Kollagenpulver

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Kollagenpulver

Indlægaf Jedi » 10. mar 2020, 12:15

0
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Kollagenpulver

Indlægaf Jedi » 10. mar 2020, 12:58

Trappestige skrev:
Jedi skrev:https://www.amazon.co.uk/Great-Lakes-Gelatin-Hydrolysate-Compliant/dp/B07MQTKC2T/ref=sr_1_2_sspa?crid=3IZDQHJYT3CCE&keywords=great+lakes+gelatin+collagen+hydrolysate&qid=1583842471&sprefix=great+lakes+%2Caps%2C274&sr=8-2-spons&psc=1&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUEyNExMQ0lUQlhYTDhUJmVuY3J5cHRlZElkPUEwODY5OTgzUjRIRVlTWjBSSE0wJmVuY3J5cHRlZEFkSWQ9QTA1NTY3NDcyRFpVTkpZNDA3RVVCJndpZGdldE5hbWU9c3BfYXRmJmFjdGlvbj1jbGlja1JlZGlyZWN0JmRvTm90TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ==

Tak. Det mærke kendte jeg ikke, men jeg kan se at de har fået tonsvis af gode anmeldelser rundt omkring. Jeg bestilte en to-pak. :ninja: Nu håber jeg det har en virkning på mig.


Jeg har selv købt det og er glad for det. Jeg blander det bare i en smoothie af overvejende grøntsager og bær.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Kollagenpulver

Indlægaf Knirkemis » 15. mar 2020, 06:59

Jedi skrev:
Trappestige skrev:
Jedi skrev:https://www.amazon.co.uk/Great-Lakes-Gelatin-Hydrolysate-Compliant/dp/B07MQTKC2T/ref=sr_1_2_sspa?crid=3IZDQHJYT3CCE&keywords=great+lakes+gelatin+collagen+hydrolysate&qid=1583842471&sprefix=great+lakes+%2Caps%2C274&sr=8-2-spons&psc=1&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUEyNExMQ0lUQlhYTDhUJmVuY3J5cHRlZElkPUEwODY5OTgzUjRIRVlTWjBSSE0wJmVuY3J5cHRlZEFkSWQ9QTA1NTY3NDcyRFpVTkpZNDA3RVVCJndpZGdldE5hbWU9c3BfYXRmJmFjdGlvbj1jbGlja1JlZGlyZWN0JmRvTm90TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ==

Tak. Det mærke kendte jeg ikke, men jeg kan se at de har fået tonsvis af gode anmeldelser rundt omkring. Jeg bestilte en to-pak. :ninja: Nu håber jeg det har en virkning på mig.


Jeg har selv købt det og er glad for det. Jeg blander det bare i en smoothie af overvejende grøntsager og bær.

Kan du se en effekt?
0
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Kollagenpulver

Indlægaf Jedi » 15. mar 2020, 08:18

Knirkemis skrev:
Jedi skrev:
Trappestige skrev:
Jedi skrev:https://www.amazon.co.uk/Great-Lakes-Gelatin-Hydrolysate-Compliant/dp/B07MQTKC2T/ref=sr_1_2_sspa?crid=3IZDQHJYT3CCE&keywords=great+lakes+gelatin+collagen+hydrolysate&qid=1583842471&sprefix=great+lakes+%2Caps%2C274&sr=8-2-spons&psc=1&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUEyNExMQ0lUQlhYTDhUJmVuY3J5cHRlZElkPUEwODY5OTgzUjRIRVlTWjBSSE0wJmVuY3J5cHRlZEFkSWQ9QTA1NTY3NDcyRFpVTkpZNDA3RVVCJndpZGdldE5hbWU9c3BfYXRmJmFjdGlvbj1jbGlja1JlZGlyZWN0JmRvTm90TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ==

Tak. Det mærke kendte jeg ikke, men jeg kan se at de har fået tonsvis af gode anmeldelser rundt omkring. Jeg bestilte en to-pak. :ninja: Nu håber jeg det har en virkning på mig.


Jeg har selv købt det og er glad for det. Jeg blander det bare i en smoothie af overvejende grøntsager og bær.

Kan du se en effekt?


Jeg har en ret pæn hud. Om det kommer af det, er svært at sige, da jeg gør ret mange ting for det derudover (minus rygning, begrænset alkohol, begrænset yoyo vægt, solfakter dagligt). Jeg betragter det som vedligeholdelse.
1
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Kollagenpulver

Indlægaf Jedi » 15. mar 2020, 10:10

Trappestige skrev:Jeg fik allerede pakken for nogle dage siden. Jeg synes godt nok den er længe om at opløse sig! Jeg har kun prøvet i kolde drikke, men det tager mindst et kvarter med jævntlige omrøringer før den ikke længere klumper. Ikke særligt appetitligt. :lol: Må lave en daglig smoothie fremover, som du også gør.


Hahaha, ja det lyder ikke så lækkert igen :-D måske du kan piske det i med en stavblender?
0
Lilly007
Indlæg: 100
Tilmeldt: 3. feb 2016, 19:36
Kort karma: 9
Likede indlæg: 299

Re: Kollagenpulver

Indlægaf Lilly007 » 13. aug 2020, 17:40

Trappestige skrev:Jeg fik allerede pakken for nogle dage siden. Jeg synes godt nok den er længe om at opløse sig! Jeg har kun prøvet i kolde drikke, men det tager mindst et kvarter med jævntlige omrøringer før den ikke længere klumper. Ikke særligt appetitligt. :lol: Må lave en daglig smoothie fremover, som du også gør.


