Babyliss krøllejern

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Babyliss krøllejern

Indlægaf Muddi » 3. feb 2016, 17:57

Jeg har idag modtaget et Babyliss Curl sekret krøllejern i forsinket julegave fra min kæreste. Det skulle prøves med det samme, og jeg havde håbet jeg selv kunne lave krøllerne. Min kæreste endte dog med at overtage styringen. Det gør mig lidt skuffet. Ved godt det kræver øvelse, men vil så gerne kunne lave krøller på mig selv. Men synes det er svært med håret i nakken.

Er der nogen af jer, der har det krøllejern og kan fortælle, om man ved øvelse kan lære at lave krøllerne på sig selv?
0
Siamo
Indlæg: 97
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:06
Kort karma: 4
Likede indlæg: 82

Re: Babyliss krøllejern

Indlægaf Siamo » 5. feb 2016, 09:29

Jeg har haft mit i over et år nu. Jeg har ingen problemer med at krølle mit hår selv, faktisk har jeg aldrig fået hjælp af andre.

Det er ikke så svært, man skal bare lige tænke sig om så jernet vender rigtigt (spiralen ind mod hovedbunden) og lige koordinere armene. Tjek BabyLiss' egen tutorial på YouTube.
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Babyliss krøllejern

Indlægaf twinkle » 5. feb 2016, 10:02

Nu har jeg en wand i stedet, men for mig hjælper det meget at dele håret op i sektioner, før jeg begyndt at krølle det :)
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Vendela
Indlæg: 130
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:57
Kort karma: 15
Likede indlæg: 177

Re: Babyliss krøllejern

Indlægaf Vendela » 12. feb 2016, 11:29

Jeg købte sådan et krøllejern omkring nytår, men har kun fået det brugt et par gange og er generelt ikke rutineret i at lave krøller.
Indtil nu har jeg ikke lige haft tålmodigheden til at finde en metode, der fungerer helt for mig, så jeg får min mand til at hjælpe.

Jeg er nu ikke i tvivl om, at man kan gøre det selv, det er vel bare et spørgsmål om at finde den teknik, der passer en. Jeg så flere videoer på youtube inden købet, hvor anmelderne bruger det selv, så umuligt er det ikke :)
0

Tilbage til "Skønhed"