Hvad har du sidst købt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
shubassdk
Indlæg: 12
Tilmeldt: 11. jan 2016, 14:51
Kort karma: 1
Likede indlæg: 8

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf shubassdk » 13. jan 2016, 07:49

Mavala Eye-Lite Double Lash 10ml
Maybelline New York Eraser Eye Concealer 6.8ml Nude
BIODERMA Hydrabio Sérum Moisturising Concentrate 40ml
Urban Decay Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer 5ml Light Neutral

Alt sammen fra FeelUnique. Glæder mig SÅ meget til at prøve det hele!!
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf twinkle » 13. jan 2016, 16:24

Jeg forudbestilte 4 lakker fra CNDs nye Vinylux kollektion, og nu er de endelig på vej :klap:

Billede

Bestilte nr. 2, 3 og 4 fra venstre i første række og nr. 4 fra venstre i den sidste række
Senest rettet af twinkle 14. jan 2016, 07:14, rettet i alt 1 gang.
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1035
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2662

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Venus222 » 13. jan 2016, 20:07

StripesAddict skrev:
Venus222 skrev:Jeg har netop bestilt en Mirenesse mascare, det bliver spændende at se om den er god. :)


Vil du ikke give en kort anmeldelse af den, når du har taget den i brug? :) Jeg overvejer den lidt efter anbefaling herindefra - den Benecos mascara jeg har fået købt er dybt elendig til mig, selvom den bliver lovprist på diverse blogs.


Nu har jeg haft den i brug et stykke tid, og jeg er faktisk rigtig godt tilfreds. :) Den har en god børste der adskiller vipperne fint, så den har ikke tendens til at klumpe. Den giver vipperne en god længde og den bliver hvor den skal ind til man vasker den af med lunkent vand. :)
Min er i øvrigt købt i brun, hvis det har nogen betydning. :)
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf StripesAddict » 14. jan 2016, 07:11

Venus222 skrev:
StripesAddict skrev:
Venus222 skrev:Jeg har netop bestilt en Mirenesse mascare, det bliver spændende at se om den er god. :)


Vil du ikke give en kort anmeldelse af den, når du har taget den i brug? :) Jeg overvejer den lidt efter anbefaling herindefra - den Benecos mascara jeg har fået købt er dybt elendig til mig, selvom den bliver lovprist på diverse blogs.


Nu har jeg haft den i brug et stykke tid, og jeg er faktisk rigtig godt tilfreds. :) Den har en god børste der adskiller vipperne fint, så den har ikke tendens til at klumpe. Den giver vipperne en god længde og den bliver hvor den skal ind til man vasker den af med lunkent vand. :)
Min er i øvrigt købt i brun, hvis det har nogen betydning. :)


Tak for dit svar :) jeg skal nok have en sort, men jeg går ud fra at formulaeren er det samme.
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Pityt » 14. jan 2016, 21:46

:lun: :love2:
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf FrøkenM » 15. jan 2016, 22:51

Billede

Har længe sukket efter Naked paletterne :love: og fandt dem til en yderst rimelig pris på Ebay så de røg hjem til mig for at fejre en dejlig nyhed i dag :love:
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Craver » 16. jan 2016, 14:41

Var i Normal og hapsede en WetBrush med til 89kr. Den sparker godt nok gevaldigt røv til min Tangleteezer :love:
Billede
0
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Filipai » 16. jan 2016, 15:02

Frkvira skrev:
Craver skrev:Var i Normal og hapsede en WetBrush med til 89kr. Den sparker godt nok gevaldigt røv til min Tangleteezer :love:
Billede

Hvordan er den god i forhold til tangleteezeren? Sådan en har jeg men har overvejet den du viser :)


Jeg har også begge 2, og jeg vælger næsten altid min wet brush. Synes tangleteezeren er lidt bedre, hvis jeg har fået en utroligt dum knude. Men som hverdags børste er the wet brush utroligt meget bedre end tangleteezeren
1
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Craver » 16. jan 2016, 15:08

