Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf billiebean » 12. jun 2018, 08:32

Nogen der kender til en god vandfast mascara, som giver masser af volumen fra et af discountmærkerne?

Har før brugt L'oreal Mega Miss Manga, men den er desværre udgået som vandfast.
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 12. jun 2018, 12:32

bette skrev:Kan I anbefale en god øjencreme eller nogle små masker af en art til at sætte under øjnene? Jeg synes jeg får større poser og render under øjnene efterhånden som tiden går. Muligvis en kombi af at blive ældre, have to små børn, sove for lidt og alt det der, eller er der noget jeg kan gøre ellers?


Brug din alm. fugtighedscreme. De fleste øjencremer er bare alm. fugtighedscreme i mindre beholdere til en væsentligt højere pris. Men ellers er der ikke så meget andet end at huske at drikke godt mer væske og få mere søvn. Men den sidste del er jo nem at sige, men sværere i praksis ;) ellers er meget af det også genetisk, og det er der desværre ingen cremer der kan hjælpe på (gid der var)

Fugt, væske, søvn eller en god concealer.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf 1234 » 12. jun 2018, 12:36

billiebean skrev:Nogen der kender til en god vandfast mascara, som giver masser af volumen fra et af discountmærkerne?

Har før brugt L'oreal Mega Miss Manga, men den er desværre udgået som vandfast.

Det he vil jeg også gerne vide! Min mascara skal modstå en del tuderi lørdag.

Jeg piller aldrig i bumser igen. Det er jo vildt, hvor meget hurtigere de forsvinder.
0
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Buffy » 12. jun 2018, 14:53

bette skrev:Kan I anbefale en god øjencreme eller nogle små masker af en art til at sætte under øjnene? Jeg synes jeg får større poser og render under øjnene efterhånden som tiden går. Muligvis en kombi af at blive ældre, have to små børn, sove for lidt og alt det der, eller er der noget jeg kan gøre ellers?


De her er ret gode, OH om aften og ICE om morgen. Husk fugt creme efter, det er der ikke meget af i de to produkter.

57DC722F-389F-4548-8965-8A933429205C.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf 1234 » 12. jun 2018, 15:00

Jeg har lige brugt en formue på bryllup makeup. Det kostede 1/4 del af kjolen. Og ja kjolen var billig.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf FormerlyKnownAs » 12. jun 2018, 18:22

Jeg er ramt af hormonhud og mine kindben er fyld med små bumser/knopper, plus nogle større nogle på mit bryst. Desværre er vores kosmetolog på arbejdet på ferie.

Hvad er jeres bedste råd udover rens og minus makeup? Gode masker etc? Sidder lige nu med Charcoal maske fra Origins som jeg ellers er ret glad for. Men skal have noget der går mere i dybden
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Fru Sunshine » 14. jun 2018, 09:10

bette skrev:Kan I anbefale en god øjencreme eller nogle små masker af en art til at sætte under øjnene? Jeg synes jeg får større poser og render under øjnene efterhånden som tiden går. Muligvis en kombi af at blive ældre, have to små børn, sove for lidt og alt det der, eller er der noget jeg kan gøre ellers?

Jeg har ikke selv afprøvet, men min kollegas veninde fra Sri Lanka siger, at man kan bruge Tahin. Det skulle stramme op.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 14. jun 2018, 18:52

1234 skrev:
billiebean skrev:Nogen der kender til en god vandfast mascara, som giver masser af volumen fra et af discountmærkerne?

Har før brugt L'oreal Mega Miss Manga, men den er desværre udgået som vandfast.

Det he vil jeg også gerne vide! Min mascara skal modstå en del tuderi lørdag.

Jeg piller aldrig i bumser igen. Det er jo vildt, hvor meget hurtigere de forsvinder.


Jeg er meget tilfreds med loreal Paradise, har ikke prøvet den vandfaste, men det var et forsøg værd.
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf 1234 » 14. jun 2018, 19:28

Filipai skrev:
1234 skrev:
billiebean skrev:Nogen der kender til en god vandfast mascara, som giver masser af volumen fra et af discountmærkerne?

Har før brugt L'oreal Mega Miss Manga, men den er desværre udgået som vandfast.

Det he vil jeg også gerne vide! Min mascara skal modstå en del tuderi lørdag.

Jeg piller aldrig i bumser igen. Det er jo vildt, hvor meget hurtigere de forsvinder.


Jeg er meget tilfreds med loreal Paradise, har ikke prøvet den vandfaste, men det var et forsøg værd.

Jeg fandt en hos Mac. Den har ikke prøvet en tudetur, men den klarede regn og en lur. Så umiddelbart består den.
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Tilly » 14. jun 2018, 19:47

FormerlyKnownAs skrev:Jeg er ramt af hormonhud og mine kindben er fyld med små bumser/knopper, plus nogle større nogle på mit bryst. Desværre er vores kosmetolog på arbejdet på ferie.

Hvad er jeres bedste råd udover rens og minus makeup? Gode masker etc? Sidder lige nu med Charcoal maske fra Origins som jeg ellers er ret glad for. Men skal have noget der går mere i dybden

Har du prøvet med produkter med Salicylsyre?

