Øjenbryn (fra helvede).

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Øjenbryn (fra helvede).

Indlægaf Venus222 » 31. mar 2016, 19:01

Jeg har latterlige øjenbryn, som jeg kæmper en kamp med :nerve: . De er helt lyse, dvs. man kan ikke se dem og den sidste halvdel af dem vokser vildt. Dog stadig på en fesen, delvist skaldet måde. :stoned:

Jeg tegner dem op, men prøver at gøre resultatet så naturligt som muligt. Og resultatet er bedre end hvis jeg ikke gør noget, trods alt. Men jeg er stadig ikke tilfreds.

Så er der nogen der kender til et eller andet mirakelmiddel til optegning af bryn, og evt. en teknik som er mere eller mindre idiotsikker? :blush:

Jeg har i øvrigt ikke tænkt mig at få dem tatoveret. Det synes jeg virker bøvlet og dyrt.
1
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Øjenbryn (fra helvede).

Indlægaf girl_beat » 31. mar 2016, 19:06

Jeg er meget glad for øjenbryns-sættet fra ELF :) Der følger en lille skråbørste med, så man ret nemt kan fylde brynet ud uden at skulle 'tegne' eller fylde ud af flere omgange. De findes i flere nuancer og koster ca. 50 kr. herhjemme og 3 dollars på iHerb :gogo:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Øjenbryn (fra helvede).

Indlægaf Filipai » 31. mar 2016, 19:55

Anastacia dip brow pomade, og børsten fra hende også. I starten er det lidt tricky, men når man lige får det lært, er det nemt at påføre, og ser meget naturligt ud.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Øjenbryn (fra helvede).

Indlægaf Viskelæder » 31. mar 2016, 20:00

Filipai skrev:Anastacia dip brow pomade, og børsten fra hende også. I starten er det lidt tricky, men når man lige får det lært, er det nemt at påføre, og ser meget naturligt ud.


Helt enig. Det er et mirakelprodukt.
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Øjenbryn (fra helvede).

Indlægaf twinkle » 31. mar 2016, 20:02

Anastasia brow powder duo og hende #12 børste eller alternativt brow definer fra samme mærke. Giver et rigtig godt resultat, som ikke er for markeret.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Øjenbryn (fra helvede).

Indlægaf twinkle » 31. mar 2016, 20:02

Og så kan du evt. overveje at få farvet dine bryn.
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Øjenbryn (fra helvede).

Indlægaf Vixen » 31. mar 2016, 20:11

Jeg lærte det aldrig ordentligt med Anastasia Dip Brow Pomade. Jeg har på fornemmelsen, at der var noget galt med pomade som jeg fik tilsendt. Konsistensen var tør og virkelig svær at arbejde med, og det matchede ikke rigtigt andre folks beskrivelser. Og farven falmede i løbet af dagen, omend den blev siddende. Jeg synes, den startede ud som helt kold mørkebrun, men endte i en mere lysebrun nuance.
Samtidig blev børsten hurtigt skæv og mast, og i det hele taget virkede den som om den var i dårlig kvalitet. Men ja, jeg ved det ikke. Jeg opgav i hvert fald.

Jeg bruger en øjenbrynsblyant fra Max Factor nu, hvor jeg fylder dem ud med lette strøg. Hvis jeg har god tid, spidser jeg den og "tegner" brynhårene op, det synes jeg selv er ret flot.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Øjenbryn (fra helvede).

Indlægaf Annione » 31. mar 2016, 20:11

Jeg har gennemsigtige bryn. Jeg behøver ikke plukke mere end max hver 14. dag, fordi man alligevel ikke kan se dem, når de vokser ud.

Jeg farver, plukker og så passer de sig selv i 14 dage, 3 uger, når de igen skal plukkes og farves :-D Love it.

Farver du ikke bryn Venus?
0
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Øjenbryn (fra helvede).

Indlægaf Venus222 » 31. mar 2016, 20:26

Nej, jeg farver ikke bryn. Jeg har prøvet en enkelt gang, men det lader til at man skal have hår på hele det område man gerne vil farve, og jeg har kun hår sporadisk der hvor jeg synes mine bryn skal sidde.... :wacko: Så resultatet var ikke prangende. Men måske jeg skulle prøve at få en professionel til det.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Øjenbryn (fra helvede).

