Hvad har du sidst købt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf PaleSeptember » 24. mar 2019, 17:31

På Beauty Bay

Udklip.PNG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf FrøkenM » 25. mar 2019, 15:35

Normal appen lokkede med GHD Gold styler til 740 kroner. Jeg har længe været træt af mit gamle glattejern der længe har trængt til udskiftning så nu er der et på vej hjem til mig :banan:
Billede

Derudover hoppede Naked Reloaded i kurven da jeg gik igennem lufthavnen i går :love: :dåne:

Billede
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27059

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf ajnaM » 26. mar 2019, 18:02

Stort krøllejern fra GHD. Har brugt det første gang i morges - det gik HURTIGT og her til aften er mine krøller stadig såååå fine, selvom jeg ikke brugte noget produkt. :love:

Billede
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 28. mar 2019, 14:26

Urban Decay Naked Heat og Naked Smoky.

Billede

Billede

Fik begge for mindre end halvdelen af RRP.

Nyx

Billede

Billede

Til sammen har jeg brugt £40 tror jeg, men har så solgt nogle af mine Bobbi Brown børster til at betale for det. Det går nok ... Jeg anede alligevel ikke hvad de skulle bruges til :fløjt:
0
Brugeravatar
Trillian
Indlæg: 138
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:12
Kort karma: 7
Likede indlæg: 134

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Trillian » 30. mar 2019, 17:23

Jeg var lige nødt til at udnytte rabat plus IT cosmetics som nyt mærke hos Matas
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf PaleSeptember » 31. mar 2019, 11:35

DenSyngendeLussing skrev:L’Oréal Infallible Pro Glow Foundation kan nu langt om længe købes i Europa via Amazon.co.uk, så jeg tænkte, jeg ville prøve den, eftersom den har været voldsomt hypet i USA. Jeg er personligt ikke til mat hud og er ekstremt træt af matte foundations, så jeg håber, den her kan noget. :)


Vil du komme med en anmeldelse af den, når du har prøvet den?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf LadyFox » 1. apr 2019, 18:09

Et abonnement hos GoodieBox - jeg trænger gevaldigt til at få rystet posen en hel del. Synes ellers at de der abonnement-boxe med alt muligt er lidt noget pjat.
0
...
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27059

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf ajnaM » 1. apr 2019, 19:30

Den helt store omgang selvbruner... :fløjt: Så skal der gang i noget seriøs forårsklargøring, haha. Og så noget tørshampoo og volumenspray. :afro:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27059

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf ajnaM » 1. apr 2019, 20:37

Trappestige skrev:
Er Redken produkterne nogle du har erfaring med?


Kun volumensprayen, og den er god. Satser på at tørshampooen er det samme - jeg plejer at være glad for Redken. Og tørshampooer i øvrigt. Så det må være et match made in heaven. :D
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27059

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf ajnaM » 1. apr 2019, 20:55

Trappestige skrev:
ajnaM skrev:
Trappestige skrev:
Er Redken produkterne nogle du har erfaring med?


Kun volumensprayen, og den er god. Satser på at tørshampooen er det samme - jeg plejer at være glad for Redken. Og tørshampooer i øvrigt. Så det må være et match made in heaven. :D

Åh, mit badeværelse bugner simpelthen af fejlkøbte rootlifters der ikke gør deres arbejde, så den vil jeg helt sikkert prøve. Jeg bliver altid gråhåret af tørshampooer, også dem til brunetter, men jeg kunne godt bruge en for at skåne det nyklippede hår. Jeg prøver!


Jeg er helt mørkhåret og har ikke haft det problem med tørshampooer de seneste par år. Det er som om, de er blevet bedre til det, synes jeg - i hvert fald hvis man ikke køber dem til 30 kroner i Matas.

Ellers er apotekets Klorane god! Den købte jeg i Frankrig tidligere, inden den kom til DK, netop for at undgå problemet med grå hår. :D
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf PaleSeptember » 2. apr 2019, 06:21

ajnaM skrev:Den helt store omgang selvbruner... :fløjt: Så skal der gang i noget seriøs forårsklargøring, haha. Og så noget tørshampoo og volumenspray. :afro:

Billede


Vil du anmelde 10 minute tan, når du har prøvet den?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27059

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf ajnaM » 2. apr 2019, 07:54

PaleSeptember skrev:
ajnaM skrev:Den helt store omgang selvbruner... :fløjt: Så skal der gang i noget seriøs forårsklargøring, haha. Og så noget tørshampoo og volumenspray. :afro:

Billede


Vil du anmelde 10 minute tan, når du har prøvet den?


Yep!

Jeg ved ikke, om jeg brugte den forkert eller bare var meget forsigtig med mængde og tid, men jeg synes, den var meget let i farven. :genert: Men den var nem - havde den på i 10 minutter efter bad, hvor jeg så tørrede hår, og så skyllede jeg mig. Og den lugtede ikke (første gang, jeg har prøvet, at den reelt ikke lugter) og var nem at putte på.

Så jeg prøver igen og ser, om jeg måske skal putte lidt mere på, eller om den måske bare skal 'bygges op'.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf PaleSeptember » 2. apr 2019, 12:51

ajnaM skrev:
PaleSeptember skrev:
ajnaM skrev:Den helt store omgang selvbruner... :fløjt: Så skal der gang i noget seriøs forårsklargøring, haha. Og så noget tørshampoo og volumenspray. :afro:

Billede


Vil du anmelde 10 minute tan, når du har prøvet den?


Yep!

Jeg ved ikke, om jeg brugte den forkert eller bare var meget forsigtig med mængde og tid, men jeg synes, den var meget let i farven. :genert: Men den var nem - havde den på i 10 minutter efter bad, hvor jeg så tørrede hår, og så skyllede jeg mig. Og den lugtede ikke (første gang, jeg har prøvet, at den reelt ikke lugter) og var nem at putte på.

Så jeg prøver igen og ser, om jeg måske skal putte lidt mere på, eller om den måske bare skal 'bygges op'.


Brugte du sådan en handske til at påføre? Så vidt jeg kan forstå, skal den sidde i 10-20 min og så vaskes af, og så udvikles farven gradvist over 5-6 timer.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27059

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf ajnaM » 2. apr 2019, 18:06

PaleSeptember skrev:
Brugte du sådan en handske til at påføre? Så vidt jeg kan forstå, skal den sidde i 10-20 min og så vaskes af, og så udvikles farven gradvist over 5-6 timer.


Nej, ingen handske. Sørgede bare for at vaske fingre grundigt efterfølgende, og har ikke haft nogen problemer.

Det var også sådan, jeg gjorde. Men jeg synes ikke, farven var specielt mørk. Altså, jeg er ikke til den mørkebrune teint eller noget, men man skal helst kunne se forskel. :genert:
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf PaleSeptember » 2. apr 2019, 18:29

ajnaM skrev:
PaleSeptember skrev:
Brugte du sådan en handske til at påføre? Så vidt jeg kan forstå, skal den sidde i 10-20 min og så vaskes af, og så udvikles farven gradvist over 5-6 timer.


Nej, ingen handske. Sørgede bare for at vaske fingre grundigt efterfølgende, og har ikke haft nogen problemer.

Det var også sådan, jeg gjorde. Men jeg synes ikke, farven var specielt mørk. Altså, jeg er ikke til den mørkebrune teint eller noget, men man skal helst kunne se forskel. :genert:


Ja, det er da lidt træls, hvis man ikke kan se forskel. Måske skal du prøve at lade den sidde i 20 min?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilbage til "Skønhed"