Hvad har du sidst købt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8236

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Fru Himmelblå » 3. maj 2021, 13:03

Nesnay skrev:
Frøken Himmelblå skrev:
Fræksak skrev:Måske er det mig, der mangler fantasi, men hvad gør de, som man ikke selv gør?


Jeg ved ikke hvad man selv gør. Jeg ved, at mine skills er ikke-eksisterende. Jeg ville aldrig kunne præstere så flot et resultat selv.

Brynene bliver farvet, vokset og plukket med pincet. Det øverste af buen, fik hun trukket højere op, så buen er blevet mere markeret.
Fedt, at du er glad for resultatet! :)

Nu spørger jeg måske virkelig dumt, men hvordan kan hun trække buen højere op, hvis der ikke er tatovering e.l. inde over? Er der plukket "ned" til højre og venstre for buen? Jeg har selv meget lige bryn, der godt kunne bruge mere facon, men jeg har lidt opgivet - har ikke lyst til tatoveringer og er for doven til at tegne dem op :blush2:



Jeg må ærligt være dig svar skyldig, da jeg ikke kunne se, hvordan hun gjorde.
Jeg forestiller mig, at det handler meget om, at hun fik farvet små, fine lyse hår, der sidder lige over brynet og får dem inkorporeret i brynet samtidig med, at hun får formet de eksisterende bryn.

Har lige vedhæftet et før og efter billede. Det er ret tydeligt, hvor dårlig jeg selv er til sådan noget, når man ser mine uplejede øjenbryn. På det første billede er det dog mens jeg har ladet dem vokse ud inden behandling.

Man kan tydeligt se i virkeligheden, at buen er hevet et par millimeter op.

Jo mere jeg ser på dem, des mere tror jeg godt, jeg kunne finde på, at få det opdateret hver måned.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Fru Himmelblå 3. maj 2021, 13:08, rettet i alt 2 gange.
6
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Filipai » 3. maj 2021, 13:05

Genopfyldning af mine øjenbryn. De var blevet lidt trætte da der er et år siden jeg sidst fik dem tatoveret, men nu står de snorlige igen.
0
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4211

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Fræksak » 3. maj 2021, 13:12

Frøken Himmelblå skrev:
Fræksak skrev:
Frøken Himmelblå skrev:
Frøken Himmelblå skrev:Skal for første gang have rettet bryn professionelt. Har bestilt tid ved Kenny Anker. Glæder mig til at se, hvad de kan gøre ved mine bryn.


Man ligner jo en freaking filmstjerne!

Det her kan jeg dælme godt købe mig fattig i. Touch-uptid er bestilt.


Måske er det mig, der mangler fantasi, men hvad gør de, som man ikke selv gør?


Jeg ved ikke hvad man selv gør. Jeg ved, at mine skills er ikke-eksisterende. Jeg ville aldrig kunne præstere så flot et resultat selv.

Brynene bliver farvet, vokset og plukket med pincet. Det øverste af buen, fik hun trukket højere op, så buen er blevet mere markeret.


Ok, tak for svar :) De er i hvert fald blevet fine!
0
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4211

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Fræksak » 3. maj 2021, 13:13

Filipai skrev:Genopfyldning af mine øjenbryn. De var blevet lidt trætte da der er et år siden jeg sidst fik dem tatoveret, men nu står de snorlige igen.


Sjovt, det har jeg tid til om et par uger. Det er også et år siden jeg fik mine lavet. Glæder mig til at få dem lidt mere markerede igen; farven falmer alligevel en del på et år.
0
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Aviva » 6. maj 2021, 11:51

Lady Million Empire fra Paco Rabanne :love:

-den kan min næse godt lide
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Ally » 6. maj 2021, 14:55

En omgang shellac i den fineste mørke pink/lilla med shimmer :love:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Prosperity74 » 8. maj 2021, 20:23

Cleansing cream fra Miild
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf achillaxedprune » 17. maj 2021, 20:40

Fra nicehair... En gaveæske med ansigtspleje (det er dyrt at nærme sig de 40!) og en ny mascara... Cremen er helt fantastisk til min hud, og sættet stod til 595, så jeg sprang til. :) Da Helena Rubinstein-gaveæsken kostede det samme som mascaraen alene, valgte jeg selvfølgelig at få en lille øjencreme og makeup-fjerner med gratis. :-D Mascaraen er en af de bedste, jeg har prøvet. Jeg havde ellers lige købt en ny fra Estée Lauder, som jeg kun har brugt et par gange, men den er slet ikke lige så god. Det ærgrer mig at skulle bruge penge på en ny mascara, når jeg har en stort set ny...men jeg vil have PAUW, så jeg blev nød til at vende tilbage til gode gamle Helena Rubenstein. Makeup-fjerneren er også god, så det er fint med en til skabet!
Billede

Billede
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21040

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf catnip » 18. maj 2021, 10:47

Den her veganske/cruelty free mascara fra Pacifica.

