Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
FormerlyKnownAs
Kort karma: 109
Likede indlæg: 968

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf FormerlyKnownAs » 4. apr 2018, 16:19

Tilly skrev:Kan det passe at vi ikke har en tråd til anmeldelse/anbefaling af nye produkter vi prøver? :gruble: Og kunne der evt være interesse for det? :)

Og i den forlængelse- hvad produkter vi sælger? Jeg har to lancome mascara der er uåbnet som jeg gerne vil sælge
0
/Dullen
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 648
Likede indlæg: 12381

Indlægaf Juki » 4. apr 2018, 16:22

FormerlyKnownAs skrev:
Tilly skrev:Kan det passe at vi ikke har en tråd til anmeldelse/anbefaling af nye produkter vi prøver? :gruble: Og kunne der evt være interesse for det? :)

Og i den forlængelse- hvad produkter vi sælger? Jeg har to lancome mascara der er uåbnet som jeg gerne vil sælge

Jeg mener der er en fejlkøbs-tråd, men nu kommer jeg da helt i tvivl.
0
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 4. apr 2018, 16:34

Juki skrev:
FormerlyKnownAs skrev:

Har bladret igennem til side 7 uden held og så gad jeg ikke mere :D
0
/Dullen
Dittemus
Kort karma: 34
Likede indlæg: 455

Indlægaf Dittemus » 4. apr 2018, 16:36

FormerlyKnownAs skrev:
Juki skrev:
FormerlyKnownAs skrev:

På side 2 :P

viewtopic.php?f=9&t=1209
0
Dittemus
Kort karma: 34
Likede indlæg: 455

Indlægaf Dittemus » 4. apr 2018, 16:39

Det tror jeg at tråden her blandt andet er til. Det har TS i hvert fald skrevet og det har jeg brugt den som.
1
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 632
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 3847

Indlægaf Vira » 4. apr 2018, 16:56

Det har vi allerede

viewtopic.php?f=9&t=5925&p=334360&hilit=anbefal#p334360
Senest rettet af Vira 4. apr 2018, 16:57, rettet i alt 1 gang.
0
I'm not limited edition, I'm weird.
FormerlyKnownAs

Indlægaf FormerlyKnownAs » 4. apr 2018, 16:56

Dittemus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Juki skrev:
FormerlyKnownAs skrev:

På side 2 :P

viewtopic.php?f=9&t=1209

Arh come one! :cuss: :lol:
2
/Dullen
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2061

Indlægaf Tilly » 4. apr 2018, 17:07

Vira skrev:

Det har vi allerede

Tak :) Men tænkte måske på en tråd hvor man både kan komme med positive og negative anmeldelser. Jeg har eksempelvis lige købt 2 nye mascaraer, og den ene synes jeg godt om, og den anden skuffer mig lidt.
1
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 632
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 3847

Indlægaf Vira » 4. apr 2018, 17:13

Tilly skrev:
Vira skrev:

Det har vi allerede

Tak :) Men tænkte måske på en tråd hvor man både kan komme med positive og negative anmeldelser. Jeg har eksempelvis lige købt 2 nye mascaraer, og den ene synes jeg godt om, og den anden skuffer mig lidt.

Det er også en god ide :D Men sådan en tror jeg ikke vi har på nuværende tidspunkt
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2061

Indlægaf Tilly » 4. apr 2018, 19:14

Jeg har lavet en tråd nu, men har lige opdaget at jeg har postet den i fest foraet, ups! Håber en venlig moderator flytter den hertil :)
1
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 80
Likede indlæg: 1325

Indlægaf Chachacha » 5. apr 2018, 09:32

Filipai skrev:Nogen der kan anbefale en billig mineral foundation? Har tidligere brug ELF, men den udgik desværre. Oftest har jeg foundation på, når det skal holde hele dagen, så det her skal bare være noget man lige kan smide i ansigtet når man skal ud til et kort møde. Derfor ikke de vilde krav til holdbarhed, bare den udjævner huden i farven.

