Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Daine » 22. jul 2019, 13:13

Jeg søger en vandfast flydende eyeliner med fast spids a la en (tynd) tusch ... hvilken skal jeg gå efter? Jeg synes det er svært at se på billeder om spidsen er fast eller bøjelig, og jeg kan ikke styre en bøjelig spids :D

Og er det muligt at få en i en anden farve end sort? Optimalt i enten brun eller mørkegrøn.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Spjaerten » 22. jul 2019, 15:01

Daine skrev:Jeg søger en vandfast flydende eyeliner med fast spids a la en (tynd) tusch ... hvilken skal jeg gå efter? Jeg synes det er svært at se på billeder om spidsen er fast eller bøjelig, og jeg kan ikke styre en bøjelig spids :D

Og er det muligt at få en i en anden farve end sort? Optimalt i enten brun eller mørkegrøn.


Loreal superliner perfekt slim er den bedste jeg har prøvet. Den er med garanti i brun men i tvivl om de laver grønne liners der er flydende
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 22. jul 2019, 18:23

Spjaerten skrev:Er løbet tør for mine 2 bronzers fra max Factor
Altså Sun kissed glitter ish
De er udgået :whine:

Nogen anbefalinger som prismæssigt ligger på de der max 100kr ?


Physicians formula murumuru butter bronzer. Tror cocopanda har dem, ellers sælges de hos feelunique.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Jedi » 22. jul 2019, 18:35

LidtLakrids skrev:Jeg pønser på at skifte min shampoo ud med en uden de dårlige sulfater. Jeg kan læse mig til at det skulle være godt for mit hår og hovedbund :) Jeg er dog lidt bekymret for om jeg kan vaske mit hår rent.. Jeg vasker hver anden dag for ellers bliver det for fedtet i kanten mod ansigtet. Er der nogen der kan anbefale en god shampoo og evt balsam/hårkur til formålet?


Kun hvis du vælger at undlade silikoner etc. i din balsam/hårkur/styling.

Denne her er rigtigt god & dufter lidt af vingummier https://www.amazon.co.uk/Giovanni-Shamp ... 184&sr=8-1
0
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oddinary » 27. jul 2019, 08:36

Trappestige skrev:Et lille tip, til andre med tør hovedbund. Begge mine piger fik pludselig rigtig tørre hovedbunde, vi snakker skæl i kæmpe flager nærmest, selvom vi ikke havde skiftet shampoo længe. Jeg har prøvet alt, at massere med balsam, kokosolie, Neccin shampoo, som jo ellers er til den slags, og sidst Head&Shoulders som bare gav dem hestehår. Den hjalp lidt, men slet ikke nok.
På Luxplus kunne jeg se at Elvital har lavet en ny mod skæl, så jeg tog chancen og bestilte to hjem. Efter to hårvaske er der ikke én eneste lille bitte skælflage at se hos nogen af dem, og min egen kløende, psoriasis-hovedbund har det bedre end nogensinde. :gogo: Jeg har endnu ikke set den i butikker, men mon ikke den kommer. Den hedder Phytoclear.
Billede


Den har været i butikkerne længe, alle steder der sælger Elvital, så også Føtex, Bilka osv. Den er nemlig rigtig god. :) Har genkøbt den mange gange. Skal også hilse og sige, at jeg synes den til normalt hår er bedst. Der er en til sart hovedbund og en 2i1-version, men den blå normal er den eneste, jeg køber igen.
0
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf flicka » 28. jul 2019, 11:15

FYI - Koden 23DM19 giver 23% rabat på alt Dermalogica hos Nicehair.dk.

Koden gælder kun idag.
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf RavenClaw » 1. aug 2019, 17:58

Jeg vil lige slå et slag for Hello Natures hårserie med cannabisolie. Min hovedbund elsker den, og så koster den kun 14 Kr. flasken i Normal - for både shampoo, balsam og hårmaske.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14696

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 3. aug 2019, 16:29

Hvis nogen overvejer at prøve Urban Decay's Stay Naked foundation kan jeg kun sige: GØR DET!
Den er SÅ lækker at have på og det ligner at alle imperfektioner fra huden er fjernet, uden at man har 2 cm. foundation på. Jeg

Jeg er super irriteret over at jeg valgte at købe Naked sidste måned før Stay Naked kom ud. Nu har jeg en uåbnet Naked og kan ikke retfærdiggøre at købe Stay Naked :tie: .

