Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf HappyPaww » 19. maj 2019, 10:22

Trappestige skrev:
HappyPaww skrev:Jeg er ved at løbe tør for ansigtscreme, og kunne godt bruge jeres anbefalinger.

Krav:
- Til tør og sart hud (min hud skriger på fugt)
- Helst uden for meget parfume og stads
- Meget gerne med solfaktor
- Max pris omkring de 200, meget gerne lavere

Nogle bud?

Jeg har lige købt en fra IVY AÏA til 50 kr. i Normal til min Tween-datter, den er vegansk og jeg har købt mig fuldstændig fattig i cremer til hendes sarte, men skællende tørre hud før det. Efter en dag, var der for første gang i over et år ikke flager af hud at se på hendes ansigt, så jeg har også købt den til min egen tørre ansigtshud nu.Det er den til dry skin. Den er fantastisk til prisen, dog meeget tynd i det, det skal man lige være obs på.

Ja til den pris er den da bestemt værd at prøve :gogo:
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf RavenClaw » 21. maj 2019, 07:23

HappyPaww skrev:
Trappestige skrev:
HappyPaww skrev:Jeg er ved at løbe tør for ansigtscreme, og kunne godt bruge jeres anbefalinger.

Krav:
- Til tør og sart hud (min hud skriger på fugt)
- Helst uden for meget parfume og stads
- Meget gerne med solfaktor
- Max pris omkring de 200, meget gerne lavere

Nogle bud?

Jeg har lige købt en fra IVY AÏA til 50 kr. i Normal til min Tween-datter, den er vegansk og jeg har købt mig fuldstændig fattig i cremer til hendes sarte, men skællende tørre hud før det. Efter en dag, var der for første gang i over et år ikke flager af hud at se på hendes ansigt, så jeg har også købt den til min egen tørre ansigtshud nu.Det er den til dry skin. Den er fantastisk til prisen, dog meeget tynd i det, det skal man lige være obs på.

Ja til den pris er den da bestemt værd at prøve :gogo:


Jeg har også lige investeret i den i går. Jeg er positiv over for effekten allerede.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf HappyPaww » 21. maj 2019, 07:45

En ny forespørgsel:

Hvad bruger I af produkter, der får ens glattede hår til at holde? Sådan ca. fem minutter efter jeg har glattet det, vel at mærke med noget varmebeskyttende og fx en hårolie eller blød voks i bagefter, er der fald i håret igen :rulle:
0
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Jedi » 21. maj 2019, 10:08

HappyPaww skrev:Jeg er ved at løbe tør for ansigtscreme, og kunne godt bruge jeres anbefalinger.

Krav:
- Til tør og sart hud (min hud skriger på fugt)
- Helst uden for meget parfume og stads
- Meget gerne med solfaktor
- Max pris omkring de 200, meget gerne lavere

Nogle bud?


https://www.lookfantastic.dk/cerave-fac ... 98689.html
Jeg bruger denne. Den er dog ikke meget fed - det er en lotion.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf HappyPaww » 21. maj 2019, 10:32

Santopia skrev:
HappyPaww skrev:En ny forespørgsel:

Hvad bruger I af produkter, der får ens glattede hår til at holde? Sådan ca. fem minutter efter jeg har glattet det, vel at mærke med noget varmebeskyttende og fx en hårolie eller blød voks i bagefter, er der fald i håret igen :rulle:


Ved mit hår handler det om kvaliteten af glattejernet. Desværre :/

Mit burde være af en rigtig høj kvalitet (ikke GHD men tilsvarende prisleje, og købt ved en frisør).
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf HappyPaww » 21. maj 2019, 10:35

Jedi skrev:
HappyPaww skrev:Jeg er ved at løbe tør for ansigtscreme, og kunne godt bruge jeres anbefalinger.

Krav:
- Til tør og sart hud (min hud skriger på fugt)
- Helst uden for meget parfume og stads
- Meget gerne med solfaktor
- Max pris omkring de 200, meget gerne lavere

Nogle bud?


https://www.lookfantastic.dk/cerave-fac ... 98689.html
Jeg bruger denne. Den er dog ikke meget fed - det er en lotion.

Den ser god ud :gogo:! Det vigtigste er egentlig også fugt - ikke fedt/olie. Især nu hvor det bliver varmere - så føler jeg min hud kvæles i for fed creme.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf HappyPaww » 21. maj 2019, 10:47

Santopia skrev:
HappyPaww skrev:
Santopia skrev:
HappyPaww skrev:En ny forespørgsel:

Hvad bruger I af produkter, der får ens glattede hår til at holde? Sådan ca. fem minutter efter jeg har glattet det, vel at mærke med noget varmebeskyttende og fx en hårolie eller blød voks i bagefter, er der fald i håret igen :rulle:


Ved mit hår handler det om kvaliteten af glattejernet. Desværre :/

Mit burde være af en rigtig høj kvalitet (ikke GHD men tilsvarende prisleje, og købt ved en frisør).


