For os med krøller

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
MissB
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 256
Likede indlæg: 2196

Re: For os med krøller

Indlægaf MissB » 5. sep 2020, 22:36

2b/c-3a.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: For os med krøller

Indlægaf IrmaPigen » 6. sep 2020, 07:01

Mit hår er nok mest 2b. Det krøller ikke så meget de første 7 - 8 cm, men det er mest pga tyngden. Jeg har både kraftigt og tykt har. Hårstrående er tykke og der er mange af dem.

Nu er jeg lige blevet klippet op til skuldrene (da håret var vådt) og der er klippet etager i, så det næste stykke tid krøller det mere end når det er langt ug tungt. Det var godt at komme af med corona-garnet.
0
Fynerfin82
Indlæg: 1483
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4066

Re: For os med krøller

Indlægaf Fynerfin82 » 7. sep 2020, 08:54

Mit hår er vist under hele kategorien 3. Jeg har både store bløde krøller og proptrækkerkrøller, samt alt derimellem.
0
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2353
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3809

Re: For os med krøller

Indlægaf Myresluger » 26. sep 2020, 08:57

Jeg har lige lavet en gang hørfrøgel og kommet i små bøtter og så i fryseren. Så har jeg når jeg tror mit hår har lyst til det. Nå men jeg er så igang med at vaske af. Så kommer min store søn og spørger hvad jeg laver. Han ser meget måbende ud og spørger hvad jeg skal med hårgele. Skal du have hanekam? Og nu har jeg den vildeste lyst til at gøre noget vanvittigt ved mit hår og så tage mine møder på teams som sædvanligt. DET kunne være sjov
3
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: For os med krøller

Indlægaf Maoam » 26. sep 2020, 12:14

Mit hår er 2c-3a omkring ansigtet og 2a-2b bagerst.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: For os med krøller

Indlægaf Ado » 26. sep 2020, 12:19

Milkshake har en leave-in spray til krøller. Jeg kan kraftigt anbefale den.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: For os med krøller

Indlægaf Mangoness » 20. dec 2020, 18:26

Har i andre prøvet hår-serum, og hvad er jeres erfaring med det? :gruble:

Jeg har de sidste par måneder prøvet lidt forskellige hår-serummer af, men jeg synes ikke rigtigt, at jeg kan se eller mærke en effekt :gruble: (men måske jeg bare ikke har brugt det tit nok :gruble: )
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: For os med krøller

Indlægaf FormerlyKnownAs » 20. dec 2020, 21:23

Mangoness skrev:Har i andre prøvet hår-serum, og hvad er jeres erfaring med det? :gruble:

Jeg har de sidste par måneder prøvet lidt forskellige hår-serummer af, men jeg synes ikke rigtigt, at jeg kan se eller mærke en effekt :gruble: (men måske jeg bare ikke har brugt det tit nok :gruble: )

Men du olie? Serum ved jeg vist ikke hvad er.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: For os med krøller

Indlægaf Mangoness » 21. dec 2020, 05:39

FormerlyKnownAs skrev:
Mangoness skrev:Har i andre prøvet hår-serum, og hvad er jeres erfaring med det? :gruble:

Jeg har de sidste par måneder prøvet lidt forskellige hår-serummer af, men jeg synes ikke rigtigt, at jeg kan se eller mærke en effekt :gruble: (men måske jeg bare ikke har brugt det tit nok :gruble: )

Men du olie? Serum ved jeg vist ikke hvad er.


Nej, jeg tænker på hårserum :)

Jeg er også først selv stødt på det for nogle måneder siden og havde ikke hørt om det før :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: For os med krøller

Indlægaf FormerlyKnownAs » 21. dec 2020, 06:10

Mangoness skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Mangoness skrev:Har i andre prøvet hår-serum, og hvad er jeres erfaring med det? :gruble:

Jeg har de sidste par måneder prøvet lidt forskellige hår-serummer af, men jeg synes ikke rigtigt, at jeg kan se eller mærke en effekt :gruble: (men måske jeg bare ikke har brugt det tit nok :gruble: )

Men du olie? Serum ved jeg vist ikke hvad er.


