Forkælelse til huden

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Forkælelse til huden

Indlægaf PaleSeptember » 17. maj 2016, 16:36

Jeg har tør, sensitiv hud, der har tendens til at skalle omkring næsen, samtidig med at jeg fedter i T-zonen i løbet af dagen. Samtidig er jeg kommet i den alder, hvor man burde gøre lidt ekstra for sin hud.

Jeg vil gerne forkæle min hud med serum eller andet, men udbuddet er totalt uoverskueligt, så derfor spørger jeg herinde:

Hvilket produkt er total forkælelse for din hud?

Pris og mærke er egentlig lidt underordnet, hvis det virker, men jeg vil helst undgå for meget parfume, da min hud er lidt sart.
Skal måske nævne, at jeg bruger Murad Perfecting Day Cream og Lily Lolo pudder og ellers ikke så meget.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Forkælelse til huden

Indlægaf twinkle » 17. maj 2016, 17:02

Selv om jeg også har tendens til fedtet hud, så er min hud virkelig glad for olie. Jeg bruger det så kun om natten, og det tager 98% af mine tørre flager omkring næsen.
Lige nu bruger jeg en olie fra Antipodes - egentlig ikke voldsomt dyr, og indeholder ikke meget andet end olie. Men den er så lækker. Bruger den inden min sleeping pack og der gør, at den har god mulighed for virkelig at pleje min hud http://eu.feelunique.com/p/Antipodes-Ce ... e-Oil-25ml

Og jeg ved godt det er kontroversielt for mange, men jeg elsker virkelig sneglecreme. Det lyder klamt, I know, men det har virkelig gjort mange gode ting for min hud. Jeg bruger Mizons all in one snail repair creme http://www.ebay.com/itm/MIZON-All-In-On ... xycD9TRQLF
Jeg har tendens til urenheder, og den heler dem virkelig hurtigt. Samtidigt dæmper den meget af den rødme, som jeg ofte døjer med.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4583

Re: Forkælelse til huden

Indlægaf Undtagelsen » 17. maj 2016, 17:20

Jeg har også tør hud og har to produkter jeg bliver ved med at købe.

Advanced Night Repair fra Estee Lauder. En serum til brug under din ansigtscreme. Den er SÅ god!

Ansigtolien fra Rudolph Care. Har prøvet flere andre, men denne er helt klart yndlingen.

En sidste ting er rigelig olie (fiske- og planteolie) indefra. Det vil helt sikkert gøre mærkbar forskel på din hud.
0
Loly
Indlæg: 30
Tilmeldt: 5. maj 2016, 08:02
Kort karma: 0
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 8

Re: Forkælelse til huden

Indlægaf Loly » 17. maj 2016, 17:52

Mine yndlingsprodukter til tør hud er disse:

Origins Drink Up Intensive Overnight Mask - Man putter den i ansigtet inden man går i seng, og dagen efter vågner man op med gennemfugtet hud

Weleda Almond Soothing Facial Oil - Denne olie har virkelig gjort underværker, når jeg har haft tør hud i ansigtet og den er utrolig drøj i brug
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Forkælelse til huden

Indlægaf Annione » 17. maj 2016, 21:06

Denne serum er den ypperste forkælelse til min hud http://www.lookfantastic.dk/elizabeth-a ... 59980.html - den holder omkring 5-6 måneder.
Jeg startede med at få en lille prøve, som holdt 10 dage - og folk på mit arbejde kommenterede på, at min hud så lækker ud. Det har jeg aldrig oplevet før.
Jeg køber den igen og igen, selvom den er ganske pebret.
0
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Forkælelse til huden

Indlægaf Hurrze » 18. maj 2016, 02:01

Vi har i vores Matas her i byen en fra Clinique som kommer en gang i mellem. Så kan man bare gå derned og spørge hvilke dage hun kommer og bestille en tid. Har jeg prøvet at få gjort og hun lavede en test på mig for at finde ud af hvilken type hud jeg har og så har hun specialdesignet et program til mig med deres produkter. Det har jeg været rigtig glad for og det hjalp mig, så vil jeg klart anbefale til andre hvis der også er det i deres Matas. Det er ganske gratis og der er intet krav om køb :D og til en tilføjelse er Clinique's produkter uden parfume og parabener og sådan, det kan jeg nemlig f.eks. ikke tåle så de er også meget skånsomme mod huden :) håber du finder noget godt for din hud dog uanset hvad det er :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Forkælelse til huden

Indlægaf Junika » 18. maj 2016, 11:04

Paulas Choice resist serum er ultra lækker. Jeg har samme hudtype som dig men nok en del mere fedtet. Mizons Ultra suboon cream er også virkelig lækker. Og meget overskuelig i pris.

