Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Knirkemis » 3. jun 2019, 09:13

Er der nogen, som har prøvet CC-cremen fra IT-cosmetics (Your skin but better)? Ifølge Pudderdåserne er det en decideret foundation, men en god én af slagsen. Jeg er bare lidt nysgerrig omkring hvor heftig dækningen er, og hvor naturligt det ser ud.

Jeg leder efter en meget let dækning, som samtidig giver en ensartet hud. På trods af, at min hud ikke er specielt tør, synes jeg meget hurtigt foundation kommer til at se utroligt sminket ud. Jeg har prøvet en mineralfoundation fra Dior (Starskin) og den er lækker og tynd i konsistensen, men når jeg kommer MAC setting powder ovenpå, bliver den alligevel lettere kaget at se på. Og uden pudderen, kommer jeg til at skinne.

Jeg har ikke brug for at camouflere særligt meget, men vil gerne udjævne eventuel rødmen i visse områder. Og egentlig helst have hud, som ligner hud, men bare gerne den helt perfekte af slagsen :D

Nogle gode råd?
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 3. jun 2019, 10:48

Knirkemis skrev:Er der nogen, som har prøvet CC-cremen fra IT-cosmetics (Your skin but better)? Ifølge Pudderdåserne er det en decideret foundation, men en god én af slagsen. Jeg er bare lidt nysgerrig omkring hvor heftig dækningen er, og hvor naturligt det ser ud.

Jeg leder efter en meget let dækning, som samtidig giver en ensartet hud. På trods af, at min hud ikke er specielt tør, synes jeg meget hurtigt foundation kommer til at se utroligt sminket ud. Jeg har prøvet en mineralfoundation fra Dior (Starskin) og den er lækker og tynd i konsistensen, men når jeg kommer MAC setting powder ovenpå, bliver den alligevel lettere kaget at se på. Og uden pudderen, kommer jeg til at skinne.

Jeg har ikke brug for at camouflere særligt meget, men vil gerne udjævne eventuel rødmen i visse områder. Og egentlig helst have hud, som ligner hud, men bare gerne den helt perfekte af slagsen :D

Nogle gode råd?


Den har dækning som en foundation, så hvis du kun vil have let dækning, så tror jeg ikke, at du skal vælge den.
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf RavenClaw » 3. jun 2019, 13:39

Knirkemis skrev:Er der nogen, som har prøvet CC-cremen fra IT-cosmetics (Your skin but better)? Ifølge Pudderdåserne er det en decideret foundation, men en god én af slagsen. Jeg er bare lidt nysgerrig omkring hvor heftig dækningen er, og hvor naturligt det ser ud.

Jeg leder efter en meget let dækning, som samtidig giver en ensartet hud. På trods af, at min hud ikke er specielt tør, synes jeg meget hurtigt foundation kommer til at se utroligt sminket ud. Jeg har prøvet en mineralfoundation fra Dior (Starskin) og den er lækker og tynd i konsistensen, men når jeg kommer MAC setting powder ovenpå, bliver den alligevel lettere kaget at se på. Og uden pudderen, kommer jeg til at skinne.

Jeg har ikke brug for at camouflere særligt meget, men vil gerne udjævne eventuel rødmen i visse områder. Og egentlig helst have hud, som ligner hud, men bare gerne den helt perfekte af slagsen :D

Nogle gode råd?


Jeg har det på samme måde som dig. Jeg vil ikke se sminket ud, men samtidig har jeg lidt rødme i huden, som jeg gerne vil dække.

Jeg har købt Cliniques Moisture Surge. Den er halvdyr, men jeg bruger kun et par dråber for at få god effekt. Den erstatter deres tidligere CC cream. Den er fugtgivende og med SPF 25.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf LaScrooge » 4. jun 2019, 19:26

Hvilke vippe-sera er pengene værd? Jeg synes den der M2 er lige lovligt dyr, 500-noget.
Jeg mener dem, der stimulerer væksten.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14700

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 4. jun 2019, 19:49

Knirkemis skrev:Er der nogen, som har prøvet CC-cremen fra IT-cosmetics (Your skin but better)? Ifølge Pudderdåserne er det en decideret foundation, men en god én af slagsen. Jeg er bare lidt nysgerrig omkring hvor heftig dækningen er, og hvor naturligt det ser ud.

Jeg leder efter en meget let dækning, som samtidig giver en ensartet hud. På trods af, at min hud ikke er specielt tør, synes jeg meget hurtigt foundation kommer til at se utroligt sminket ud. Jeg har prøvet en mineralfoundation fra Dior (Starskin) og den er lækker og tynd i konsistensen, men når jeg kommer MAC setting powder ovenpå, bliver den alligevel lettere kaget at se på. Og uden pudderen, kommer jeg til at skinne.

Jeg har ikke brug for at camouflere særligt meget, men vil gerne udjævne eventuel rødmen i visse områder. Og egentlig helst have hud, som ligner hud, men bare gerne den helt perfekte af slagsen :D

Nogle gode råd?


Charlotte Tillbury!
Den er ikke så dyr efter valutaomregning, men det er den bedste foundation jeg nogensinde har haft fingrene i. Den er meget let og det ser ikke særlig sminket ud overhovedet, faktisk er den ret naturlig. Jeg har nemlig også tendens til rødme i kindområdet og noget mindre perfekt ud, men det klarer den uden problemer. Og som den eneste jeg har prøvet endnu får den mig ikke til at se hverken blegere eller gulere ud.
0
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Lisva » 7. jun 2019, 18:56

Hjælp! Jeg har nogle øreringe, som jeg er rigtig glad for. Derfor vil jeg gerne have flere af samme mærke, men jeg kan selvfølgelig ikke huske mærket. Det er et navn, der lyder polsk/russisk, og de laver mange fine ørestikkere. Nogen kloge damer, der kan hjælpe mig? :)
0
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf MilleMercy » 7. jun 2019, 21:07

LaScrooge skrev:Hvilke vippe-sera er pengene værd? Jeg synes den der M2 er lige lovligt dyr, 500-noget.
Jeg mener dem, der stimulerer væksten.