Nej, jeg tænker på hårserum :)

Jeg er også først selv stødt på det for nogle måneder siden og havde ikke hørt om det før :genert:


Nå men så melder jeg pas :D

Jeg bruger kun kur og olie
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: For os med krøller

Indlægaf Mangoness » 21. dec 2020, 06:45

FormerlyKnownAs skrev:
Mangoness skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Mangoness skrev:Har i andre prøvet hår-serum, og hvad er jeres erfaring med det? :gruble:

Jeg har de sidste par måneder prøvet lidt forskellige hår-serummer af, men jeg synes ikke rigtigt, at jeg kan se eller mærke en effekt :gruble: (men måske jeg bare ikke har brugt det tit nok :gruble: )

Men du olie? Serum ved jeg vist ikke hvad er.


Nej, jeg tænker på hårserum :)

Jeg er også først selv stødt på det for nogle måneder siden og havde ikke hørt om det før :genert:


Nå men så melder jeg pas :D

Jeg bruger kun kur og olie


Har du ellers nogle gode erfaringer med kure og olie? :-D

Pt har jeg forsøgt mig med et par dråber olie i min conditioner i badet.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: For os med krøller

Indlægaf Thestral » 21. dec 2020, 06:45

IMG_20190818_062439.jpg
Jeg har ikke redt i mit hår i 22 år andet end m fingrene. Jeg går ikke til frisøren da de ikke magter mine krøller. Det ser pænt ud den dag det er nyklippet og bliver så kruset indtil jeg selv lige klipper det. Jeg synes at det er tosset at skulle betale.. Sidst var det 800 kr, for så selv at skulle klippe det dagen efter.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: For os med krøller

Indlægaf FormerlyKnownAs » 21. dec 2020, 06:51

Mangoness skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Mangoness skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Mangoness skrev:Har i andre prøvet hår-serum, og hvad er jeres erfaring med det? :gruble:

Jeg har de sidste par måneder prøvet lidt forskellige hår-serummer af, men jeg synes ikke rigtigt, at jeg kan se eller mærke en effekt :gruble: (men måske jeg bare ikke har brugt det tit nok :gruble: )

Men du olie? Serum ved jeg vist ikke hvad er.


Nej, jeg tænker på hårserum :)

Jeg er også først selv stødt på det for nogle måneder siden og havde ikke hørt om det før :genert:


Nå men så melder jeg pas :D

Jeg bruger kun kur og olie


Har du ellers nogle gode erfaringer med kure og olie? :-D

Pt har jeg forsøgt mig med et par dråber olie i min conditioner i badet.


Jeg har desværre ikke fundet den perfekte kur. Jeg har en af de der meget roste olaplex Kure stående men aldrig fået den brugt endnu.

Af olie bruger jeg Kerastase Oleo relax. Den har jwg brugt i 10 år eller mere og kan ikke undvære den. Har prøvet andre, men det er bare aldrig ligeså godt. Jeg bruger den i håndklæde tørt hår i det nederste og efter mit hår er tørt får det lige et pump mere.
1
Fynerfin82
Indlæg: 1483
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4066

Re: For os med krøller

Indlægaf Fynerfin82 » 23. dec 2020, 15:55

Trappestige skrev:Er der nogle af jer der har prøvet det der nye Juuce til at få krøllerne frem? Jeg er lidt nysgerrig på at prøve det, fordi der er så mange gode anmeldelser på deres side (den poppede op som en reklame hos mig på Facebook), men omvendt har jeg også bare givet op på mit hår for længst. Det er kruset/bølget/krøllet og bliver ofte bare sat op i en hurtig knold i nakken, fordi jeg hverken kan glatte det eller krølle det ordentligt. Selv med det bedste ghd-jern.


Jeg har lige fået en prøve på det hos frisøren. Jeg har godt nok mange krøller, så mit hår er lidt anderledes end dit. Men jeg er absolut ikke imponeret, det får mest mit hår til at se fedtet og tungt ud, på trods af at jeg kun brugte en meget lille klat.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: For os med krøller

Indlægaf Mangoness » 30. jan 2021, 11:20

Har nogen af jer erfaringer med Olaplex? :gruble:

Pt er jeg ved at afprøve deres hårkur, shampoo, conditioner og hårolie. Så det varer nok nogle uger/måneder, før jeg selv kan sige noget om det :) (jeg har meget tykt, bølget hår, som hurtigt suger olie og leave-in-conditioners til sig :genert: )
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Skønhed"