Hmm måske hvis du føntørrer det først? Så holder det bedre ved mig :)


Det gør jeg også :D Føntørrer det så glat som muligt (har en del naturligt fald som jeg enten kan rette lidt ud eller arbejde med til mere krøl)... Så tror det er nogle produkter jeg mangler :gruble:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Fru Sunshine » 27. maj 2019, 05:52

Er der nogen af jer, der har prøvet den der TLM-foundation, der skulle give farve efter hudens pigmenter?

Jeg er totalt nysgerrig på den, så jeg har allerede bestilt den, men der er lang leveringstid.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 27. maj 2019, 10:10

Fru Sunshine skrev:Er der nogen af jer, der har prøvet den der TLM-foundation, der skulle give farve efter hudens pigmenter?

Jeg er totalt nysgerrig på den, så jeg har allerede bestilt den, men der er lang leveringstid.


Oh my lord, jeg blev nødt til at Google den, og så også et par reviews :8: - den ene var ved at brække sig over duften (eller lugten, om man vil) og ved begge de videoer jeg så, blev anmelderne helt hvide, nærmest grå i huden.

Vil du give en tilbagemelding når du har prøvet den? Jeg har desværre kun dårlige erfaringer med de der selv-justerende produkter. Enten får jeg det der grålige skær, ellers bliver jeg helt orange.

Hvad skulle du af med for den?
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Fru Sunshine » 27. maj 2019, 10:34

twinkle skrev:
Fru Sunshine skrev:Er der nogen af jer, der har prøvet den der TLM-foundation, der skulle give farve efter hudens pigmenter?

Jeg er totalt nysgerrig på den, så jeg har allerede bestilt den, men der er lang leveringstid.


Oh my lord, jeg blev nødt til at Google den, og så også et par reviews :8: - den ene var ved at brække sig over duften (eller lugten, om man vil) og ved begge de videoer jeg så, blev anmelderne helt hvide, nærmest grå i huden.

Vil du give en tilbagemelding når du har prøvet den? Jeg har desværre kun dårlige erfaringer med de der selv-justerende produkter. Enten får jeg det der grålige skær, ellers bliver jeg helt orange.

Hvad skulle du af med for den?

Jeg gav 90 kr. inkl. porto, så det er ikke så slemt, hvis den ikke virker eller lugter fælt.

Jeg skal nok melde tilbage, når den engang dukker op.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Aurora » 27. maj 2019, 16:18

HappyPaww skrev:
Jedi skrev:
HappyPaww skrev:Jeg er ved at løbe tør for ansigtscreme, og kunne godt bruge jeres anbefalinger.

Krav:
- Til tør og sart hud (min hud skriger på fugt)
- Helst uden for meget parfume og stads
- Meget gerne med solfaktor
- Max pris omkring de 200, meget gerne lavere

Nogle bud?


https://www.lookfantastic.dk/cerave-fac ... 98689.html
Jeg bruger denne. Den er dog ikke meget fed - det er en lotion.

Den ser god ud :gogo:! Det vigtigste er egentlig også fugt - ikke fedt/olie. Især nu hvor det bliver varmere - så føler jeg min hud kvæles i for fed creme.


Jeg har også meget tør hud. Bruger den blå glowglam om natten, den koster dog 385 kr, men så holder den også 3-4 mdr. Om dagen bruger jeg tromborg serum + antiage, men det er glowglam, der gør forskellen. Har kørt bodylotion-stilen i ansigtet de sidste 6 uger pga flytning, hvor min ansigtscreme blev væk, og jeg har ikke lige fået købt en ny. Det gør ingen forskel for tørheden (men for gløden gør det selvfølgelig). Jeg synes klart den er pengene værd, og både Matas og magasin har jo jævnligt 20% rabat, hvor jeg plejer at købe.
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Tilly » 29. maj 2019, 16:25

Nogen der tilfældigvis ved om Normal har billig (og god) vabelplaster?
0
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf In_your_eyes » 30. maj 2019, 16:39

Tilly skrev:Nogen der tilfældigvis ved om Normal har billig (og god) vabelplaster?

Jeg har købt noget og var godt tilfreds.
1
:pompom:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 30. maj 2019, 17:12

Tilly skrev:Nogen der tilfældigvis ved om Normal har billig (og god) vabelplaster?


Jeg synes ikke deres egen er nær så godt som compeed, men det går i en snæver vending.. de har også compeed som jeg til en hver tid vil foretrække.
2
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 1. jun 2019, 05:56

Findes der nogle køb/salg sider på fb særligt ift. negle/udstyr til negle? Har en helt ny kombi led/uv lampe fra silcare jeg købte i efteråret sidste år, som jeg aldrig har fået brugt.. den er ikke en gang pakket op.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:

Tilbage til "Skønhed"