Hvad har du sidst købt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Knirkemis » 3. jan 2018, 10:45

Botox til bekymringsrynke, bunnylines og brynløft. Det var 2 dage før jul, og effekten ved bekymringsrynken er virkelig fin. De to andre steder skal have touchup på mandag, da jeg ikke kan se nogen effekt.

Det her skulle jeg være startet på for længst! Min pande er så fin, fordi jeg ikke hele tiden bruger den i min mimik mere.
2
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10409

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf lillebjoern » 3. jan 2018, 10:57

Jeg købte den øverste fordi jeg troede, jeg også kunne bruge den som makeupfjerner, men jeg tror næsten at jeg bytter den, for det kan man ikke, har det vist sig. Og jeg kan bedst lide at det er kombineret, så jeg ikke skal bruge flere produkter, når jeg bare vil fjerne dagligdagsmakeup.

Billede
Billede
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Stitch » 3. jan 2018, 11:42

En hårtørrer fra Paris Hilton til 100 kr i Lidl. Den har Ion-teknologi og er på 2200 W.
Skal bare bruge den som ekstra hårtørrer hos kæresten, så håber den er god nok :)

hårtørrer.jpg
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4387

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Hewlett » 4. jan 2018, 05:55

lillebjoern skrev:Jeg købte den øverste fordi jeg troede, jeg også kunne bruge den som makeupfjerner, men jeg tror næsten at jeg bytter den, for det kan man ikke, har det vist sig. Og jeg kan bedst lide at det er kombineret, så jeg ikke skal bruge flere produkter, når jeg bare vil fjerne dagligdagsmakeup.

Billede
Billede


Clarifying lotion'en er en eksfoliering af huden som bedst bruges efter du har fjernet makeup og inden du fugter din hud med f.eks. creme :)

Edit: det er selvfølgelig også det du har fundet ud af, men det var mere som lidt info, I tilfælde af, at du vælger at beholde den i din hudplejerutine anyway :)
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10409

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf lillebjoern » 4. jan 2018, 08:40

Hewlett skrev:
lillebjoern skrev:Jeg købte den øverste fordi jeg troede, jeg også kunne bruge den som makeupfjerner, men jeg tror næsten at jeg bytter den, for det kan man ikke, har det vist sig. Og jeg kan bedst lide at det er kombineret, så jeg ikke skal bruge flere produkter, når jeg bare vil fjerne dagligdagsmakeup.

Billede
Billede


Clarifying lotion'en er en eksfoliering af huden som bedst bruges efter du har fjernet makeup og inden du fugter din hud med f.eks. creme :)

Edit: det er selvfølgelig også det du har fundet ud af, men det var mere som lidt info, I tilfælde af, at du vælger at beholde den i din hudplejerutine anyway :)


Mange tak for tip. Kan du anbefale den? Jeg tror jeg beholder den, for jeg har læst gode anmeldelser af den, og er generelt glad for Cliniques produkter. Tænker, at jeg så bare må købe en god makeupfjerner ved siden af. :D
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4387

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Hewlett » 4. jan 2018, 08:54

lillebjoern skrev:
Hewlett skrev:
lillebjoern skrev:Jeg købte den øverste fordi jeg troede, jeg også kunne bruge den som makeupfjerner, men jeg tror næsten at jeg bytter den, for det kan man ikke, har det vist sig. Og jeg kan bedst lide at det er kombineret, så jeg ikke skal bruge flere produkter, når jeg bare vil fjerne dagligdagsmakeup.

Billede
Billede


Clarifying lotion'en er en eksfoliering af huden som bedst bruges efter du har fjernet makeup og inden du fugter din hud med f.eks. creme :)

Edit: det er selvfølgelig også det du har fundet ud af, men det var mere som lidt info, I tilfælde af, at du vælger at beholde den i din hudplejerutine anyway :)


Mange tak for tip. Kan du anbefale den? Jeg tror jeg beholder den, for jeg har læst gode anmeldelser af den, og er generelt glad for Cliniques produkter. Tænker, at jeg så bare må købe en god makeupfjerner ved siden af. :D


Jeg har generelt god erfaring med Cliniques produkter, men lige den dér har jeg faktisk ikke prøvet :)

Jeg har dog en toner fra Vichy som gør det samme og jeg synes det er tydeligt at se om morgenen, at min hud er mere "frisk" at se på :)

