Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4387

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Hewlett » 12. jan 2024, 02:51

Nigleb skrev:Er her nogle der har prøvet en hydrafacial behandling? Jeg overvejer at prøve det, men det er godt nok dyrt for en enkelt behandling, hvis man vælger den der går rigtigt ind i dybden. Jeg synes ikke jeg kan læse erfaringer fra rigtige mennesker (ikke-ansatte i diverse beauty-klinikker) i nogle af skønhedsgrupperne på Fb.
Jeg har grov hud med tydelige porer. Selvom jeg holder det nede med diverse sera og peelinger, så er min hud bare ikke flot og jeg slår stadig ud i en alder af tæt på 40 :rulle:


Desværre ikke, men ellers findes der FB grupper hvor klinikker kan søge efter modeller til diverse skønhedsbehandlinger. Der har jeg set nogle søge efter modeller til den behandling til omkring 3-400kr. Måske er det en mulighed hvis du synes det ellers er mange penge når du er usikker på resultatet? :)
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Kommodedyret » 25. jan 2024, 21:06

Nogen der har en god gaveide inden for dullegenren? Jeg har overvejet et gavekort til matas, men synes ærligt talt at det er for kedeligt. Budget under 300
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Spjaerten » 25. jan 2024, 21:17

Kommodedyret skrev:Nogen der har en god gaveide inden for dullegenren? Jeg har overvejet et gavekort til matas, men synes ærligt talt at det er for kedeligt. Budget under 300

Med eller uden duft osv?

Hvis det må være med er rituals et godt sted at kigge på noget lækkert scrub, shower osv
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Kommodedyret » 25. jan 2024, 21:25

Spjaerten skrev:
Kommodedyret skrev:Nogen der har en god gaveide inden for dullegenren? Jeg har overvejet et gavekort til matas, men synes ærligt talt at det er for kedeligt. Budget under 300

Med eller uden duft osv?

Hvis det må være med er rituals et godt sted at kigge på noget lækkert scrub, shower osv

Rituals, god ide, de ligger over det hele:D
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf KitKat » 29. jan 2024, 11:43

Det har været oppe før men jeg render vild i søgningen så jeg håber det går an at spørge igen :genert:

Permanente øjenbryn... kan I anbefale nogen i Herning/Skjern området som er dygtige?
Jeg har ingen forstand på de forskellige måder det kan laves på, men det skal se naturligt ud og må gerne være til at betale :D
1
Dobbeltkonfekt
Indlæg: 186
Tilmeldt: 6. aug 2016, 15:24
Kort karma: 58
Likede indlæg: 436

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Dobbeltkonfekt » 19. mar 2024, 14:06

Er der nogen anbefalinger på Black masks? Altså de der masker, man smører på og trækker af, som dybderenser og fjerner hudorme. Virker de eller er det er gimmick?

Helt konkret har jeg kig på - men er ikke fastlåst på - JorgObé Niacinamide Peel off Mask, så anbefalinger med den eller mærket er også meget velkomne.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17183
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf LaMariposa » 6. apr 2024, 06:54

Min chef taler varmt om vippeserum, og da jeg ikke har særligt lange eller kraftige øjenvipper kunne jeg godt tænke mig at prøve det. Men det er jo lidt at en jungle.

Kan I anbefale noget?
0
:lun: Be brave
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4387

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Hewlett » 6. apr 2024, 11:03

LaMariposa skrev:Min chef taler varmt om vippeserum, og da jeg ikke har særligt lange eller kraftige øjenvipper kunne jeg godt tænke mig at prøve det. Men det er jo lidt at en jungle.

Kan I anbefale noget?


Jeg er virkelig glad for Liaison Lash Bond og Xlash pro eyelash serum. Mine vipper var blevet tynde og få, men nu er de virkelig lange og stærke. Eneste minus er, at det tager lidt tid nu at lægge en flot mascara fordi de er så lange :lol:
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17183
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf LaMariposa » 6. apr 2024, 11:23

Hewlett skrev:
LaMariposa skrev:Min chef taler varmt om vippeserum, og da jeg ikke har særligt lange eller kraftige øjenvipper kunne jeg godt tænke mig at prøve det. Men det er jo lidt at en jungle.

Kan I anbefale noget?


Jeg er virkelig glad for Liaison Lash Bond og Xlash pro eyelash serum. Mine vipper var blevet tynde og få, men nu er de virkelig lange og stærke. Eneste minus er, at det tager lidt tid nu at lægge en flot mascara fordi de er så lange :lol:


Tak for anbefalingen :)

Hvis jeg kommer dertil, så parkerer jeg den ekstra tid under happy trouble :lol:
0
:lun: Be brave
Linselusen
Indlæg: 46
Tilmeldt: 26. aug 2015, 15:06
Kort karma: 4
Likede indlæg: 120

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Linselusen » 6. apr 2024, 11:48

LaMariposa skrev:Min chef taler varmt om vippeserum, og da jeg ikke har særligt lange eller kraftige øjenvipper kunne jeg godt tænke mig at prøve det. Men det er jo lidt at en jungle.

Kan I anbefale noget?


Jeg er blevet mega glad for Zanzis vippeserum samme med deres vippe conditioner.
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 673
Likede indlæg: 21175

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf catnip » 6. apr 2024, 12:14

LaMariposa skrev:Min chef taler varmt om vippeserum, og da jeg ikke har særligt lange eller kraftige øjenvipper kunne jeg godt tænke mig at prøve det. Men det er jo lidt at en jungle.

Kan I anbefale noget?


XLash har været fab for mig. Men kun til vipperne, deres brow serum gjorde ikke en skid.
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17183
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf LaMariposa » 6. apr 2024, 12:21

catnip skrev:
LaMariposa skrev:Min chef taler varmt om vippeserum, og da jeg ikke har særligt lange eller kraftige øjenvipper kunne jeg godt tænke mig at prøve det. Men det er jo lidt at en jungle.

Kan I anbefale noget?


XLash har været fab for mig. Men kun til vipperne, deres brow serum gjorde ikke en skid.


Er det den her?

https://www.matas.dk/xlash-pro-eyelash- ... DjEALw_wcB

Mine øjenbryn har deres eget liv, så de behøver ikke blive vildere :D
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 673
Likede indlæg: 21175

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf catnip » 6. apr 2024, 12:39

LaMariposa skrev:
catnip skrev:
LaMariposa skrev:Min chef taler varmt om vippeserum, og da jeg ikke har særligt lange eller kraftige øjenvipper kunne jeg godt tænke mig at prøve det. Men det er jo lidt at en jungle.

Kan I anbefale noget?


XLash har været fab for mig. Men kun til vipperne, deres brow serum gjorde ikke en skid.


Er det den her?

https://www.matas.dk/xlash-pro-eyelash- ... DjEALw_wcB

Mine øjenbryn har deres eget liv, så de behøver ikke blive vildere :D


Ja, det er det :)

Det tager noget tid før du ser resultat, men så er det tilgengæld også godt.
1
- Nevertheless she persisted -

Tilbage til "Skønhed"