Glattejern til krøller

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Bouje
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 12. jan 2016, 19:36
Kort karma: 878
Likede indlæg: 5689

Glattejern til krøller

Indlægaf Bouje » 13. nov 2022, 00:01

Jeg har fint og glat hår og vil gerne prøve at lave de dér store bløde krøller, som man kan lave med et glattejern. Kan I anbefale mig et glattejern og hvad skal jeg bruge af produkter? Noget varmebeskyttelse og har læst at saltvandsspray skulle være godt, når ens hår er glat. Men bliver det så ikke fedtet?
0
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Glattejern til krøller

Indlægaf ajnaM » 15. feb 2023, 16:33

GHD :gogo:

De laver også den bedste varmebeskyttelse, jeg har prøvet indtil videre. Jeg slutter ikke af med saltvandsspray, men med hårspray. Skal det holde rigtig godt, kører jeg både hårspray på hver tot inden, jeg krøller, efter den er kølet og til sidst, når jeg har børstet (let) igennem.

Der er ret stor forskel på hårspray - det er vigtigt, at den har det rigtige hold, uden at blive for kraftig. Den, jeg selv synes er bedst til formålet (og jeg har prøvet et hav af forskellige...) er denne fra Maria Nila.

Billede
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Glattejern til krøller

Indlægaf ajnaM » 15. feb 2023, 16:39

Derudover kan jeg anbefale sådan en dims, man kan snurre håret rundt om og sove med - og så har man krøller om morgenen. Det giver mig 1:1 de samme krøller, som når jeg har lavet dem med glattejern, bare uden varmepåvirkningen. :gogo:

Det er sådan en her, som kan købes i Normal eller Matas til ingen penge:

Billede

Og sådan her ender mine krøller med at se ud dagen efter...

Udklip.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Glattejern til krøller

Indlægaf Pandesteg » 15. feb 2023, 19:01

ajnaM skrev:Derudover kan jeg anbefale sådan en dims, man kan snurre håret rundt om og sove med - og så har man krøller om morgenen. Det giver mig 1:1 de samme krøller, som når jeg har lavet dem med glattejern, bare uden varmepåvirkningen. :gogo:

Det er sådan en her, som kan købes i Normal eller Matas til ingen penge:

Billede

Og sådan her ender mine krøller med at se ud dagen efter...

Udklip.JPG


Sjovt, jeg har lige købt sådan en dims i dag. Putter du noget i håret inden du ruller det op?
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Glattejern til krøller

Indlægaf ajnaM » 16. feb 2023, 18:09

Pandesteg skrev:
ajnaM skrev:Derudover kan jeg anbefale sådan en dims, man kan snurre håret rundt om og sove med - og så har man krøller om morgenen. Det giver mig 1:1 de samme krøller, som når jeg har lavet dem med glattejern, bare uden varmepåvirkningen. :gogo:

Det er sådan en her, som kan købes i Normal eller Matas til ingen penge:

Billede

Og sådan her ender mine krøller med at se ud dagen efter...

Udklip.JPG


Sjovt, jeg har lige købt sådan en dims i dag. Putter du noget i håret inden du ruller det op?


Nej, kun spray efter
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Skønhed"