Indlægaf Annione » 31. mar 2016, 20:39

Venus222 skrev:Nej, jeg farver ikke bryn. Jeg har prøvet en enkelt gang, men det lader til at man skal have hår på hele det område man gerne vil farve, og jeg har kun hår sporadisk der hvor jeg synes mine bryn skal sidde.... :wacko: Så resultatet var ikke prangende. Men måske jeg skulle prøve at få en professionel til det.


Nej, det kan jeg godt se. Jeg tænker bare, at det måske var nemmere at tegne dem op, når der er lidt farve på de hår der er i forvejen...?!

Min botox-læges kæreste har tatoverede bryn. Hun ligner en dukke med det.
0
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Øjenbryn (fra helvede).

Indlægaf Venus222 » 31. mar 2016, 20:57

Annione skrev:
Venus222 skrev:Nej, jeg farver ikke bryn. Jeg har prøvet en enkelt gang, men det lader til at man skal have hår på hele det område man gerne vil farve, og jeg har kun hår sporadisk der hvor jeg synes mine bryn skal sidde.... :wacko: Så resultatet var ikke prangende. Men måske jeg skulle prøve at få en professionel til det.


Nej, det kan jeg godt se. Jeg tænker bare, at det måske var nemmere at tegne dem op, når der er lidt farve på de hår der er i forvejen...?!

Min botox-læges kæreste har tatoverede bryn. Hun ligner en dukke med det.



Det kan snildt være du har ret. :)

Jeg har set tatoverede bryn som er virkelig flotte og ser naturlige ud. Men hold nu op hvor er der mange tatoverede bryn der bare er grimme.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Øjenbryn (fra helvede).

Indlægaf Annione » 31. mar 2016, 21:17

Venus222 skrev:
Det kan snildt være du har ret. :)

Jeg har set tatoverede bryn som er virkelig flotte og ser naturlige ud. Men hold nu op hvor er der mange tatoverede bryn der bare er grimme.



Det her ligner 2 sorte klistermærker. Og hun synes det er SÅ fedt :genert: Hvis nogen kan tatovere enkelte "hår" så vil det nok være noget pænere.
1
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Øjenbryn (fra helvede).

Indlægaf Aima » 31. mar 2016, 21:59

Mine bryn er fra naturen helt, helt lyse og den yderste halvdel er som du beskriver dine; meeeget sparsom. Jeg farver mine hver 14. dag, plukker dem til og bruger en brynfarve fra Gosh. Jeg fylder ikke hullerne ud, for jeg synes simpelthen det kommer til at se for skarpt og unaturligt ud, men den ekstra farve gør alligevel et eller andet, synes jeg.

Hvis jeg har sløset for længe og glemt at holde pluningen vedlige, får jeg dem farvet og plukket hos min kosmetolog.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Øjenbryn (fra helvede).

Indlægaf Thestral » 1. apr 2016, 05:32

twinkle skrev:Og så kan du evt. overveje at få farvet dine bryn.
Jeg har helt hvide/gennemsigtige bryn og farver jeg mine bryn f.eks. lysebrune, bliver de sorte og det uanset hvor længe farven sidder i. Jeg har prøvet ved frisøren med samme resultat og det er ærlig talt ikke pænt med så mørk en farve til min lyse hud og mit meget røde hår. Så er den lysebrune farve jeg kan tegne pænere imo :genert:

Jeg følger lige med ellers. Det var mere end tanke til det med at farve ikke altid er godt.
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Øjenbryn (fra helvede).

Indlægaf twinkle » 1. apr 2016, 06:51

Thestral skrev:
twinkle skrev:Og så kan du evt. overveje at få farvet dine bryn.
Jeg har helt hvide/gennemsigtige bryn og farver jeg mine bryn f.eks. lysebrune, bliver de sorte og det uanset hvor længe farven sidder i. Jeg har prøvet ved frisøren med samme resultat og det er ærlig talt ikke pænt med så mørk en farve til min lyse hud og mit meget røde hår. Så er den lysebrune farve jeg kan tegne pænere imo :genert:

Jeg følger lige med ellers. Det var mere end tanke til det med at farve ikke altid er godt.


Jeg har også gennemsigtige bryn. Når jeg farver dem med refectocils lysebrune farver, så bliver de lysebrune. Har aldrig oplevet at de er blevet sorte, uanset hvor længe farven har siddet.
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:

Tilbage til "Skønhed"