Frkvira skrev:Hvordan er den god i forhold til tangleteezeren? Sådan en har jeg men har overvejet den du viser :)


Jeg plejer at skulle rede mit hår ud i etapper - først de nederste fem centimeter, og så opad. Med wetbrush kan jeg bare begynde fra toppen, og det tager næsten ingen tid at rede helt ud. Den er mere eftergivelig/blød end Tangleteezer, og det synes jeg gør en forskel. Jeg har ret kraftigt hår med meget fald i, og der kommer let filtklumper på trods af god balsam/leaveinspray.
Billede
0
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Annione » 16. jan 2016, 16:10

Det her.
Jeg er i Thailand og jeg elsker at købe alle mulige ansigtsmasker. Nogle gange går det rigtig godt - i Japan købte jeg, fordi de så spændende ud, en konjac-svamp, før de blev det nye sort i Dk... Så derfor dette.

Jeg troede altså, at det hele var ansigtsmasker. Det viser sig, at den pakke med noget der ligner ingefær på, er pulver... og alt står på thai på pakken :-D Men google er min ven, og det viser sig at pulveret ud over at kunne helbrede kræft og Alzheimers, også kan bruges som ansigtsmaske, hvis man blander pulveret op med vand. (man kan også blande op med lige dele æg, tomatjuice og rå-mælk... men jeg tror bare jeg nøjes med vand...)

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf twinkle » 16. jan 2016, 21:52

Jeg er begyndt at interessere mig rigtigt meget for asiatisk hudpleje, så det blev til lidt ebay shopping

Sidmool Secret of Red Astaxanthin Concentrate Serum

Billede

KOSE Softymo Deep Cleansing Oil

Billede

Laneige Water Sleeping Pack

Billede

Mizon Good Night White Sleeping Mask

Billede
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Annione » 17. jan 2016, 13:35

Annione skrev:Det her.
Jeg er i Thailand og jeg elsker at købe alle mulige ansigtsmasker. Nogle gange går det rigtig godt - i Japan købte jeg, fordi de så spændende ud, en konjac-svamp, før de blev det nye sort i Dk... Så derfor dette.

Jeg troede altså, at det hele var ansigtsmasker. Det viser sig, at den pakke med noget der ligner ingefær på, er pulver... og alt står på thai på pakken :-D Men google er min ven, og det viser sig at pulveret ud over at kunne helbrede kræft og Alzheimers, også kan bruges som ansigtsmaske, hvis man blander pulveret op med vand. (man kan også blande op med lige dele æg, tomatjuice og rå-mælk... men jeg tror bare jeg nøjes med vand...)

image.jpeg


Okay... den der pulver, der skulle helbrede det ene og det andet, ikke? Det går ikke sådan lige af igen. Jeg hylede op, da jeg så mig selv i spejlet. Jeg var gul. Kineser-gul. Gulsot-gul. Efter lang tids skubberi og sæbevask er det kun hårgrænsen, der er meget gul. Mit ansigt har bare et gulligt touch. :tie:
Den er nu i skraldespanden!

Den koreanske skrubbemaske var vildt lækker.
2
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Panton » 17. jan 2016, 14:32

Har lige købt Black Opium perfumen, nøj den er læx :love:
2
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Annione » 18. jan 2016, 02:47

Santopia skrev:

eeeeejjjjjj :ad!: din stkkel :kys: har du prøvet med olie? Synes ofte det er det mest effektive til at fjerne farve.


Heldigvis er jeg på solferie og skal nada i dag - skal vist bare ligge i blød i poolen. Men er det ikke gået af i aften, så giver jeg olie et skud :-D
Min vaskeklud bliver vist aldrig helt sig selv igen.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Annione » 23. jan 2016, 13:32

image.jpeg
Jeg er pt. i Malaysia, som åbenbart er skønheds-mekka OG det er billigt! :love:

I dag købte jeg dette for 88 kroner.

(2 sek, skal lige tage et billede...)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Tilbage til "Skønhed"