Dobbelthage og Belkyra?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
KRT
Indlæg: 1
Tilmeldt: 19. jul 2019, 11:04
Kort karma: 0

Dobbelthage og Belkyra?

Indlægaf KRT » 19. jul 2019, 11:09

Er der nogen som har erfaring med Belkyra til reducering af dobbelthagen? Virker det overhovedet?

Jeg har selv prøvet coolsculpting / fedtfrysning af dobbelthagen hos N'age - men det har overhoved ikke virket. Synes nærmest det er blevet værre :-(

Er der nogen af jer som har prøvet en behandling som har virket til reducering af dobbelthagen?
0
ShiningCotton
Indlæg: 132
Tilmeldt: 18. apr 2019, 07:00
Kort karma: 6
Likede indlæg: 134

Re: Dobbelthage og Belkyra?

Indlægaf ShiningCotton » 8. sep 2019, 09:28

Nu ved jeg ikke om du synes, mit forslag er relevant, eller om du fandt en anden løsning, men here it goes:

Jeg har ikke prøvet nogle af delene, men jeg har prøvet nogle af de øvelser til opstramning af ansigtet, der er i Dennis Knudsens bog "Den ultimative guide til skønhed" - og jeg kunne se en forskel allerede på anden dag :)

Nu ved jeg jo ikke, hvordan det ser ud hos dig, men det var måske værd at prøve?

Jeg er ikke så god til at opretholde rutinen med at få det gjort (hvilket er ret dumt, når det faktisk virker), så har ikke gjort det et stykke tid, men regnede med at få fat i bogen igen og prøve noget mere :)
1
ShiningCotton
Indlæg: 132
Tilmeldt: 18. apr 2019, 07:00
Kort karma: 6
Likede indlæg: 134

Re: Dobbelthage og Belkyra?

Indlægaf ShiningCotton » 8. sep 2019, 11:11

SurSødSovs skrev:
ShiningCotton skrev:Nu ved jeg ikke om du synes, mit forslag er relevant, eller om du fandt en anden løsning, men here it goes:

Jeg har ikke prøvet nogle af delene, men jeg har prøvet nogle af de øvelser til opstramning af ansigtet, der er i Dennis Knudsens bog "Den ultimative guide til skønhed" - og jeg kunne se en forskel allerede på anden dag :)

Nu ved jeg jo ikke, hvordan det ser ud hos dig, men det var måske værd at prøve?

Jeg er ikke så god til at opretholde rutinen med at få det gjort (hvilket er ret dumt, når det faktisk virker), så har ikke gjort det et stykke tid, men regnede med at få fat i bogen igen og prøve noget mere :)


Kan man se de øvelser et sted?


Andet end i bogen? Ikke mig bekendt :gruble:

Jeg lånte den via biblioteket, men der hvor jeg har gemt mine noter til det er forsvundet - dumme PC'er :nej:

Hvis du spørger for at høre ad, hvordan øvelserne er, er det bare sådan nogle hvor du bevæger fx øjenlåg, pande og læber for træne musklerne, der sidder der. Han anbefaler (og jeg er enig) at man gør det foran et spejl indtil man har styr på det, så man kan se hvad man laver - det kan man grine meget af :lol:
0
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27073

Re: Dobbelthage og Belkyra?

Indlægaf ajnaM » 8. sep 2019, 17:47

KRT skrev:Er der nogen som har erfaring med Belkyra til reducering af dobbelthagen? Virker det overhovedet?

Jeg har selv prøvet coolsculpting / fedtfrysning af dobbelthagen hos N'age - men det har overhoved ikke virket. Synes nærmest det er blevet værre :-(

Er der nogen af jer som har prøvet en behandling som har virket til reducering af dobbelthagen?


For mig har det hjulpet at få fedtprocenten ned. Så hvis det er en del af problemet, vil jeg klart anbefale at begynde dér, selvom jeg godt ved, det er lettere sagt end gjort...
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Kedimifu
Indlæg: 309
Tilmeldt: 13. apr 2016, 04:36
Kort karma: 20
Likede indlæg: 356

Re: Dobbelthage og Belkyra?

Indlægaf Kedimifu » 13. sep 2019, 19:02

Jeg har set lidt på øvelser som nævnt. Men er der nogle som ved om man kan bruge sådan nogle muskel aktiverings apparater, som tenscare?
0

Tilbage til "Skønhed"