Som et quick fix kunne du prøve nogen sheet masker - Etude house I need you med honning er såååå fugtgivende.
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Forkælelse til huden

Indlægaf girl_beat » 18. maj 2016, 11:28

Loly skrev:Origins Drink Up Intensive Overnight Mask - Man putter den i ansigtet inden man går i seng, og dagen efter vågner man op med gennemfugtet hud

Jeg er med på denne - især i vinterhalvåret er den virkelig en lifesaver :gogo:

Derudover har jeg for nylig lært Super 3 Boosteren fra Beauté Pacifique at kende. Bruger den som natcreme to gange om ugen og min hud er blevet mere ensartet og knapt så fedtet i T-zonen :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: Forkælelse til huden

Indlægaf PaleSeptember » 19. maj 2016, 20:31

Tak for alle jeres bud :) Jeg smuttede forbi Matas i dag i Kolding Storcenter og snakkede med en sød Matasdame, der gav mig nogle generøse prøver på en serum fra Biotherm og en fra Beaute Pacifique - især den sidste har jeg store forhåbninger til!

Jeg skal nok melde tilbage!
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Forkælelse til huden

Indlægaf Fru Sunshine » 21. maj 2016, 06:20

Jeg sværger til BF. Super 3 booster og serum gør underværker.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: Forkælelse til huden

Indlægaf PaleSeptember » 23. maj 2016, 16:12

Jeg købte i øvrigt den der maske fra Origins, da den ikke var så dyr, og jeg har prøvet den 2 nætter, men er ikke voldsomt imponeret. Giver den dog nogle flere chancer.

Serumen fra Beaute Pacifique ender jeg nok med at købe, den er ret lækker. Ligeledes en primer fra Dior: Pore Minimizer, men det er uden for trådens emne.
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Forkælelse til huden

Indlægaf avdotja » 1. jun 2016, 17:44

PaleSeptember skrev:Jeg købte i øvrigt den der maske fra Origins, da den ikke var så dyr, og jeg har prøvet den 2 nætter, men er ikke voldsomt imponeret. Giver den dog nogle flere chancer.

Serumen fra Beaute Pacifique ender jeg nok med at købe, den er ret lækker. Ligeledes en primer fra Dior: Pore Minimizer, men det er uden for trådens emne.

Hvad er det for en primer? Er det sådan en der udjævner huden her og nu eller på længere sigt?
0
M_B
Indlæg: 5
Tilmeldt: 1. jun 2016, 12:44
Kort karma: 0

Re: Forkælelse til huden

Indlægaf M_B » 1. jun 2016, 20:36

Jeg er total fan af Rodial dragons blood maske
https://nicehair.dk/rodial-dragons-bloo ... 50-ml.html

Den er lidt dyr, men dufter fantastisk og huden føles SKØN efter man har haft den på.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Forkælelse til huden

Indlægaf LaScrooge » 1. jun 2016, 22:02

PaleSeptember skrev:Jeg købte i øvrigt den der maske fra Origins, da den ikke var så dyr, og jeg har prøvet den 2 nætter, men er ikke voldsomt imponeret. Giver den dog nogle flere chancer.

Serumen fra Beaute Pacifique ender jeg nok med at købe, den er ret lækker. Ligeledes en primer fra Dior: Pore Minimizer, men det er uden for trådens emne.


Hvad er det for en serum?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Forkælelse til huden

Indlægaf Fru Sunshine » 2. jun 2016, 13:55

LaScrooge skrev:
PaleSeptember skrev:Jeg købte i øvrigt den der maske fra Origins, da den ikke var så dyr, og jeg har prøvet den 2 nætter, men er ikke voldsomt imponeret. Giver den dog nogle flere chancer.

Serumen fra Beaute Pacifique ender jeg nok med at købe, den er ret lækker. Ligeledes en primer fra Dior: Pore Minimizer, men det er uden for trådens emne.


Hvad er det for en serum?

Der er vist kun en serum fra BF.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Skønhed"