Har du set denne fra Nyx til 90,-?

https://www.matas.dk/nyx-professional-m ... ightmedium
0
Namaste, bitches :kaffe:
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 524
Likede indlæg: 4068

Indlægaf Filipai » 5. apr 2018, 09:36

Chachacha skrev:
Filipai skrev:Nogen der kan anbefale en billig mineral foundation? Har tidligere brug ELF, men den udgik desværre. Oftest har jeg foundation på, når det skal holde hele dagen, så det her skal bare være noget man lige kan smide i ansigtet når man skal ud til et kort møde. Derfor ikke de vilde krav til holdbarhed, bare den udjævner huden i farven.

Nej. Måske fordi den ikke kommer op som foundation men som setting powder. Men kunne da være den var tilstrækkelig. Det er nemlig bare lige til at ensarte. Tak :kys:
0
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 80
Likede indlæg: 1325

Indlægaf Chachacha » 5. apr 2018, 18:34

Filipai skrev:
Chachacha skrev:

Nej. Måske fordi den ikke kommer op som foundation men som setting powder. Men kunne da være den var tilstrækkelig. Det er nemlig bare lige til at ensarte. Tak :kys:

Jeg har faktisk ikke selv prøvet den, kender bare mange af de andre ting fra Nyx og det er ret god kvalitet til pengene, lidt ligesom ELF. Der står at "Bare et lille strejf farve giver nok dækning over makeup eller på bar, fugtet hud." så jeg tænker at er en alm. mineralpudder.
1
Namaste, bitches :kaffe:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 570
Likede indlæg: 8778

Indlægaf POCKETKITTEN » 6. apr 2018, 15:04

Jeg har et problem med min dumme hud, og det har været sådan, så længe jeg kan huske.

Den er normal/til den tørre side, men dem vil bare ikke absorbere nogen former for creme. Har prøvet mange forskellige slags - dog oftest i den billige ende. Jeg gider ikke bruge mange penge på cremer, der ikke dur jo.

Det lægger sig typisk som en hinde på huden, så den ser fedtet og glinsende ud, og cremen kan gnides af som fnuller efter et par timer.

Jeg bruger ikke ret meget, synes jeg, og peeling, scrub og eksfoliering lader ikke til at hjælpe.

I øjeblikket bruger jeg Matas Natur med solfaktor 15.

Har nogen haft samme problem - eller et godt tip til, hvad det kan skyldes?
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 110
Likede indlæg: 2095

Indlægaf PaleSeptember » 6. apr 2018, 16:39

POCKETKITTEN skrev:Jeg har et problem med min dumme hud, og det har været sådan, så længe jeg kan huske.

Den er normal/til den tørre side, men dem vil bare ikke absorbere nogen former for creme. Har prøvet mange forskellige slags - dog oftest i den billige ende. Jeg gider ikke bruge mange penge på cremer, der ikke dur jo.

Det lægger sig typisk som en hinde på huden, så den ser fedtet og glinsende ud, og cremen kan gnides af som fnuller efter et par timer.

Jeg bruger ikke ret meget, synes jeg, og peeling, scrub og eksfoliering lader ikke til at hjælpe.

I øjeblikket bruger jeg Matas Natur med solfaktor 15.

Har nogen haft samme problem - eller et godt tip til, hvad det kan skyldes?

Jeg har haft samme problem med Matas Naturcremen. Jeg tænker, at det sagtens kan være, netop fordi du bruger en billig creme, at den indeholder nogle dårlige ingredienser, som din hud ikke vil optage. Hvis jeg var dig ville jeg gå i en Matas og forklare dit behov og få nogle prøver på nogle lidt bedre cremer med bedre ingredienser. De behøver jo ikke være voldsomt dyre. Clinique er fx godt til min hud, og deres moisture surge cremer koster 225 kr for 50 ml, og der er ofte 20 %.
1

Tilbage til "Skønhed"