Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 134
Likede indlæg: 2021

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 11. apr 2018, 19:05

Jeg er medlem af L’oreals beautyboard som gør, at jeg får tilsendt produkter gratis som jeg så skal teste, og bagefter skrive en anmeldelse på. Nu har jeg tre gange forsøgt at skrive en dårlig anmeldelse af en af deres nye sugarscrubs, og de bliver ved med at moderere og slette den :stoned:

Det irriterer mig voldsomt, at fordi det er en negativ anmeldelse, så vil de ikke bruge den.
0
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Kort karma: 8
Likede indlæg: 186

Indlægaf differentdaydifferentperson » 11. apr 2018, 19:49

twinkle skrev:Jeg er medlem af L’oreals beautyboard som gør, at jeg får tilsendt produkter gratis som jeg så skal teste, og bagefter skrive en anmeldelse på. Nu har jeg tre gange forsøgt at skrive en dårlig anmeldelse af en af deres nye sugarscrubs, og de bliver ved med at moderere og slette den :stoned:

Det irriterer mig voldsomt, at fordi det er en negativ anmeldelse, så vil de ikke bruge den.

loool hvor grimt :stoned: tak for info. Har oft undret mig over hvor meget "de" moderere i anmeldelser.
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 248
Likede indlæg: 3005

Indlægaf girl_beat » 11. apr 2018, 19:50

twinkle skrev:Jeg er medlem af L’oreals beautyboard som gør, at jeg får tilsendt produkter gratis som jeg så skal teste, og bagefter skrive en anmeldelse på. Nu har jeg tre gange forsøgt at skrive en dårlig anmeldelse af en af deres nye sugarscrubs, og de bliver ved med at moderere og slette den :stoned:

Det er da direkte useriøst :wacko:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
twinkle

Indlægaf twinkle » 13. apr 2018, 12:12

differentdaydifferentperson skrev:

loool hvor grimt :stoned: tak for info. Har oft undret mig over hvor meget "de" moderere i anmeldelser.

Ved da godt jeg får produkter gratis, men når det er noget juks nægter jeg altså at skrive en god anmeldelse.

Nå, men efter tre forsøg lykkedes det :lol:
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 175
Likede indlæg: 3216

Indlægaf PaleSeptember » 13. apr 2018, 12:32

Er der nogen, der kan anbefale en god bodylotion, som ikke koster alverden?
0
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 250
Likede indlæg: 4696

Indlægaf Tilly » 13. apr 2018, 14:22

Apropros L’Oreal, så vil jeg lige tippe om at Matas har 40% rabat på L’Oreal mascaraer indtil d. 18. april... Bruger vist ikke så mange andre L’Oreal produkter, men deres mascaraer er jeg glad for :D Så ville bare lige give et tip til andre der også bruger dem.
1
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 307
Likede indlæg: 6228

Indlægaf DenSyngendeLussing » 13. apr 2018, 19:21

PaleSeptember skrev:Er der nogen, der kan anbefale en god bodylotion, som ikke koster alverden?

Jeg er glad for den fra Ivy Aïa. Den er fed, men god, og min hud er blød og gennemfugtet indtil næste bad. Den koster 49 kr. i Normal for 250 ml. :)
1
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 202
Likede indlæg: 2026

Indlægaf flicka » 14. apr 2018, 20:48

Uanset hvilken mascara eller øjenvippebukker jeg bruger, så holder mine vipper bare ikke bukket.
Jeg bruger i øjeblikket Shiseido's øjenvippebukker, som jeg ellers er rigtig glad for.

Nogle fifs, jeg bør kende til? Udover at varme øjenvippebukkeren med hårtørreren, som ikke helt virker.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
twinkle

Indlægaf twinkle » 14. apr 2018, 22:53

flicka skrev:Uanset hvilken mascara eller øjenvippebukker jeg bruger, så holder mine vipper bare ikke bukket.
Jeg bruger i øjeblikket Shiseido's øjenvippebukker, som jeg ellers er rigtig glad for.