Gimme gimme gimme!
1
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf flicka » 4. aug 2019, 10:44

Nogen der kan anbefale et godt sted at få rettet og farvet øjenbryn i Roskilde?
Gerne threading-metoden.

Jeg har tidligere brugt Beauty Avenue og været glad for resultatet, men det er bare lidt bøvlet at skulle tage ind til København med jævne mellemrum, når jeg ikke er i Kbh til daglig.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf girl_beat » 4. aug 2019, 15:51

Hvad er det kosmetiske (latinske?) ord for avocadoolie? Matas har en lækker bodycreme med avocado, som overraskede mig positivt, men når man læser ingredienslisten bagpå, er der ikke noget, der hedder noget i retning af ‘avocado’ :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 4. aug 2019, 19:53

Oddinary skrev:
Trappestige skrev:Et lille tip, til andre med tør hovedbund. Begge mine piger fik pludselig rigtig tørre hovedbunde, vi snakker skæl i kæmpe flager nærmest, selvom vi ikke havde skiftet shampoo længe. Jeg har prøvet alt, at massere med balsam, kokosolie, Neccin shampoo, som jo ellers er til den slags, og sidst Head&Shoulders som bare gav dem hestehår. Den hjalp lidt, men slet ikke nok.
På Luxplus kunne jeg se at Elvital har lavet en ny mod skæl, så jeg tog chancen og bestilte to hjem. Efter to hårvaske er der ikke én eneste lille bitte skælflage at se hos nogen af dem, og min egen kløende, psoriasis-hovedbund har det bedre end nogensinde. :gogo: Jeg har endnu ikke set den i butikker, men mon ikke den kommer. Den hedder Phytoclear.
Billede


Den har været i butikkerne længe, alle steder der sælger Elvital, så også Føtex, Bilka osv. Den er nemlig rigtig god. :) Har genkøbt den mange gange. Skal også hilse og sige, at jeg synes den til normalt hår er bedst. Der er en til sart hovedbund og en 2i1-version, men den blå normal er den eneste, jeg køber igen.


Den er ikke i min lokale Bilka :( Havde ellers lige håbet på det kunne hjælpe min forpinte hovedbund
0
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oddinary » 5. aug 2019, 09:49

Trappestige skrev:
Filipai skrev:
Oddinary skrev:
Trappestige skrev:Et lille tip, til andre med tør hovedbund. Begge mine piger fik pludselig rigtig tørre hovedbunde, vi snakker skæl i kæmpe flager nærmest, selvom vi ikke havde skiftet shampoo længe. Jeg har prøvet alt, at massere med balsam, kokosolie, Neccin shampoo, som jo ellers er til den slags, og sidst Head&Shoulders som bare gav dem hestehår. Den hjalp lidt, men slet ikke nok.
På Luxplus kunne jeg se at Elvital har lavet en ny mod skæl, så jeg tog chancen og bestilte to hjem. Efter to hårvaske er der ikke én eneste lille bitte skælflage at se hos nogen af dem, og min egen kløende, psoriasis-hovedbund har det bedre end nogensinde. :gogo: Jeg har endnu ikke set den i butikker, men mon ikke den kommer. Den hedder Phytoclear. :blomst:
Billede


Den har været i butikkerne længe, alle steder der sælger Elvital, så også Føtex, Bilka osv. Den er nemlig rigtig god. :) Har genkøbt den mange gange. Skal også hilse og sige, at jeg synes den til normalt hår er bedst. Der er en til sart hovedbund og en 2i1-version, men den blå normal er den eneste, jeg køber igen.


Den er ikke i min lokale Bilka :( Havde ellers lige håbet på det kunne hjælpe min forpinte hovedbund

Du må gerne låne min luxplus konto hvis det er, den udløber d. 12. denne gang.


Ja okay, fair nok. Er bare lidt forundret, for de har den overalt her. :genert:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 5. aug 2019, 16:17

Trappestige skrev:
Du må gerne låne min luxplus konto hvis det er, den udløber d. 12. denne gang.


Meget meget gerne. Sender dig lige en besked
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Lykke » 5. aug 2019, 17:46

Nogen som har set hudlim i en fysisk butik?
0
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1035
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2663

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Venus222 » 6. aug 2019, 12:46

Fåes Charlotte Tilbury egentlig i en fysisk butik i Danmark/KBH? :cool:
0

Tilbage til "Skønhed"