Hvad undre du dig over? Skønheds-edition.

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1035
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2662

Hvad undre du dig over? Skønheds-edition.

Indlægaf Venus222 » 28. apr 2016, 16:34

Jeg undre mig over hvorfor hårprodukter, over en bred kam (tøhø ;) ) partu skal lugte/dufte så voldsomt.

.... at det skal være så effing svært at undgå at makeuppen under ens øjne samler sig i ens, ellers meget små, rynker.



Jeg beklager hvis der er en tråd magen til, men jeg har ikke kunne finde en. :blush:
1
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad undre du dig over? Skønheds-edition.

Indlægaf Aima » 28. apr 2016, 16:46

Jeg har altid undret mig over det der eye-liner-wings-look, altså hvor man lige laver sådan en lille vinge med flydende liner ud for den yderste øjenkrog. Andre må jo kunne lide det, men jeg synes aldrig det er klædeligt.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40582

Re: Hvad undre du dig over? Skønheds-edition.

Indlægaf Akehurst2 » 28. apr 2016, 16:47

Jeg undrer mig over, at der ikke på et eneste hotel i verden er en ordentlig hårtørrer. Har boet på alt fra skrabet over okay standard til vild luksus, men ikke engang på luksushotellerne kan de finde ud af det med en god hårtørrer.
4
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad undre du dig over? Skønheds-edition.

Indlægaf Fru Sunshine » 28. apr 2016, 17:35

Jeg undrer mig over, at der ikke findes en concealer, der ikke fremhæver hængekøjerne under mine øjne. De skulle jo ligesom skjule dem.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad undre du dig over? Skønheds-edition.

Indlægaf Annione » 28. apr 2016, 17:44

Akehurst2 skrev:Jeg undrer mig over, at der ikke på et eneste hotel i verden er en ordentlig hårtørrer. Har boet på alt fra skrabet over okay standard til vild luksus, men ikke engang på luksushotellerne kan de finde ud af det med en god hårtørrer.


1 gang har jeg oplevet det. 1. Men den var også så fantastisk, at jeg købte én magen til. Det var dog også en ganske dyr opgradering :-D

Så her, så en 8 måneders rejse rundt om jorden har jeg 2 hårtørrere med. En med dansk stik (220 v), en med amerikansk (110 v). Ffs. Har endnu ikke fundet en rejsehårtørrer som passer til mit behov.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad undre du dig over? Skønheds-edition.

Indlægaf Fru Sunshine » 28. apr 2016, 18:05

Lismaens skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg undrer mig over, at der ikke findes en concealer, der ikke fremhæver hængekøjerne under mine øjne. De skulle jo ligesom skjule dem.


Har du prøvet Magic Concealer fra Helena Rubinstein? Den er den eneste der gør underværker for mig, både mht. mørke rander og poser under øjenene. :gogo:

Nej, den har jeg ikke forsøgt - endnu. Tak.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad undre du dig over? Skønheds-edition.

Indlægaf Vixen » 28. apr 2016, 18:08

Aima skrev:Jeg har altid undret mig over det der eye-liner-wings-look, altså hvor man lige laver sådan en lille vinge med flydende liner ud for den yderste øjenkrog. Andre må jo kunne lide det, men jeg synes aldrig det er klædeligt.


Det ELSKER jeg. Jeg har elsket det look lige siden jeg så det første gang som barn, og jeg glædede mig til jeg selv skulle have det, når jeg blev stor. :-D

Smag og behag, heldigvis. :kys:
2
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad undre du dig over? Skønheds-edition.

Indlægaf Vixen » 28. apr 2016, 18:14

Derudover undrer jeg mig over hvordan de kan ændre hendes læber på den måde.

Billede
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad undre du dig over? Skønheds-edition.

Indlægaf LadyFox » 28. apr 2016, 19:24

Jeg undre mig over hvorfor jeg ikke kan få nogle mascara til at overleve særlig lang tid. Jeg synes virkelig hurtigt de bliver for gamle.
0
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undre du dig over? Skønheds-edition.

Indlægaf Juki » 28. apr 2016, 20:00

Gråt hår til unge, blege piger. Har ellers ikke noget imod gråt hår, men det er bare ikke alle det klæder.

Billede

Undercut med mønster.

Billede

Hårfarvninger ala det her. På billeder ser det da okay sjovt ud, men næppe i virkeligheden uden konstant styling.

Billede

Ombré hårfarvninger. Igen, det kan se fint ud når det lige er lavet, men det bliver bare hurtigt træls at se på, synes jeg.

Billede

For kraftigt optegnede øjenbryn. Det samme gælder for at farve dem for mørke, eller værre, lysne dem, men ikke holde det ved lige. Øjenbryn med udgroninger er bare ikke klædeligt.. Og så er jeg ligeglad med om de ellers er "on fleek" :rulle:

Billede

... Det var vist nok galde for nu :genert:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad undre du dig over? Skønheds-edition.

Indlægaf Pityt » 28. apr 2016, 20:13

KinderBueno skrev:Derudover undrer jeg mig over hvordan de kan ændre hendes læber på den måde.

Billede

Masser af restylane og en dygtig læge :lol: Jeg vil skyde på, at hun har fået i hvert fald 3 ml i :gruble:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvad undre du dig over? Skønheds-edition.

Indlægaf girl_beat » 29. apr 2016, 11:20

LadyFox skrev:Jeg undre mig over hvorfor jeg ikke kan få nogle mascara til at overleve særlig lang tid. Jeg synes virkelig hurtigt de bliver for gamle.

Kommer du til at pumpe med børsten, når du skal have selve mascaraen op fra hylsteret? I så fald lukker man en del luft ned til mascaraen, som derfor ekstra hurtigt tørrer ud :)
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad undre du dig over? Skønheds-edition.

Indlægaf LadyFox » 29. apr 2016, 13:38

girl_beat skrev:
LadyFox skrev:Jeg undre mig over hvorfor jeg ikke kan få nogle mascara til at overleve særlig lang tid. Jeg synes virkelig hurtigt de bliver for gamle.

Kommer du til at pumpe med børsten, når du skal have selve mascaraen op fra hylsteret? I så fald lukker man en del luft ned til mascaraen, som derfor ekstra hurtigt tørrer ud :)

Det er meget muligt. Det er i hvert fald ikke noget jeg tænker over. Jeg vil i hvert fald prøve at være opmærksom på det når jeg engang for taget mig sammen til at købe mig en ny mascara :).
0
...
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvad undre du dig over? Skønheds-edition.

Indlægaf girl_beat » 29. apr 2016, 14:28

LadyFox skrev:
girl_beat skrev:
LadyFox skrev:Jeg undre mig over hvorfor jeg ikke kan få nogle mascara til at overleve særlig lang tid. Jeg synes virkelig hurtigt de bliver for gamle.

Kommer du til at pumpe med børsten, når du skal have selve mascaraen op fra hylsteret? I så fald lukker man en del luft ned til mascaraen, som derfor ekstra hurtigt tørrer ud :)

Det er meget muligt. Det er i hvert fald ikke noget jeg tænker over. Jeg vil i hvert fald prøve at være opmærksom på det når jeg engang for taget mig sammen til at købe mig en ny mascara :).

Jeg læste engang et tip om, at det er bedre at lave 'røre rundt' bevægelser med børsten inde i hylsteret. Og ellers prøv at hælde én dråbe varmt vand i, skru låget på og vent evt. til næste dag. På den måde plejer jeg at have mascara til en uge ekstra, når den er ved at være tom :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Skønhed"