Og hvis det skal være skrappere, så bruger jeg en tysk variant af Basiron https://www.apo-rot.dk/detaljer/benzakn ... =benzaknen
Der er er det aktive stof Benzoylperoxid.

Den har gjort underværker for mine hormonudløste bumser, som jeg har døjet med siden jeg stoppede med p-piller. Jeg har kun brugt den på hagen, hvor jeg har haft tendens til at få bumser, så den har været meget drøj i brug for mig. Eneste ulempe jeg har oplevet er at den er blegende. Nu håber jeg dog at jeg fremover kan klare mig med Salicylsyre, jeg bruger den fra The Ordinary.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf FormerlyKnownAs » 15. jun 2018, 00:52

Tilly skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg er ramt af hormonhud og mine kindben er fyld med små bumser/knopper, plus nogle større nogle på mit bryst. Desværre er vores kosmetolog på arbejdet på ferie.

Hvad er jeres bedste råd udover rens og minus makeup? Gode masker etc? Sidder lige nu med Charcoal maske fra Origins som jeg ellers er ret glad for. Men skal have noget der går mere i dybden

Har du prøvet med produkter med Salicylsyre?

Og hvis det skal være skrappere, så bruger jeg en tysk variant af Basiron https://www.apo-rot.dk/detaljer/benzakn ... =benzaknen
Der er er det aktive stof Benzoylperoxid.

Den har gjort underværker for mine hormonudløste bumser, som jeg har døjet med siden jeg stoppede med p-piller. Jeg har kun brugt den på hagen, hvor jeg har haft tendens til at få bumser, så den har været meget drøj i brug for mig. Eneste ulempe jeg har oplevet er at den er blegende. Nu håber jeg dog at jeg fremover kan klare mig med Salicylsyre, jeg bruger den fra The Ordinary.


Jeg bruger noget fra lægen når det er slemt, ikke pga hormoner, men fordi jeg ikke sveder og min hud ikke renser sig selv så at sige. Jeg får derfor nogle dybe, næsten byldelignende bumser.

Men jeg er gravid, og hverken salicylsyre eller den fra lægen anbefales. Det er træls.

Jeg fik fat i vores kosmetolog og hun anbefalede nogle produkter som jeg skal have købt og håber. Ser forfærdelig ud som det er nu :(
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Spjaerten » 16. jun 2018, 11:31

Dittemus skrev:Er der nogle der har prøvet Smoothshave? Jeg tør ikke selv lægge en bestilling, da de ingen anmeldelser har på TP og det hænger ikke rigtig sammen med deres “knap 2000 glade brugere” på hjemmesiden. :rulle: Men er nysgerrig efter om det virker.


Jeg var den heldige der lige så lidt indlæg og googlede.

Sådan en har jeg fået gennem min mor fordi man fik rabat på at købe mere end 1.
Den tog mega lang tid om at blive leveret og virker herre dårligt. Værre end en gammeldags ladyshaver. Og virker som noget billigt bras!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf vandmelon » 28. jun 2018, 12:43

Den kan købes her:
https://www.ebay.com/itm/Imedeen-Anti-a ... 0558780255

Men pas på med alle de opreklamerede skønheds & anti-agingspreparater, så det ikke ender sådan her til sidst: https://ibb.co/n4yUH8
Skønhed er vel ikke alt? :-)

Du kan heller ikke vide, om det du køber på nettet i udlandet er ægte, da de ofte ikke har nogen kvalitetskontrol, som vi har i DK :kram:
0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf KitKat » 6. jul 2018, 09:18

DIY gel-negle kit. Kan I anbefale noget?

Jeg vil så gerne have pæne negle men jeg synes det er noget rod at finde en dame herovre som laver det pænt, til en fornuftig pris og som har tid når jeg har tid, så jeg overvejer at forsøge selv.

Jeg har kig på dette kit som jeg synes ser rimelig anvendeligt (og billigt) ud, men jeg har reelt ingen forstand på det:

https://www.nailmania.dk/gele-startsaet ... er-spar-35
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Spjaerten » 6. jul 2018, 14:43

KitKat skrev:DIY gel-negle kit. Kan I anbefale noget?

Jeg vil så gerne have pæne negle men jeg synes det er noget rod at finde en dame herovre som laver det pænt, til en fornuftig pris og som har tid når jeg har tid, så jeg overvejer at forsøge selv.

Jeg har kig på dette kit som jeg synes ser rimelig anvendeligt (og billigt) ud, men jeg har reelt ingen forstand på det:

https://www.nailmania.dk/gele-startsaet ... er-spar-35


Skal det være gelenegle?

Altså jeg spørger bare for at forstå dit behov / tanker.

Jeg har de sidste 6-7 år været gellac dame og har fornylig investeret i Le Mini Macaron. Er kæmpe fan.
Ingen under og overlak. Det er med i den farvede lak.
2 lag. Hver finger 2 x 30 sec under lampen. Det holder 10-14 dage og jeg er ellers ikke god ved mine negle.
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Skønhed"