Håber det er ok jeg tager tråden op igen, for at høre om du kan mærke en effekt her flere måneder senere? :)
1
Kedimifu
Indlæg: 312
Tilmeldt: 13. apr 2016, 04:36
Kort karma: 21
Likede indlæg: 358

Re: Kollagenpulver

Indlægaf Kedimifu » 24. nov 2020, 19:25

Trappestige skrev:
Lilly007 skrev:
Trappestige skrev:Jeg fik allerede pakken for nogle dage siden. Jeg synes godt nok den er længe om at opløse sig! Jeg har kun prøvet i kolde drikke, men det tager mindst et kvarter med jævntlige omrøringer før den ikke længere klumper. Ikke særligt appetitligt. :lol: Må lave en daglig smoothie fremover, som du også gør.


Håber det er ok jeg tager tråden op igen, for at høre om du kan mærke en effekt her flere måneder senere? :)

Helt OK. Jeg er ca. trekvart igennem anden bøtte og mærker en effekt, men den er godt nok minimal. Jeg får ikke længere udbrud i ansigtet dog. Jeg startede med at slå helt vildt ud af den (på hele freaking kroppen! :tie: ), men det er vist ret normalt. Synes ikke den har mindsket porer, gjort huden pænere eller noget. Hjælper ikke på træthed eller øm krop, som er en effekt nogle får. Og jeg har altså taget den troligt hver dag i min morgenkaffe, nogle gange flere gange om dagen.

Jeg har læst ret godt om Vild Nords marinekollagen, så det prøver jeg når jeg er igennem denne, men der går noget tid før den er færdig.


Hvad så nu. Er du begyndt på Vild Nord og ka. Du se forskel. OG kan du se forskel på hår og negle?
0
Kedimifu
Indlæg: 312
Tilmeldt: 13. apr 2016, 04:36
Kort karma: 21
Likede indlæg: 358

Re: Kollagenpulver

Indlægaf Kedimifu » 24. nov 2020, 21:30

Trappestige skrev:
Kedimifu skrev:
Trappestige skrev:
Lilly007 skrev:
Trappestige skrev:Jeg fik allerede pakken for nogle dage siden. Jeg synes godt nok den er længe om at opløse sig! Jeg har kun prøvet i kolde drikke, men det tager mindst et kvarter med jævntlige omrøringer før den ikke længere klumper. Ikke særligt appetitligt. :lol: Må lave en daglig smoothie fremover, som du også gør.


Håber det er ok jeg tager tråden op igen, for at høre om du kan mærke en effekt her flere måneder senere? :)

Helt OK. Jeg er ca. trekvart igennem anden bøtte og mærker en effekt, men den er godt nok minimal. Jeg får ikke længere udbrud i ansigtet dog. Jeg startede med at slå helt vildt ud af den (på hele freaking kroppen! :tie: ), men det er vist ret normalt. Synes ikke den har mindsket porer, gjort huden pænere eller noget. Hjælper ikke på træthed eller øm krop, som er en effekt nogle får. Og jeg har altså taget den troligt hver dag i min morgenkaffe, nogle gange flere gange om dagen.

Jeg har læst ret godt om Vild Nords marinekollagen, så det prøver jeg når jeg er igennem denne, men der går noget tid før den er færdig.


Hvad så nu. Er du begyndt på Vild Nord og ka. Du se forskel. OG kan du se forskel på hår og negle?

Jeg er ca. trekvart igennem en stor Vild Nord bøtte, og den gør sådan cirka ingenting for mig! Jeg slår gevaldigt ud med store bumser i ansigtet (det gjorde jeg også de første par uger med den anden. Sådan virkelig helt sindssygt!)
Denne gang troede jeg også at det bare var i starten jeg slog ud pga. nyt pulver, men det er bare taget til og jeg slår også ud på ryggen, som jeg ellers ikke har gjort i mange år nu (med den anden var det sådan på resten af kroppen jeg slog ud). Det er pisse irriterende. Mine negle flosser i øvrigt lige så meget som de altid har gjort og mit hår, well. Det vokser da hurtigere, men det skyldes nok nærmere de mange mg. B12 jeg tager dagligt, end pulveret. Jeg gør bøtten færdig, og hvis jeg stadig slår ud af den mod enden, tror jeg egentlig at jeg går tilbage til den anden. Der mærkede jeg trods alt en lille effekt i ansigtet med porerne og en anelse mere glød. Og den var langt billigere.



Tak for tilbagemeldingen :)
0
Kedimifu
Indlæg: 312
Tilmeldt: 13. apr 2016, 04:36
Kort karma: 21
Likede indlæg: 358

Re: Kollagenpulver

Indlægaf Kedimifu » 25. nov 2020, 16:08

Ser lige at new Nordic er på tilbud med 40% i matas i dag. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om jeg skal prøve det.
0

Tilbage til "Skønhed"