Øjenbryn...suk!

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Øjenbryn...suk!

Indlægaf MOGA » 13. jun 2016, 17:04

Over det sidste års tid har mine øjenbryn ændret karakter. Fra at være relativt kraftige og ensartede er de blevet mærkelige. Dels er der kommet steder stort set uden hår, dels er de tilbageværende hår blevet virkelig stride. Vi taler om, at det er i en grad så fixer ingen forskel gør, så jeg har været nødt til at trimme dem lidt ned for ikke at have (delvis) buskede øjenbryn. Derudover tager nogle af hårene pludselig dårligt imod farve, selvom de ikke er grå/hvide.

Hvad stiller man op?
0
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Øjenbryn...suk!

Indlægaf Oddinary » 13. jun 2016, 18:50

Sært. Har du konsulteret lægen?
0
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Øjenbryn...suk!

Indlægaf MOGA » 13. jun 2016, 19:44

Oddinary skrev:Sært. Har du konsulteret lægen?


Nej. Skulle jeg det? Jeg tror da ikke umiddelbart, at der er noget galt med mig?
0
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Øjenbryn...suk!

Indlægaf Oddinary » 13. jun 2016, 19:51

MOGA skrev:
Oddinary skrev:Sært. Har du konsulteret lægen?


Nej. Skulle jeg det? Jeg tror da ikke umiddelbart, at der er noget galt med mig?


Altså det er ikke fordi der nødvendigvis er noget galt med dig, men det kunne jo godt være, der var en årsag til hårtabet/hårforandringerne som fx hormonelle forandringer, en mindre hudlidelse i området eller at det fx er en bivirkning af noget medicin? Det kan også være, at det lyder værre i mine ører end det reelt er. :)
0
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Øjenbryn...suk!

Indlægaf MOGA » 13. jun 2016, 19:58

Oddinary skrev:
MOGA skrev:
Oddinary skrev:Sært. Har du konsulteret lægen?


Nej. Skulle jeg det? Jeg tror da ikke umiddelbart, at der er noget galt med mig?


Altså det er ikke fordi der nødvendigvis er noget galt med dig, men det kunne jo godt være, der var en årsag til hårtabet/hårforandringerne som fx hormonelle forandringer, en mindre hudlidelse i området eller at det fx er en bivirkning af noget medicin? Det kan også være, at det lyder værre i mine ører end det reelt er. :)


Det er helt klart værst for mig selv, jeg ved ikke, hvor meget andre ser det. Men min mor har da lagt mærke til det.

Jeg taber ikke hår andre steder, synes ikke umiddelbart jeg mærker noget til hormonelle forandringer, får ikke noget medicin og er generelt sund og rask. Mine øjenbryn er bare blevet mærkelige :genert:
0

Tilbage til "Skønhed"