L’Biotica! :love: Og den koster ca. ingen penge på eBay, men den virker! Jeg finder lige link til dig :D
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Daine » 7. jun 2019, 21:34

Lisva skrev:Hjælp! Jeg har nogle øreringe, som jeg er rigtig glad for. Derfor vil jeg gerne have flere af samme mærke, men jeg kan selvfølgelig ikke huske mærket. Det er et navn, der lyder polsk/russisk, og de laver mange fine ørestikkere. Nogen kloge damer, der kan hjælpe mig? :)

Rabinovich?
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Hewlett » 8. jun 2019, 06:28

LaScrooge skrev:Hvilke vippe-sera er pengene værd? Jeg synes den der M2 er lige lovligt dyr, 500-noget.
Jeg mener dem, der stimulerer væksten.


X-lash får ret gode anmeldelser, også fra folk som ikke oplever nogen synligt effekt af M2.

Nicehair har i øvrigt ofte -20%, så kan man spare lidt ekstra dér :)
1
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf MilleMercy » 8. jun 2019, 11:47

MilleMercy skrev:
LaScrooge skrev:Hvilke vippe-sera er pengene værd? Jeg synes den der M2 er lige lovligt dyr, 500-noget.
Jeg mener dem, der stimulerer væksten.


L’Biotica! :love: Og den koster ca. ingen penge på eBay, men den virker! Jeg finder lige link til dig :D


Jeg faldt i søvn, men her kommer det :D

https://www.ebay.co.uk/itm/LBiotica-Active-Lash-Serum-for-Eyelashes-3-5-ml-/173628109801
2
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Lisva » 8. jun 2019, 12:03

Daine skrev:
Lisva skrev:Hjælp! Jeg har nogle øreringe, som jeg er rigtig glad for. Derfor vil jeg gerne have flere af samme mærke, men jeg kan selvfølgelig ikke huske mærket. Det er et navn, der lyder polsk/russisk, og de laver mange fine ørestikkere. Nogen kloge damer, der kan hjælpe mig? :)

Rabinovich?


Netop, tak! :)
1
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Jedi » 8. jun 2019, 12:04

MilleMercy skrev:
MilleMercy skrev:
LaScrooge skrev:Hvilke vippe-sera er pengene værd? Jeg synes den der M2 er lige lovligt dyr, 500-noget.
Jeg mener dem, der stimulerer væksten.


L’Biotica! :love: Og den koster ca. ingen penge på eBay, men den virker! Jeg finder lige link til dig :D


Jeg faldt i søvn, men her kommer det :D

https://www.ebay.co.uk/itm/LBiotica-Active-Lash-Serum-for-Eyelashes-3-5-ml-/173628109801


Har bestilt 2 stk! :-D
1
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 10. jun 2019, 18:57

No1 skrev:Til de af jer, der kunne være interesserede :)

Jeg købte Juvia’s place’s nye foundation. Jeg endte på farven 730 isla. Det er en af de mere lyse toner. Jeg skulle have valgt en nuance mørkere, men hvis jeg blander den sammen med en anden af mine foundations, så er farven lige i skabet.

Den er meget (!) fuld coverage. Jeg har tendens til røde kinder - og de er nemme at dække med denne. Normalt ville jeg ty til colourcorrecting concealer eller primer. Foundationen er dejligt mat, og den føles ikke “tung”.

Eneste minus er selve tuben. Hvis man kommer til at trykke lidt for meget til, så kommer der en del produkt ud. Der skal man lige være lidt obs. Og ellers så er det træls, at den skal bestilles fra USA...

10E38026-8B45-4299-AA02-BA99D592188A.jpeg
7D5C430C-1537-4CE9-9434-E178CAE18134.jpeg


Spændende! Hvordan er din hudtype? Og ser den meget makeuppet ud?
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Lykke » 11. jun 2019, 11:22

Hvilken balsam bruger I?
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Fru Sunshine » 15. jun 2019, 05:33

twinkle skrev:
Fru Sunshine skrev:Er der nogen af jer, der har prøvet den der TLM-foundation, der skulle give farve efter hudens pigmenter?

Jeg er totalt nysgerrig på den, så jeg har allerede bestilt den, men der er lang leveringstid.


Oh my lord, jeg blev nødt til at Google den, og så også et par reviews :8: - den ene var ved at brække sig over duften (eller lugten, om man vil) og ved begge de videoer jeg så, blev anmelderne helt hvide, nærmest grå i huden.

Vil du give en tilbagemelding når du har prøvet den? Jeg har desværre kun dårlige erfaringer med de der selv-justerende produkter. Enten får jeg det der grålige skær, ellers bliver jeg helt orange.

Hvad skulle du af med for den?

Jeg har fået den, prøvet den og kan kun sige, at det er første gang nogensinde, jeg har prøvet en foundation, der gav mig sindssyge cravings efter renseservietter.

Puha. Mit ansigt føles stramt på den trælse måde og farven er ikke-eksisterende. Til gengæld lugter den fælt :lol:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Skønhed"