Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 9. sep 2020, 17:56

PaleSeptember skrev:Jeg har købt et arsenal af neglelak og basecoat og top coat og fjerner i Normal og har nu lagt neglelak på mig selv for første gang i.... måske nogensinde - og kønt er det sgu ikke :-D Men jeg har valgt en neutral farve, og det skal primært få mig til at holde op med at bide og pille i mine negle (shellac'en holdt ikke så længe på mig denne gang og skal først til negledame om 2 uger).


Nå, men jeg kunne så lave det hele om, fordi jeg troede de var tørre for tidligt. Typisk. De blev ikke kønnere af at blive lavet om.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf In_your_eyes » 9. sep 2020, 18:27

PaleSeptember skrev:
PaleSeptember skrev:Jeg har købt et arsenal af neglelak og basecoat og top coat og fjerner i Normal og har nu lagt neglelak på mig selv for første gang i.... måske nogensinde - og kønt er det sgu ikke :-D Men jeg har valgt en neutral farve, og det skal primært få mig til at holde op med at bide og pille i mine negle (shellac'en holdt ikke så længe på mig denne gang og skal først til negledame om 2 uger).


Nå, men jeg kunne så lave det hele om, fordi jeg troede de var tørre for tidligt. Typisk. De blev ikke kønnere af at blive lavet om.

Nu ved jeg ikke hvad du har købt og om din Normal butik har det, men jeg er så glad OPI Infinite Shine 1 (basecoat) og 3 (topcoat). Jeg bruger dem til alle mine neglelakken, og topcoaten gør at lakken tørre hurtigere.
0
:pompom:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Daine » 13. sep 2020, 20:45

Er der nogen af jer der bruger en peel-off maske og som kan anbefale en? Jeg har tidligere brugt en ‘gennemsigtig’ fra Matas, men det ser ikke ud til de laver den mere :gruble:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf girl_beat » 19. sep 2020, 10:26

Jer der bruger niacinamid; hvor meget bruger I ad gangen og hvor ofte? :)

Jeg er lige startet med serummet fra The Ordinary, og min hud slubrer det i sig. Men jeg tror også, at jeg så kommer til at ‘overdo it’ og bruge for meget, hvis man kan det...
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf In_your_eyes » 20. sep 2020, 08:55

Trappestige skrev:Er der et eller andet vidunderprodukt der kan få mine spidser (reelt de nederste 5 cm.) til at være mindre krusede og grimme at se på? Det ser uplejet ud og de kruser uanset om jeg styler det efter vask med diverse produkter og olie i spidserne, lader det helt være (hverken opsætning, produkter eller føn/glattejern) eller glatter det. Det er kun ensartet med resten af håret max. et par uger efter klip, men jeg kan jo ikke rende og klippe 5-10 cm. af månedligt, så løber jeg hurtigt tør for hår. ;)
Jeg har generelt ret kruset hår med krøl, men jeg kan sagtens tæmme resten af håret. Det er kun de sidste 5 cm. det tér sig sådan.

For mig er vidunderproduktet kokosolie, dog som kur.
Jeg kommer det i alt håret og lader det sidde i min et par timer, gerne natten over. Når det skal ud igen pøser en masse balsam i det tørre hår og massere det godt ind og skyller det hele ud. Derefter balsamvasker jeg, som jeg plejer.
0
:pompom:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Stitch » 22. sep 2020, 21:13

Jeg har nu afprøvet HHA serum et stykke tid, men er begyndt at få en allergisk reaktion i form af rødmen og inflamation. Jeg kan læse mig frem til at det er en forholdsvis normal bivirkning, så jeg er ikke bekymret. Men hvad kan jeg eventuelt bruge i stedet? :genert:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
FrkSkovmose
Indlæg: 20
Tilmeldt: 9. sep 2015, 22:36
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf FrkSkovmose » 22. sep 2020, 21:56

girl_beat skrev:Jer der bruger niacinamid; hvor meget bruger I ad gangen og hvor ofte? :)

Jeg er lige startet med serummet fra The Ordinary, og min hud slubrer det i sig. Men jeg tror også, at jeg så kommer til at ‘overdo it’ og bruge for meget, hvis man kan det...

Jeg bruger to dråber hver aften. Det rækker fint til ansigt og hals her.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Pandesteg » 23. sep 2020, 10:55

PaleSeptember skrev:Jeg har købt et arsenal af neglelak og basecoat og top coat og fjerner i Normal og har nu lagt neglelak på mig selv for første gang i.... måske nogensinde - og kønt er det sgu ikke :-D Men jeg har valgt en neutral farve, og det skal primært få mig til at holde op med at bide og pille i mine negle (shellac'en holdt ikke så længe på mig denne gang og skal først til negledame om 2 uger).


Køb en Seche Vite Top Coat. Den er genial og hærder på 0,5.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Spjaerten » 17. okt 2020, 11:27

En god fugtmaske?
Har i flere år brugt en fra trines wardrobe men den findes ikke mere.
Leder efter en gelé creme agtig ting som fugter.
Har rigeligt af serum, creme, rens, skrub mm. Så ren fugt.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 17. okt 2020, 13:09

Spjaerten skrev:En god fugtmaske?
Har i flere år brugt en fra trines wardrobe men den findes ikke mere.
Leder efter en gelé creme agtig ting som fugter.
Har rigeligt af serum, creme, rens, skrub mm. Så ren fugt.


Billede
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Chachacha » 17. okt 2020, 13:24

Spjaerten skrev:En god fugtmaske?
Har i flere år brugt en fra trines wardrobe men den findes ikke mere.
Leder efter en gelé creme agtig ting som fugter.
Har rigeligt af serum, creme, rens, skrub mm. Så ren fugt.

Jeg er ret glad for Tromborgs vitaminmaske, der er gel og ikke klistrer. Alternativt Nilens Jord fugtmaske, der også er geleagtig.

Hvis den ikke SKAL være gele, så syne jeg Clinique Moisture Surge masken er super god.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Stitch » 18. okt 2020, 17:24

Ved ikke om I har set Matas’ tilbud?

3A0E8FB5-290E-45FF-8D9F-D00A622ADE97.jpeg
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Esme
Indlæg: 450
Tilmeldt: 29. sep 2020, 12:37
Kort karma: 30
Likede indlæg: 424

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Esme » 26. okt 2020, 18:10

Kan I anbefale en holdbar fiber mascara? Jeg har i årevis brugt Cliniques high impact curling mascara, men det virker desværre til de har ændret formlen. Har også prøvet mirenesse, men er blevet uvenner med deres nyeste emballage :rulle:

Eller måske hedder det tubemascara.
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 1. nov 2020, 16:40

Jeg har aldrig - som i ALDRIG - overvejet, at bruge 400 kr. på ét stk. hudpleje. Men jeg er godt nok tæt på med denne her https://beautyspace.dk/shop/produkt/ansigtscremen/

Er jeg fornuftig venter jeg på div. anmeldelser, men det synes jeg er liiiidt svært lige nu.
2
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Silver
Indlæg: 116
Tilmeldt: 31. maj 2019, 20:13
Kort karma: 20
Likede indlæg: 155

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Silver » 11. nov 2020, 08:00

Esme skrev:Kan I anbefale en holdbar fiber mascara? Jeg har i årevis brugt Cliniques high impact curling mascara, men det virker desværre til de har ændret formlen. Har også prøvet mirenesse, men er blevet uvenner med deres nyeste emballage :rulle:

Eller måske hedder det tubemascara.


Oooh noo :panik: Ændret formlen hvordan?
0

Tilbage til "Skønhed"