Hvad har du sidst købt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11701
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 921
Likede indlæg: 18872

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf PaleSeptember » 3. apr 2023, 13:42

Dansemesteren skrev:
PaleSeptember skrev:
PaleSeptember skrev:Så har jeg fået Il Makiage foundationen. Umiddelbart ser farven OK ud, måske en anelse lys, men jeg gider ikke prøve den før i morgen.

OK, jeg er skuffet. Sjældent har jeg haft en foundation, der har været SÅ dårlig. Farven er dog fin, men den ser bare tør ud på mig og kager. Æv!

Jeg håber, jeg kan returnere den.


Hvor meget bruger du og hvordan påfører du? Du skal bruge meget lidt, jeg bruger cirka et pump til hele mit ansigt. Jeg påfører med børste.


Jeg har prøvet både med børste og svamp (som er min foretrukne metode), og den kager og dækker slet ikke. Dårligste foundation jeg har prøvet. Og det skal åbenbart heller ikke være let at få lov at returnere skidtet!
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Dansemesteren
Indlæg: 700
Tilmeldt: 29. jul 2022, 09:44
Kort karma: 77
Likede indlæg: 3239

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Dansemesteren » 3. apr 2023, 15:44

PaleSeptember skrev:
Dansemesteren skrev:
PaleSeptember skrev:
PaleSeptember skrev:Så har jeg fået Il Makiage foundationen. Umiddelbart ser farven OK ud, måske en anelse lys, men jeg gider ikke prøve den før i morgen.

OK, jeg er skuffet. Sjældent har jeg haft en foundation, der har været SÅ dårlig. Farven er dog fin, men den ser bare tør ud på mig og kager. Æv!

Jeg håber, jeg kan returnere den.


Hvor meget bruger du og hvordan påfører du? Du skal bruge meget lidt, jeg bruger cirka et pump til hele mit ansigt. Jeg påfører med børste.


Jeg har prøvet både med børste og svamp (som er min foretrukne metode), og den kager og dækker slet ikke. Dårligste foundation jeg har prøvet. Og det skal åbenbart heller ikke være let at få lov at returnere skidtet!


Ok, ja, så er der ikke så meget andet at forsøge. Vildt at der kan være så stor forskel på, hvordan man oplever et produkt. Det er suverænt den bedste foundation på min hud og jeg har efterhånden været igennem en del. Den er nærmest usynlig på.
0
Oh the train is coming
And I’m standing here to see
And it’s bringing my baby
Right back to me
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11701
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 921
Likede indlæg: 18872

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf PaleSeptember » 3. apr 2023, 18:03

Dansemesteren skrev:
PaleSeptember skrev:
Dansemesteren skrev:
PaleSeptember skrev:
PaleSeptember skrev:Så har jeg fået Il Makiage foundationen. Umiddelbart ser farven OK ud, måske en anelse lys, men jeg gider ikke prøve den før i morgen.

OK, jeg er skuffet. Sjældent har jeg haft en foundation, der har været SÅ dårlig. Farven er dog fin, men den ser bare tør ud på mig og kager. Æv!

Jeg håber, jeg kan returnere den.


Hvor meget bruger du og hvordan påfører du? Du skal bruge meget lidt, jeg bruger cirka et pump til hele mit ansigt. Jeg påfører med børste.


Jeg har prøvet både med børste og svamp (som er min foretrukne metode), og den kager og dækker slet ikke. Dårligste foundation jeg har prøvet. Og det skal åbenbart heller ikke være let at få lov at returnere skidtet!


Ok, ja, så er der ikke så meget andet at forsøge. Vildt at der kan være så stor forskel på, hvordan man oplever et produkt. Det er suverænt den bedste foundation på min hud og jeg har efterhånden været igennem en del. Den er nærmest usynlig på.


Det beviser bare, at hudtype har meget at sige.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Tante_tut
Indlæg: 122
Tilmeldt: 1. dec 2016, 14:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 127

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Tante_tut » 8. apr 2023, 18:55

Pølsegift til bekymringsrynken :genert:
2
JoyNips
Indlæg: 12123
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34100

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf JoyNips » 10. apr 2023, 06:31

Håndsæbe og håndlotion fra meraki. Der dufter bare så dejligt hjemme hos min mor og der gik kun én dag fra hun var flyttet til hendes nye lejlighed duftede “rigtigt”. Så nu har jeg købt det samme sæbe som hun har og stiller det på alle 3 badeværelser i håb om at der også kommer til at dufte lækkert hos os.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5689
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1492
Likede indlæg: 23061

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 10. apr 2023, 06:41

JoyNips skrev:Håndsæbe og håndlotion fra meraki. Der dufter bare så dejligt hjemme hos min mor og der gik kun én dag fra hun var flyttet til hendes nye lejlighed duftede “rigtigt”. Så nu har jeg købt det samme sæbe som hun har og stiller det på alle 3 badeværelser i håb om at der også kommer til at dufte lækkert hos os.


Hvad er det for en variant? :D
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
JoyNips
Indlæg: 12123
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34100

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf JoyNips » 10. apr 2023, 07:02

POCKETKITTEN skrev:
JoyNips skrev:Håndsæbe og håndlotion fra meraki. Der dufter bare så dejligt hjemme hos min mor og der gik kun én dag fra hun var flyttet til hendes nye lejlighed duftede “rigtigt”. Så nu har jeg købt det samme sæbe som hun har og stiller det på alle 3 badeværelser i håb om at der også kommer til at dufte lækkert hos os.


Hvad er det for en variant? :D


Silky mist. Som min mor valgte udelukkende fordi “det er den eneste, der ikke var i sådan en brun flaske.”.

Men den dufter altså dejligt.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Undtagelsen
Indlæg: 2252
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4614

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Undtagelsen » 10. apr 2023, 07:18

Har benyttet mig af Magasins tilbud og bestilt solcreme til ansigtet fra Rudolph Care, hyaluron serum fra Pestle & Mortar og håndcreme fra Bodyologist.
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 897
Likede indlæg: 7692

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Ally » 15. apr 2023, 14:56

CND negleolie og keratinkur samt Sisley pudderbørste I Matas.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Sunset
Indlæg: 115
Tilmeldt: 7. jul 2022, 11:55
Kort karma: 2
Likede indlæg: 40

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Sunset » 15. apr 2023, 16:40

Bioterm life plankton elixir. Den er bare skøn!
0
MOGA
Indlæg: 4054
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf MOGA » 15. apr 2023, 18:02

Concealer og øjenskygge fra Ecooking, som bonus fulgte der en lille primer og en full size lipgloss, i en virkelig fin sommerfarve, med.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11701
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 921
Likede indlæg: 18872

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf PaleSeptember » 16. apr 2023, 12:07

Er der nogen, der er interesseret i en foundation fra Il Makiage i farven 10? Koster ikke andet end porto eller afhentning i Vejen.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7676
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 766
Likede indlæg: 21498

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Nesnay » 19. apr 2023, 17:03

Gaveæske fra Clinique x Lookfantastic. Den kom ned på 290 kr. med de rabatter, de kører med lige nu :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Coco
Indlæg: 5
Tilmeldt: 9. mar 2023, 09:30
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Coco » 24. apr 2023, 15:36

Denne lækre parfume
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4686
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 684
Likede indlæg: 21510

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf catnip » 29. apr 2023, 00:11

US shopping spreeeeeee :love:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
2
- Nevertheless she persisted -

Tilbage til "Skønhed"