Hvad har du sidst købt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf didas » 8. jul 2018, 12:45

avdotja skrev:
didas skrev:
avdotja skrev:
didas skrev:
Knirkemis skrev:
didas skrev:En Philips Lumea. Er virkelig spændt på at se, om den virker så godt, som anmeldelserne siger!

Gider du anmelde, når du har prøvet den nogle gange


Nu har jeg brugt brugt Lumiaen 4-5 gange og jeg må sige, at den virker! Det et ikke en over-Night fix, men jeg har helt klart synligt færre hår og dem der vokser ud stadig er langt finere og lysere. Jeg har brugt dem under armene og i bikinilinjen. Det er helt klart bikinilinjen der har de bedste resultater. Armhulerne trækker lidt ud men det går freamad.

Trækker lige et ældre indlæg frem :): Kan du stadigvæk anbefale den her?


Yes, synes stadigvæk den er pengene værd :) Jeg er kommet lidt væk fra at bruge den de seneste 5 måneder og de fleste hår er tilbage, så det er ikke et permanent fix, men hvis man følger anbefalingerne, kan man fint holde hårene nede. Jeg skal i gang med den igen.

Æv, jeg havde håbet det var semipermanent :/ Overvejer den dog stadigvæk, mest fordi jeg er slemt til at få knopper ved bikinilinjen.


Altså når man har kørt de indledende behandlinger, så skal kun følge op hver 4.-8. uge, så det er ret overskueligt, selvom det ikke er perment :) Tror måske maks jeg brugte 10 min i alt på armhuler og bikinilinje. Mine hår er kun tilbage, fordi jeg ikke fik fulgt op.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf avdotja » 8. jul 2018, 12:58

Ja okay, hvis jeg kan nøjes med hver 4 uge (eller mindre), gør det selvfølgelig alligevel en forskel. Jeg er i tænkeboks :D
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Zombie » 10. jul 2018, 04:10

En holdbar mascara fra Clinique, som går af med varmt vand. Samtidig har den en lille børste.
Perfekt til de nederste vipper, når man sværger til eyelash-extensions. Ved drama-effekt har jeg også brugt lidt mascara på spidserne af de falske vipper og det gik fint, når mascaraen går væk med varmt vand. Men kun på spidserne, ikke i nærheden af eyelash-extensionslimen.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
tickle-me-elmo
Indlæg: 225
Tilmeldt: 30. jan 2016, 18:38
Kort karma: 22
Likede indlæg: 320

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf tickle-me-elmo » 10. jul 2018, 19:50

Var ved at løbe for serum :panik:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Life insists that we endure.
-Notes from a public typewriter
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf OberstNasig » 14. jul 2018, 16:16

Jeg besøgte for første gang en Sephora og anede ikke, hvad konceptet gik ud på, men sikke et helt fantastisk koncept! Jeg er fandme vild med det. Slår Matas med mange længder, hvad angår dullegrej.
Jeg kunne have købt mig fattig i produkter, som jeg overhovedet ikke har behov for, men jeg endte med at købe det, jeg faktisk manglede. NARS pudder og farvet dagcreme med SPF30. Jeg fik lagt det på forinden og man kunne overhovedet ikke se, at jeg havde noget på, bortset fra en mere jævn hudfarve. Det er genialt, for jeg døjer meget med at det sætter sig fast i min tørre hud omkring næsten, som jeg har virkelig svært ved at få bugt med.
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf OberstNasig » 14. jul 2018, 16:28

Vira skrev:
OberstNasig skrev:Jeg besøgte for første gang en Sephora og anede ikke, hvad konceptet gik ud på, men sikke et helt fantastisk koncept! Jeg er fandme vild med det. Slår Matas med mange længder, hvad angår dullegrej.
Jeg kunne have købt mig fattig i produkter, som jeg overhovedet ikke har behov for, men jeg endte med at købe det, jeg faktisk manglede. NARS pudder og farvet dagcreme med SPF30. Jeg fik lagt det på forinden og man kunne overhovedet ikke se, at jeg havde noget på, bortset fra en mere jævn hudfarve. Det er genialt, for jeg døjer meget med at det sætter sig fast i min tørre hud omkring næsten, som jeg har virkelig svært ved at få bugt med.