Jeg bruger den kun i min aftenrutine ca. hver 2.-3. dag, da sådan en eksfoliering gør huden lidt ekstra følsom overfor solen/uv stråler. Og så altid dagcreme med spf :)
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10409

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf lillebjoern » 4. jan 2018, 09:00

Hewlett skrev:
lillebjoern skrev:
Hewlett skrev:
lillebjoern skrev:Jeg købte den øverste fordi jeg troede, jeg også kunne bruge den som makeupfjerner, men jeg tror næsten at jeg bytter den, for det kan man ikke, har det vist sig. Og jeg kan bedst lide at det er kombineret, så jeg ikke skal bruge flere produkter, når jeg bare vil fjerne dagligdagsmakeup.

Billede
Billede


Clarifying lotion'en er en eksfoliering af huden som bedst bruges efter du har fjernet makeup og inden du fugter din hud med f.eks. creme :)

Edit: det er selvfølgelig også det du har fundet ud af, men det var mere som lidt info, I tilfælde af, at du vælger at beholde den i din hudplejerutine anyway :)


Mange tak for tip. Kan du anbefale den? Jeg tror jeg beholder den, for jeg har læst gode anmeldelser af den, og er generelt glad for Cliniques produkter. Tænker, at jeg så bare må købe en god makeupfjerner ved siden af. :D


Jeg har generelt god erfaring med Cliniques produkter, men lige den dér har jeg faktisk ikke prøvet :)

Jeg har dog en toner fra Vichy som gør det samme og jeg synes det er tydeligt at se om morgenen, at min hud er mere "frisk" at se på :)

Jeg bruger den kun i min aftenrutine ca. hver 2.-3. dag, da sådan en eksfoliering gør huden lidt ekstra følsom overfor solen/uv stråler. Og så altid dagcreme med spf :)


Tusinde tak :kys:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Knirkemis » 5. jan 2018, 09:55

So ein ding. Braun IPL BD 5009 hårfjerner. Og jeg må sige, at jeg er imponeret. Allerede efter to ganges brug, er der tydelige resultater. Normalt barberer jeg ben ca. hver anden dag, hvor de så småt trænger. Nu har jeg gået fra søndag til fredag, og hårene er knap vokset ud.
Jeg lavede en del research inden jeg købte den, for jeg har en anden ældre maskine stående, som jeg aldrig rigtig kom i gang med at bruge, og den var svinedyr og bedst i test flere år i træk (en Tria). Behandlingsvinduet var bare så latterligt lille, at jeg mistede tålmodigheden, inden jeg overhovedet kom i gang.
Den nye har et stor behandlingsvindue og en glide-effekt, så det tager ikke mere end maks 10 minutter for et helt ben. Den er halvdyr, men jeg tror virkelig, jeg har lagt mine penge et fornuftigt sted.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11591
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18649

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf PaleSeptember » 5. jan 2018, 10:44

Knirkemis skrev:So ein ding. Braun IPL BD 5009 hårfjerner. Og jeg må sige, at jeg er imponeret. Allerede efter to ganges brug, er der tydelige resultater. Normalt barberer jeg ben ca. hver anden dag, hvor de så småt trænger. Nu har jeg gået fra søndag til fredag, og hårene er knap vokset ud.
Jeg lavede en del research inden jeg købte den, for jeg har en anden ældre maskine stående, som jeg aldrig rigtig kom i gang med at bruge, og den var svinedyr og bedst i test flere år i træk (en Tria). Behandlingsvinduet var bare så latterligt lille, at jeg mistede tålmodigheden, inden jeg overhovedet kom i gang.
Den nye har et stor behandlingsvindue og en glide-effekt, så det tager ikke mere end maks 10 minutter for et helt ben. Den er halvdyr, men jeg tror virkelig, jeg har lagt mine penge et fornuftigt sted.


Vil du opdatere igen, når du har brugt den lidt længere tid? :)
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf achillaxedprune » 5. jan 2018, 18:01

Jeg har snoldet gaveæsker... :-D ... der er altid så dejlig meget rabat her efter jul. Ole Henriksen fandt jeg online til under halv pris (sweet!!) og mascarasættet var sat ned med 30 %. Yay!

