Selvbrunertråden 2023

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11644
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 916
Likede indlæg: 18734

Selvbrunertråden 2023

Indlægaf PaleSeptember » 17. feb 2023, 19:12

Sidste år lykkedes det mig at finde den perfekte selvbruner! På anbefaling fra en britisk youtuber købte jeg body mousse fra Amanda Harrington, og den var virkelig fantastisk på alle parametre:
Nem at påføre :gogo:
Ingen selvbrunerlugt :gogo:
Ingen striber eller streger :gogo:
Naturlig farve, selvom jeg er meget bleg :gogo:
Fin holdbarhed :gogo:
Fader naturligt :gogo:

Jeg har aldrig rigtig haft held med selvbrunere før. Enten er de orange på mig, eller de får mig til at se beskidt ud. Størstedelen har også været besværlige at bruge og resulteret i streger og striber. Så glæden var stor, da jeg fandt denne, som virkelig var løsningen på alle mine selvbrunerproblemer.
- og nu er den selvfølgelig udgået, da mærket er gået konkurs :nej:

Så nu er det forfra med at finde den perfekte selvbruner! Jeg håber, at vi kan bruge denne tråd til at anmelde, anbefale, fraråde osv, for der må være andre end mig, der savner den perfekte selvbruner.

Kom hid og lad os blive brune sammen :sol:
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6343
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 754
Likede indlæg: 15042

Re: Selvbrunertråden 2023

Indlægaf Ata » 17. feb 2023, 21:15

Mascha Vangs selvbrunermousse i den lyse farve virker for mig. Og jeg er ellers meget lys og bliver nemt orange. Og meget allergisk overfor selvbrunerlugt…

Til ansigtet bruger jeg nogle gange selvbrunerdråber fra Claris som blandes i ens creme. Det ser overraskende naturligt ud og man får ikke striber!
1
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1135
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 88
Likede indlæg: 905

Re: Selvbrunertråden 2023

Indlægaf Jydepigen » 23. feb 2023, 10:09

Jeg er af natur bleg, men synes at denne har virket godt på mig (smurt på med handske).
Derma Selvbruner Mousse Instant
Tilmed har den en meget fornuftig pris og er drøj i brug :)
1
ajnaM
Indlæg: 10036
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 27469

Re: Selvbrunertråden 2023

Indlægaf ajnaM » 23. feb 2023, 10:39

Jeg har været glad for Vita Liberata. :gogo:

Har brugt deres 'PHenomenal 2-3 week tan mousse', som er god og holder godt - og som bonus lægger jeg ikke mærke til, når den aftager. Nogle selvbrunere er virkelig grimme og 'skaller' nærmest af - det gør denne ikke.

Jeg er også virkelig bleg, og især om foråret har jeg brug for selvbruneren til at få smidt strømpebukserne og få noget sol på kroppen. :genert:
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11644
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 916
Likede indlæg: 18734

Re: Selvbrunertråden 2023

Indlægaf PaleSeptember » 5. maj 2023, 15:41

Jeg købte denne i Matas, da jeg fik 20 %, og det var lidt et sats, men den får gode anmeldelser og var ikke voldsomt dyr.
Jeg er faktisk positivt overrasket. Den giver en pæn farve, uden det er for meget. Den er nem at påføre, og den tørrer hurtigt - jeg har ventet maks. 5 min. med at tage tøj på. Den lugter ikke af selvbruner, men lige i starten er der en kraftig duft af kokos, som ikke er min favorit, men den forsvinder hurtigt. Så alt i alt kan den godt anbefales.

Billede
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1848
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Selvbrunertråden 2023

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 27. okt 2023, 13:06

Ata skrev:Mascha Vangs selvbrunermousse i den lyse farve virker for mig. Og jeg er ellers meget lys og bliver nemt orange. Og meget allergisk overfor selvbrunerlugt…

Til ansigtet bruger jeg nogle gange selvbrunerdråber fra Claris som blandes i ens creme. Det ser overraskende naturligt ud og man får ikke striber!

Vil du linke til dråberne fra clarins? :blomst:
0
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6343
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 754
Likede indlæg: 15042

Re: Selvbrunertråden 2023

Indlægaf Ata » 27. okt 2023, 16:39

Jegvilgerneheddenogetnyt skrev:
Ata skrev:Mascha Vangs selvbrunermousse i den lyse farve virker for mig. Og jeg er ellers meget lys og bliver nemt orange. Og meget allergisk overfor selvbrunerlugt…

Til ansigtet bruger jeg nogle gange selvbrunerdråber fra Claris som blandes i ens creme. Det ser overraskende naturligt ud og man får ikke striber!

Vil du linke til dråberne fra clarins? :blomst:

https://nicehair.dk/clarins-radiance-pl ... lsrc=aw.ds
1

Tilbage til "Skønhed"