Nogle fifs, jeg bør kende til? Udover at varme øjenvippebukkeren med hårtørreren, som ikke helt virker.

Mine vipper vil heller ikke holde et buk, og nu har jeg fået lavet lash lift, hvilket jeg er mega glad for. Det holder efter sigende 6-8 uger, og jeg gav 365 kr for det.
1
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 202
Likede indlæg: 2026

Indlægaf flicka » 15. apr 2018, 11:57

twinkle skrev:
flicka skrev:Uanset hvilken mascara eller øjenvippebukker jeg bruger, så holder mine vipper bare ikke bukket.

Mine vipper vil heller ikke holde et buk, og nu har jeg fået lavet lash lift, hvilket jeg er mega glad for. Det holder efter sigende 6-8 uger, og jeg gav 365 kr for det.

Det må vist overvejes :gruble:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
LidtLakrids
Kort karma: 4
Likede indlæg: 51

Indlægaf LidtLakrids » 21. apr 2018, 06:33

Jeg har meget tør hovedbund og generelt også tendens til tør hud.. Findes der mon en god kur mod det? :gruble:
Jeg spekulerer på om der var et kosttilskud eller sådan noget der kunne hjælpe indefra?
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 1194
Likede indlæg: 9125

Indlægaf Viskelæder » 21. apr 2018, 06:52

LidtLakrids skrev:Jeg har meget tør hovedbund og generelt også tendens til tør hud.. Findes der mon en god kur mod det? :gruble:
Jeg spekulerer på om der var et kosttilskud eller sådan noget der kunne hjælpe indefra?

Jeg er lige begyndt at prøve at bruge kokosolie som hårkur for at se, om det gør en forskel. Jeg har også ret tør hud og hovedbund for tiden, men det kan skyldes, at jeg er blevet vegetar og har droppet fiskeolie, så jeg har også købt noget vegetarisk "fiskeolie".
0
LidtLakrids
Kort karma: 4
Likede indlæg: 51

Indlægaf LidtLakrids » 23. apr 2018, 19:36

Viskelæder skrev:
LidtLakrids skrev:Jeg har meget tør hovedbund og generelt også tendens til tør hud.. Findes der mon en god kur mod det? :gruble:

Jeg er lige begyndt at prøve at bruge kokosolie som hårkur for at se, om det gør en forskel. Jeg har også ret tør hud og hovedbund for tiden, men det kan skyldes, at jeg er blevet vegetar og har droppet fiskeolie, så jeg har også købt noget vegetarisk "fiskeolie".

Jeg tør ikke fedte håret ind i kokosolie i frygt for ikke at kunne få det vasket ud igen :genert: Jeg har langt hår og synes bare en almindelig håvask er omstændig nok :blush:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 1194
Likede indlæg: 9125

Indlægaf Viskelæder » 23. apr 2018, 19:40

LidtLakrids skrev:
Viskelæder skrev:

Jeg tør ikke fedte håret ind i kokosolie i frygt for ikke at kunne få det vasket ud igen :genert: Jeg har langt hår og synes bare en almindelig håvask er omstændig nok :blush:

2 x shampoo, og så var det ude. Og jeg synes egentligt, det gjorde noget godt for mit hår, så jeg tror, jeg fortsætter med det :) Men jeg kan sagtens forstå dine tanker.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 663
Likede indlæg: 10250

Indlægaf POCKETKITTEN » 26. apr 2018, 14:47

Min hud absorberer Clinique pep-start SÅ meget bedre end Matas-cremen. Tusind tak til jer, der anbefalede den! Jeg glæder mig allerede til at prøve moisture surge næste gang.

Jeg ser ikke nogen effekt, men bare følelsen af, at cremen trænger ind, er vildt skøn. :)
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

Tilbage til "Skønhed"