Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 570
Likede indlæg: 8778

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf POCKETKITTEN » 6. apr 2018, 16:44

Jeg har faktisk tit kigget på den fra Clinique. Måske skulle jeg springe ud i den næste gang. :kys:
1
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 80
Likede indlæg: 1325

Indlægaf Chachacha » 6. apr 2018, 17:05

Hvor køber I Urban Decay henne? Mangler deres corrector, men der er ikke tilbud på Magasin pt :genert:
0
Namaste, bitches :kaffe:
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 88
Likede indlæg: 1483

Indlægaf twinkle » 6. apr 2018, 18:03

Chachacha skrev:Hvor køber I Urban Decay henne? Mangler deres corrector, men der er ikke tilbud på Magasin pt :genert:

Feelunique
1
Brugeravatar
Chachacha

Indlægaf Chachacha » 6. apr 2018, 18:31

twinkle skrev:
Chachacha skrev:Hvor køber I Urban Decay henne? Mangler deres corrector, men der er ikke tilbud på Magasin pt :genert:

Feelunique

Tak! Lige denne er dog kun 9kr billigere end fuld pris og levering er hamper på 40kr :/
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 524
Likede indlæg: 4068

Indlægaf Filipai » 6. apr 2018, 18:40

POCKETKITTEN skrev:Jeg har faktisk tit kigget på den fra Clinique. Måske skulle jeg springe ud i den næste gang. :kys:

Billig creme laver også fnuller her. Clinque er en sikker vinder herfra. Har haft 3 forskellige, og især denne https://www.matas.dk/clinique-pep-start ... izer-50-ml suger min hud ekstremt hurtigt ind.
Jeg har faktisk lige brugt den op, det sker ellers sjældent at jeg er så tilfreds. Jeg har den også liggende i den gule udgave, og den starter jeg op med i morgen, den har solfaktor, og passer jo perfekt med foråret endelig er kommet.
1
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 88
Likede indlæg: 1483

Indlægaf twinkle » 6. apr 2018, 18:48

Chachacha skrev:
twinkle skrev:

Feelunique

Tak! Lige denne er dog kun 9kr billigere end fuld pris og levering er hamper på 40kr :/

Du skal bare købe noget mere, så er fragten gratis :devil:
0
Brugeravatar
Chachacha

Indlægaf Chachacha » 6. apr 2018, 18:49

twinkle skrev:
Chachacha skrev:
twinkle skrev:

Feelunique

Du skal bare købe noget mere, så er fragten gratis :devil:

Haha nåja, kunne passende lave et lille lager :D
0
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2061

Re: Dulle sniksna

Indlægaf Tilly » 7. apr 2018, 09:00

Jeg har fundet en lyselilla mascara i mine gemmer og jeg elsker den altså lidt :genert: :love: Men samtidig føler jeg mig lidt fjollet når jeg render rundt med lyselilla mascara, og tænker over hvad andre tænker om det... ved ikke om det er for tacky for en kvinde på 32 at rende rundt med lilla vipper :gruble: :genert:
0
LaMariposa
Kort karma: 193
Likede indlæg: 3407

Indlægaf LaMariposa » 8. apr 2018, 18:45

Er der nogen af jer, der har erfaring med spraytan? Vi kan desværre ikke komme på solferie, som vi ellers havde planlagt, inden vores bryllup, og jeg er simpelthen så bleg som nærmest aldrig har været før. Jeg ligner jeg ved ikke hvad :genert: Har for mange år siden brugt bodylotion med toner i, men havde svært ved at nå helt om på ryggen.
0
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep om holding on...
1234
Kort karma: 24
Likede indlæg: 631

Indlægaf 1234 » 8. apr 2018, 18:50

LaMariposa skrev:Er der nogen af jer, der har erfaring med spraytan? Vi kan desværre ikke komme på solferie, som vi ellers havde planlagt, inden vores bryllup, og jeg er simpelthen så bleg som nærmest aldrig har været før. Jeg ligner jeg ved ikke hvad :genert: Har for mange år siden brugt bodylotion med toner i, men havde svært ved at nå helt om på ryggen.

Altså jeg har givet op til vores så jeg tager bare i solarium et par gange også selvom jeg har utrolig mange modersmærker, men tænker hvis man er okay forsigtig med solen normalt gør det nok ikke den store skade de par gange.
Men det så også fordi jeg ikke rigtig har set nogle succesfulde sprayversioner.
Senest rettet af 1234 8. apr 2018, 18:56, rettet i alt 1 gang.
0
LaMariposa
Kort karma: 193
Likede indlæg: 3407

Indlægaf LaMariposa » 8. apr 2018, 18:51

1234 skrev:
LaMariposa skrev:Er der nogen af jer, der har erfaring med spraytan? Vi kan desværre ikke komme på solferie, som vi ellers havde planlagt, inden vores bryllup, og jeg er simpelthen så bleg som nærmest aldrig har været før. Jeg ligner jeg ved ikke hvad :genert: Har for mange år siden brugt bodylotion med toner i, men havde svært ved at nå helt om på ryggen.

Altså jeg givet op til vores så jeg tager bare i solarium et par gange også selvom jeg har utrolig mange modersmærker, men tænker hvis man er okay forsigtig med solen normalt gør det nok ikke den store skade de par gange.
Men det så også fordi jeg ikke rigtig har set nogle succesfulde versioner sprayversionen.

Præcis. Jeg kan ikke tænke spraytan uden at se Ross fra Venner for mig :D
0
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep om holding on...
1234

Indlægaf 1234 » 8. apr 2018, 18:57

LaMariposa skrev:
1234 skrev:

Altså jeg givet op til vores så jeg tager bare i solarium et par gange også selvom jeg har utrolig mange modersmærker, men tænker hvis man er okay forsigtig med solen normalt gør det nok ikke den store skade de par gange.
Men det så også fordi jeg ikke rigtig har set nogle succesfulde versioner sprayversionen.

Præcis. Jeg kan ikke tænke spraytan uden at se Ross fra Venner for mig :D

Jeg har også minder om min søsters hænder der ser frygtelig ud efter brug af bruncrem eller hvad det hedder :lol:
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 524
Likede indlæg: 4068

Indlægaf Filipai » 8. apr 2018, 19:41

Dont! Jeg prøvede det et halvt år inden brylluppet for at tjekke. For det første kommer du højst sandsynligt til at smitte af på kjolen under armene. Og så synes jeg at jeg var alt For brun selvom det var den lyseste farve jeg fik. Det skal man lige overveje hvis man normal er meget lys. Udover det blev det ikke særligt flot på hænder og fødder, og lige på ens bryllupsdag er ens hånd ret meget i fokus.
2
1234

Indlægaf 1234 » 8. apr 2018, 19:54

Hvad er folks erfaring med at vokse ben?
Jeg skal nemlig ikke have lang kjole på og jeg typen hvor man kan se hårene meget hurtigt.
Jeg har aldrig vokset før så ved ikke hvor slemt det er eller om der er nogle ulemper ved det.
0
Selma156
Kort karma: 57
Likede indlæg: 655

Indlægaf Selma156 » 8. apr 2018, 20:00

Hopper lige ind fra sidelinjen og efterlyser en god flydende eyeliner? Helst ikke alt for pricy, da jeg ikke bruger det så tit.
0

Tilbage til "Skønhed"