Billede

Billede
Billede
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf achillaxedprune » 5. jan 2018, 20:16

DenSyngendeLussing skrev:
achillaxedprune skrev:Jeg har snoldet gaveæsker... :-D ... der er altid så dejlig meget rabat her efter jul. Ole Henriksen fandt jeg online til under halv pris (sweet!!) og mascarasættet var sat ned med 30 %. Yay!


Må jeg spørge hvor du fandt Ole Henriksen-æsken til under halv pris?


Nordicfeel.dk... Desværre har de ikke flere. De havde lidt blandede anmeldelser på trustpilot, så jeg turde kun købe en æske. Alt forløb dog som det skulle, så jeg tjekkede siden ud igen for at købe et par æsker til, men det var de udsolgt. Øv.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf achillaxedprune » 5. jan 2018, 20:25

DenSyngendeLussing skrev:
achillaxedprune skrev:
DenSyngendeLussing skrev:
achillaxedprune skrev:Jeg har snoldet gaveæsker... :-D ... der er altid så dejlig meget rabat her efter jul. Ole Henriksen fandt jeg online til under halv pris (sweet!!) og mascarasættet var sat ned med 30 %. Yay!


Må jeg spørge hvor du fandt Ole Henriksen-æsken til under halv pris?


Nordicfeel.dk... Desværre har de ikke flere. De havde lidt blandede anmeldelser på trustpilot, så jeg turde kun købe en æske. Alt forløb dog som det skulle, så jeg tjekkede siden ud igen for at købe et par æsker til, men det var de udsolgt. Øv.


Er det ikke denne?

https://www.nordicfeel.dk/hudpleje/samp ... ruth-47090


Ai, stenet, jeg kunne ikke finde den.. Men jo, det er den. Og da jeg klikkede den hjem var den nedsat med 20%. Men det er præcis samme sæt, som koster 445 alle andre steder. Ved ikke om det er en fejl det står til 265... Men det er et herre godt tilbud. Køber selv en pakke eller 2 til. :banan:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Knirkemis » 5. jan 2018, 20:40

PaleSeptember skrev:
Knirkemis skrev:So ein ding. Braun IPL BD 5009 hårfjerner. Og jeg må sige, at jeg er imponeret. Allerede efter to ganges brug, er der tydelige resultater. Normalt barberer jeg ben ca. hver anden dag, hvor de så småt trænger. Nu har jeg gået fra søndag til fredag, og hårene er knap vokset ud.
Jeg lavede en del research inden jeg købte den, for jeg har en anden ældre maskine stående, som jeg aldrig rigtig kom i gang med at bruge, og den var svinedyr og bedst i test flere år i træk (en Tria). Behandlingsvinduet var bare så latterligt lille, at jeg mistede tålmodigheden, inden jeg overhovedet kom i gang.
Den nye har et stor behandlingsvindue og en glide-effekt, så det tager ikke mere end maks 10 minutter for et helt ben. Den er halvdyr, men jeg tror virkelig, jeg har lagt mine penge et fornuftigt sted.


Vil du opdatere igen, når du har brugt den lidt længere tid? :)

Det kan du tro :)
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf achillaxedprune » 5. jan 2018, 20:57

DenSyngendeLussing skrev:
achillaxedprune skrev:
Ai, stenet, jeg kunne ikke finde den.. Men jo, det er den. Og da jeg klikkede den hjem var den nedsat med 20%. Men det er præcis samme sæt, som koster 445 alle andre steder. Ved ikke om det er en fejl det står til 265... Men det er et herre godt tilbud. Køber selv en pakke eller 2 til. :banan:


Det er nemlig meget billigt, så derfor undrede jeg mig også over hvor du dog havde fundet æsken til den pris. Serummet alene plejer at koste en formue, så det er da bare om at slå til! Jeg har dog ikke så mange penge i øjeblikket, så jeg holder mig (desværre, men fornuftigt nok) i skindet. :D


Der er også gratis fragt... lokke lokke. :slem: Jeg har selv lige klikket endnu en æske hjem. For ja, jeg tvivler på man kan finde det billigere. Hurra. Jeg elsker et godt tilbud! :-D
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Trillian
Indlæg: 138
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:12
Kort karma: 7
Likede indlæg: 134

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Trillian » 6. jan 2018, 19:45

Denne creme igen :) til magasins udsalg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Tilbage til "Skønhed"