Hvad går konceptet ud på? :genert: :gruble:


Koncept er måske også så meget sagt, men det er ligesom en Matas, bare mere ekslusivt og med et enormt varierende udvalg af make-up, man ikke rigtigt kan støde på samlet andre steder, fx Becca, NARS, Rihanna, Too Faced m.v og så er der masser af parfume, skønhedspleje, heriblandt mange sjove "Dimser", man ikke anede man manglede. Og så er butikken stor. Som i virkelig stor, synes jeg.
Der er virkelig mange smukke paletter og utrolige produkter i alverdens farver. Det er faktisk som at være et barn i en slikbutik.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Daine » 14. jul 2018, 18:19

OberstNasig skrev:Jeg besøgte for første gang en Sephora og anede ikke, hvad konceptet gik ud på, men sikke et helt fantastisk koncept! Jeg er fandme vild med det. Slår Matas med mange længder, hvad angår dullegrej.
Jeg kunne have købt mig fattig i produkter, som jeg overhovedet ikke har behov for, men jeg endte med at købe det, jeg faktisk manglede. NARS pudder og farvet dagcreme med SPF30. Jeg fik lagt det på forinden og man kunne overhovedet ikke se, at jeg havde noget på, bortset fra en mere jævn hudfarve. Det er genialt, for jeg døjer meget med at det sætter sig fast i min tørre hud omkring næsten, som jeg har virkelig svært ved at få bugt med.

Kan du overtales til at linke til de to produkter du har købt - eller angive nærmere hvad de hedder? :blomst:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf OberstNasig » 15. jul 2018, 09:00

Daine skrev:
OberstNasig skrev:Jeg besøgte for første gang en Sephora og anede ikke, hvad konceptet gik ud på, men sikke et helt fantastisk koncept! Jeg er fandme vild med det. Slår Matas med mange længder, hvad angår dullegrej.
Jeg kunne have købt mig fattig i produkter, som jeg overhovedet ikke har behov for, men jeg endte med at købe det, jeg faktisk manglede. NARS pudder og farvet dagcreme med SPF30. Jeg fik lagt det på forinden og man kunne overhovedet ikke se, at jeg havde noget på, bortset fra en mere jævn hudfarve. Det er genialt, for jeg døjer meget med at det sætter sig fast i min tørre hud omkring næsten, som jeg har virkelig svært ved at få bugt med.

Kan du overtales til at linke til de to produkter du har købt - eller angive nærmere hvad de hedder? :blomst:



Ja, selvfølgelig :) https://www.lookfantastic.com/nars-cosm ... iwodKl4Fpw

Og

https://www.narscosmetics.com/USA/light ... 14102.html
1
Brugeravatar
Trillian
Indlæg: 138
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:12
Kort karma: 7
Likede indlæg: 134

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Trillian » 17. jul 2018, 20:31

Urban decay heavy metal palette og en shiseido cremeøjenskygge ☺️ Har seriøst brug for at blive inspireret til at lægge øjenskygge oftere, og tænker en farverig palette er vejen frem, plus en nem holdbar cremeøjenskygge.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Prosperity74 » 18. jul 2018, 21:37

Den her :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Trillian
Indlæg: 138
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:12
Kort karma: 7
Likede indlæg: 134

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Trillian » 20. jul 2018, 22:04

Der er 40% på Morphe pt hos beautybay, da de holder op med at forhandle mærket, og manglede de sidste Makeupgeek øjenskygger til at fylde min palette :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Hewlett » 22. jul 2018, 00:50

Lemonella skrev:https://thisispure.dk/jaderuller-virker-den-virkelig/

Jeg hoppede i med begge ben og købte en. :blush: Den var sat ned fra 499,00 til 149,00. Der sad en sød dame i Go’ Morgen Danmark og beskrev den og roste den i høje toner.
Så nu glæder jeg mig til at se mit ansigt blive lidt mere opstrammet, uden at skulle bruge en formue på cremer der alligevel ikke virker. :D


Jeg ved ikke hvor meget jeg tror på alt det den siges at kunne, men den giver en virkelig lækker ansigtmassage :love:
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Tata » 4. aug 2018, 16:40

Der var - 20% på Herome på Nicehair, det kunne jeg ikke stå for, totalt yndlings negle pleje :banan2:
Skærmbillede 2018-08-04 kl. 18.36.30.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Timian :lun:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Pityt » 7. aug 2018, 13:02

En klipning. Der røg 15 cm,- det var tiltrængt :)
0
What's done in the dark will be brought to the light
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Jedi » 7. aug 2018, 21:37

Billede

Jeg er lidt vægelsindet mht hårfarve, så forsøger mig med farvet conditioner først.
0

Tilbage til "Skønhed"