlighter der var gået i stykker, men ærlig talt så er jeg altså for gammel til det drama der er/kan være mellem bloggere/youtubere osv. Det er som om det bare eskalerer nogle gange og alle har pludselig en mening om noget de ikke havde før eller ellers ville have :træt:

Jeg har dog ikke rigtig fulgt Jeffree før, kun kendt til de liquid lipsticks og set ham hist og pist, men han falder ikke lige indenfor min smag i hans makeupstil, eller hvad man skal kalde det. Jeg vidste derfor heller ikke at han er og har været en douchebag overfor sine (potentielle) kunder, men det gider jeg da ikke støtte ham i. Spørgsmålet er om det vil ændre sig af at man ikke køber hans produkter?

Måske jeg ikke har ledt grundigt nok, men det er jo nok fordi hans fangirls er overrepræsenterede? I forhold til gode/dårlige swatches.

Jeg synes bare de ting han laver er fede og flotte, omend ikke altid så "wearable", men jeg kan helt sikkert finde et alternativt, fx ved Colourpop :) De laver i hvert fald cruelty free og veganer-venlige produkter (som bl.a. er det jeg godt kan lide ved Jeffree Stars produkter også)


Du kan evt. søge efter Stephanie Nicole på youtube, hun lavede en fin og informativ video omkring JS' måde at være på og opføre sig + reviews og swatches af en highlighter og så hans Beauty Killer palette.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Jeffree Star Cosmetics

Indlægaf Juki » 21. jun 2016, 15:28

twinkle skrev:
Juki skrev:Jeg har godt set nogle videoer med det der drama omkring den highlighter der var gået i stykker, men ærlig talt så er jeg altså for gammel til det drama der er/kan være mellem bloggere/youtubere osv. Det er som om det bare eskalerer nogle gange og alle har pludselig en mening om noget de ikke havde før eller ellers ville have :træt:

Jeg har dog ikke rigtig fulgt Jeffree før, kun kendt til de liquid lipsticks og set ham hist og pist, men han falder ikke lige indenfor min smag i hans makeupstil, eller hvad man skal kalde det. Jeg vidste derfor heller ikke at han er og har været en douchebag overfor sine (potentielle) kunder, men det gider jeg da ikke støtte ham i. Spørgsmålet er om det vil ændre sig af at man ikke køber hans produkter?

Måske jeg ikke har ledt grundigt nok, men det er jo nok fordi hans fangirls er overrepræsenterede? I forhold til gode/dårlige swatches.

Jeg synes bare de ting han laver er fede og flotte, omend ikke altid så "wearable", men jeg kan helt sikkert finde et alternativt, fx ved Colourpop :) De laver i hvert fald cruelty free og veganer-venlige produkter (som bl.a. er det jeg godt kan lide ved Jeffree Stars produkter også)


Du kan evt. søge efter Stephanie Nicole på youtube, hun lavede en fin og informativ video omkring JS' måde at være på og opføre sig + reviews og swatches af en highlighter og så hans Beauty Killer palette.

Hvis det er den der allerede er linket til, så er den set ;) Men tak!
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1036
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2663

Re: Jeffree Star Cosmetics

Indlægaf Venus222 » 22. jun 2016, 20:50

Kan man overhovedet få hans ting i Europa? Nu var der en der nævnte told....
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Jeffree Star Cosmetics

Indlægaf Juki » 22. jun 2016, 20:53

Venus222 skrev:Kan man overhovedet få hans ting i Europa? Nu var der en der nævnte told....

Ja, www.cocktailcosmetics.co.uk har nogle af dem :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Skønhed"