Indhold i foundation

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
hejdi
Indlæg: 230
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 89

Indhold i foundation

Indlægaf hejdi » 7. jun 2019, 19:30

Jeg har købt denne Phoera foundation via Joom (faldt for en facebook annonce, men fandt ud af man kunne få den billigere gennem Joom) - den er produceret i Kina, og jeg er godt klar over man skal være påpasseligt med makeup produkter derfra.
Men den får ok anmeldelser rundt omkring, så jeg er nysgerrig efter om der er brugt nogle ingredienser der kan være problematiske - jeg aner ikke hvad en brøkdel af dem er :)
Er der nogen herinde der kan læse sådan en deklaration og se om der er noget der gør at man bør skrotte den? Jeg har ikke specielt sart hud eller noget, men vil jo helst ikke risikere at slå alt for voldsomt ud af den.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Indhold i foundation

Indlægaf Grissebassen » 10. jun 2019, 09:53

Jeg kan ikke læse deklarationen. Men jeg ved, at problemet med produkter fra kina er, at de ofte indholder alt muligt snask. Man har sågar fundet menneskeurin i kosmetikprodukter fra Kina. Er det en kopivare du har fået fat i, kan du næppe regne med at deklarationen matcher indholdet.
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Indhold i foundation

Indlægaf Chachacha » 10. jun 2019, 10:16

Du kan ikke nødvendigvis regne med at indholdslisten på nogen måde er korrekt med de der facebook/kina annoncer. Og ja, der er fundet mange klamme ting i fx Wish makeup som svamp og e-coli.

Jeg ville virkelig ikke bruge den! Der findes jo også masser af billige foundations her. Makeup Library fra Normal eller Nyx, der laver sindssygt gode og billige slags.
3
hejdi
Indlæg: 230
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 89

Re: Indhold i foundation

Indlægaf hejdi » 15. jun 2019, 14:38

Tak for svarene - så ryger den nok ud :(
0

Tilbage til "Skønhed"