Billede

Er spændt på at se om den kan leve op til de raving reviews den har fået. Har netop modtaget den med posten, så den skal prøves på i morgen.
1
- Nevertheless she persisted -
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Undtagelsen » 18. maj 2021, 11:28

Jeg kom hjem med en exfolierende renseskum, da jeg var ved kosmetolog og jeg er kæmpefan. Det var et godt køb!
Derudover har jeg købt en mist med probiotika fra Madara. Har læst meget godt om den, så glæder mig til at prøve den.
Til sidst har jeg genkøbt Ansigtscremen fra Beautyspace.

Og billederne kommer så i omvendt rækkefølge, kan jeg se.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Esme
Indlæg: 450
Tilmeldt: 29. sep 2020, 12:37
Kort karma: 30
Likede indlæg: 424

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Esme » 18. maj 2021, 12:23

DenGrimmeHelling skrev:Jeg har som det sidste menneske i verden også fået øjnene op for koreansk hudpleje nu, det er jo genialt! Toneren alene har gjort en verden til forskel for den permanente rødme på mine kinder og min næse.

Jeg er hooked og har købt lidt til lager.

Du må være det andet sidste menneske i verden (og sådan noget kan du ikke skrive uden links) :D
0
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Hewlett » 19. maj 2021, 07:44

Kender I det når I dufter til/prøver en parfume på og tænker "Ej, den er ikke lige mig" men så bare ikke kan få den slået ud af hovedet igen?

Jeg testede den i Matas og gik rundt og inhalerede mit håndled i timevis efter, så noget af parfumen endte på mit mundbind. Samme mundbind har ligget i min taske og bare duftet bedre og bedre, så nu endte jeg alligevel med at købe den :lol:

Tror den bliver super lækker og frisk at bruge når sommeren rigtig rammer :love2:

twilly_d_hermes_eau_de_parfum__36988_front_1_300_0_600_600_b__1621409706_31780.jpg


Og så har jeg også købt (endnu) en rød læbestift :-D

downloadfile__1621410210_20958.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf LaScrooge » 19. maj 2021, 07:58

Hewlett skrev:Kender I det når I dufter til/prøver en parfume på og tænker "Ej, den er ikke lige mig" men så bare ikke kan få den slået ud af hovedet igen?

Jeg testede den i Matas og gik rundt og inhalerede mit håndled i timevis efter, så noget af parfumen endte på mit mundbind. Samme mundbind har ligget i min taske og bare duftet bedre og bedre, så nu endte jeg alligevel med at købe den :lol:

Tror den bliver super lækker og frisk at bruge når sommeren rigtig rammer :love2:

twilly_d_hermes_eau_de_parfum__36988_front_1_300_0_600_600_b__1621409706_31780.jpg


Og så har jeg også købt (endnu) en rød læbestift :-D

downloadfile__1621410210_20958.jpg


OMG jeg elsker at opdage en ny parfume :love:

og rød læbstift og parfume? - lige et shoppinghaul efter min smag :-D Jeg mangler selv røde læbestifter, føler jeg! - men det skyldes nok egentlig den evindelige mundbindstildækning af læbeområdet. Så sidder det hele på indersiden af masken :rulle: (På min arbejdsplads skal man tage maske på så snart man ikke sidder i sin stol...)
1
And we both know: I will be delicious
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Hewlett » 19. maj 2021, 10:02

LaScrooge skrev:
Hewlett skrev:Kender I det når I dufter til/prøver en parfume på og tænker "Ej, den er ikke lige mig" men så bare ikke kan få den slået ud af hovedet igen?

Jeg testede den i Matas og gik rundt og inhalerede mit håndled i timevis efter, så noget af parfumen endte på mit mundbind. Samme mundbind har ligget i min taske og bare duftet bedre og bedre, så nu endte jeg alligevel med at købe den :lol:

Tror den bliver super lækker og frisk at bruge når sommeren rigtig rammer :love2:

twilly_d_hermes_eau_de_parfum__36988_front_1_300_0_600_600_b__1621409706_31780.jpg


Og så har jeg også købt (endnu) en rød læbestift :-D

downloadfile__1621410210_20958.jpg


OMG jeg elsker at opdage en ny parfume :love:

og rød læbstift og parfume? - lige et shoppinghaul efter min smag :-D Jeg mangler selv røde læbestifter, føler jeg! - men det skyldes nok egentlig den evindelige mundbindstildækning af læbeområdet. Så sidder det hele på indersiden af masken :rulle: (På min arbejdsplads skal man tage maske på så snart man ikke sidder i sin stol...)


Jeg har et seriøst problem når det kommer til parfume og røde læbestifter :fløjt:

Jeg bruger også kun læbestift når jeg har fri fra arbejde og ikke skal rende rundt med mundbind på i længere tid :tie:
1
Silver
Indlæg: 116
Tilmeldt: 31. maj 2019, 20:13
Kort karma: 20
Likede indlæg: 155

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Silver » 21. maj 2021, 13:29

En forbehandling :genert:

Åh, det var skønt :lun:
Senest rettet af Silver 26. okt 2021, 18:21, rettet i alt 1 gang.
0

Tilbage til "Skønhed"