Curly girl tråden

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1600
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 205
Likede indlæg: 2927

Re: Curly girl tråden

Indlægaf Kilix » 9. dec 2023, 20:36

Dem her sender til Danmark https://www.myhairshop.nl/as-i-am-dry-a ... 54-gr.html
Det er dog en ret hamper forsendelsespris, så det er ikke sikkert at det giver mening med mindre selvfølgelig at der købes for mere end 100 euro.
0
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7766
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11480

Re: Curly girl tråden

Indlægaf Kerrigan » 10. dec 2023, 07:01

Krøltop skrev:Jeg kan desværre ikke finde en rabatkode, ud over den man kan få ved tilmelding til nyhedsbrev. Jeg er så heller ikke den bedste til at finde de rabatkoder, så måske der er andre der kan.

Jeg køber altid stort hjem når der er rabat, også fordi den flere gange har været udsolgt.

Jeg fik slet ikke takket dig for at tjekke, tak skal du have. :)
Jeg har en måned tilbage i Indien, og det ser ud til at jeg kan få købt et lager her (onlinekøb). De har udsalg, og det gør at As I Am – Dry & Itchy CoWash kommer lidt ned under 80 kroner stykket. :nerve:
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Krøltop
Indlæg: 105
Tilmeldt: 25. aug 2015, 11:17
Kort karma: 5
Likede indlæg: 118

Re: Curly girl tråden

Indlægaf Krøltop » 10. dec 2023, 07:15

Kerrigan skrev:
Krøltop skrev:Jeg kan desværre ikke finde en rabatkode, ud over den man kan få ved tilmelding til nyhedsbrev. Jeg er så heller ikke den bedste til at finde de rabatkoder, så måske der er andre der kan.

Jeg køber altid stort hjem når der er rabat, også fordi den flere gange har været udsolgt.

Jeg fik slet ikke takket dig for at tjekke, tak skal du have. :)
Jeg har en måned tilbage i Indien, og det ser ud til at jeg kan få købt et lager her (onlinekøb). De har udsalg, og det gør at As I Am – Dry & Itchy CoWash kommer lidt ned under 80 kroner stykket. :nerve:


Det var dælme billigt. Håber du har god plads i kufferten :-D
0
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7766
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11480

Re: Curly girl tråden

Indlægaf Kerrigan » 10. dec 2023, 09:37

Krøltop skrev:
Kerrigan skrev:
Krøltop skrev:Jeg kan desværre ikke finde en rabatkode, ud over den man kan få ved tilmelding til nyhedsbrev. Jeg er så heller ikke den bedste til at finde de rabatkoder, så måske der er andre der kan.

Jeg køber altid stort hjem når der er rabat, også fordi den flere gange har været udsolgt.

Jeg fik slet ikke takket dig for at tjekke, tak skal du have. :)
Jeg har en måned tilbage i Indien, og det ser ud til at jeg kan få købt et lager her (onlinekøb). De har udsalg, og det gør at As I Am – Dry & Itchy CoWash kommer lidt ned under 80 kroner stykket. :nerve:


Det var dælme billigt. Håber du har god plads i kufferten :-D

Vi har 2x23 kg hver. Hvis der ikke er plads, så køber vi bare en. :lol: (jeg har kig på ny kuffert, fyi)
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Alenetid
Indlæg: 166
Tilmeldt: 17. jul 2023, 13:53
Kort karma: 10
Likede indlæg: 260

Re: Curly girl tråden

Indlægaf Alenetid » 31. mar 2024, 06:14

0
Brugeravatar
Krøltop
Indlæg: 105
Tilmeldt: 25. aug 2015, 11:17
Kort karma: 5
Likede indlæg: 118

Re: Curly girl tråden

Indlægaf Krøltop » 31. mar 2024, 07:37



Der er sulfat i de to første (shampoo), så de er ikke godkendt.
1
Alenetid
Indlæg: 166
Tilmeldt: 17. jul 2023, 13:53
Kort karma: 10
Likede indlæg: 260

Re: Curly girl tråden

Indlægaf Alenetid » 31. mar 2024, 07:47

Krøltop skrev:


Der er sulfat i de to første (shampoo), så de er ikke godkendt.

Tak for svar - og æv! :lol: Det er lækre shampooer.
Jeg vil gerne bruge shampoo to gange om ugen, men jeg har problemer med at finde en CG, som ikke er for “fedtet”. Jeg har LowPoo fra Matas striber, og den virker desværre fedtet i mit hår. Jeg er ikke krøllet, men wavy.
0
Brugeravatar
Krøltop
Indlæg: 105
Tilmeldt: 25. aug 2015, 11:17
Kort karma: 5
Likede indlæg: 118

Re: Curly girl tråden

Indlægaf Krøltop » 31. mar 2024, 08:03

Alenetid skrev:
Krøltop skrev:


Der er sulfat i de to første (shampoo), så de er ikke godkendt.

Tak for svar - og æv! :lol: Det er lækre shampooer.
Jeg vil gerne bruge shampoo to gange om ugen, men jeg har problemer med at finde en CG, som ikke er for “fedtet”. Jeg har LowPoo fra Matas striber, og den virker desværre fedtet i mit hår. Jeg er ikke krøllet, men wavy.


Jeg har ingen erfaring med shampoo, men har du prøvet at kigge på curlsforyou.dk?

Der er også en gruppe på Facebook hvor man kan få hjælp. Mener den hedder Curly Girl Metoden Danmark.
1

Tilbage til "Skønhed"