Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Indlægaf Vixen » 4. mar 2019, 08:28

Jeg har fået bleget tænder. Det er det eneste "permanente". Og jeg er SÅ glad for det. Ellers farver jeg hår, så det bliver helt lyst.
Jeg gad godt have tatoveringer, men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at vælge motiv og bruge de penge, det koster. Jeg drømmer om brystforøgelse og permanente bryn på sigt.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3316

Re: Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Indlægaf Minionine » 4. mar 2019, 09:04

Det mest radikale er nok at efter jeg fødte min datter for 2,5 år siden tabte mig 30 kg (altså 15 kg gravditetsvægt og så 15 kg ekstra). Det har dælme gjort en stor forskel.
Jeg har altid sagt at når jeg var færdig med at få børn, skulle brysterne hejses på plads og blive lidt mindre. Det har naturen så fint klaret for mig :) Jeg håber det holder ved når vi engang skal have barn nummer to!
Derudover klippede jeg mit lange hår kort. Jeg har ellers aaaaltid haft langt hår og svor jeg aldrig ville klippe det. Ak ja.

Med jævne mellemrum drømmer jeg om at få lavet øjenlåg, da jeg synes de er lidt tunge. En eller anden dag gør jeg det, det er bare ikke et stort nok issue til at jeg gider gøre det lige nu.
Hvis man kunne fjerne appelsinhud frå lårene, så var det nok det første jeg kastede mig over. Hvorfor har man ikke fundet en virkningsfuld metode endnu!? :nej:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Indlægaf Pandesteg » 4. mar 2019, 09:22

Jeg har fået lavet øjnebrynstatoo (powderbrows). Det er SÅ flot og har ændret mit ansigt virkelig meget til det bedre. Bare det at stå op og have ordentlige øjenbryn, det er en fornøjelse :love: Det holder i ca. 1 år, så skal det tegnes op og det koster lidt, men det er alle pengene værd.

Ellers må det være (alle) de gange jeg har tabt mig - og taget på igen... :rulle:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Indlægaf Pityt » 4. mar 2019, 18:44

Jeg har en del tatoveringer, har fået lavet øjenlåg og sili-boobs.
Derudover får jeg botox et par gange om året, men resultatet er ikke vildt synligt, så det er ikke ‘radikalt’ som sådan :gruble:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Selma156
Indlæg: 2351
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6819

Re: Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Indlægaf Selma156 » 4. mar 2019, 19:13

Nå ja, jeg havde også bøjle i syv år af min barndom/ungdom. Havde mega overbid og tænder, der var kastet ind i munden. Så det må faktisk være den største ændring. Sjovt, jeg kunne glemme det.
0
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Indlægaf avdotja » 4. mar 2019, 22:49

Jeg havde også bøjle på gennem hele min barn- og ungdom. Men jeg har stadig verdens største overbid :D
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Indlægaf cola » 5. mar 2019, 10:09

Jeg har en tus
Fået ørene syet ind (det var så ikke mit valg)
huller i øre og navlen
fået fjernet nogle pletter der sad så jeg kløede hul i dem hele tiden.
Jeg farver mit hår jævnligt

Bruger ikke make up og er all natural på krops behåring.
0
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Indlægaf HappyHippo » 5. mar 2019, 10:14

Jeg træner meget, så selvom jeg aldrig har haft de vilde vægtudsving, er min krops udseende ændret ret meget.

Ellers føler jeg mig ret kedelig, men jeg gad virkelig godt få fikset mine bryster, der er ret ødelagte efter 2xgraviditet.
0
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Indlægaf MilleMercy » 5. mar 2019, 13:19

Jeg har fået lavet brystløft (inkl. en lille reduktion for at få det bedste resultat) og det er ca. det bedste jeg har gjort for mig selv :)
Har en tatovering og vil egentlig gerne have lidt mere, men den sidder på ryggen, så jeg føler ikke mit udseende ændres pga det. Det gør brystløftet jo som sådan heller ikke, når jeg har tøj på.

Gad gerne få lavet bryn, men ved ikke endnu om jeg for alvor har lysten til det :)
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Indlægaf Zonta » 5. mar 2019, 14:28

Jeg har en tatovering og det er det mest radikale jeg har ændret.

Meeeen jeg har så taget 35 kg på de seneste 10 år og det kan godt ses :wacko:
0
J, juli 2018.
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Indlægaf Kaffe » 5. mar 2019, 18:50

Der er ingen permanente ændringer, udover huller i ørerne. Jeg farver hår og går til frisør. Een gang fik jeg en helt kort klip, hvilket var lidt sjovt at prøve. Jeg bruger let make up og håndcreme. Og ind imellem får resten af huden også creme, selvom det praktisk set ikke giver mening for mig. Jeg vil sådan ret definitivt ikke have foretaget ændringer.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Indlægaf JoyNips » 6. mar 2019, 08:39

Jeg havde bøjle på som teenager. Og så har jeg været gravid, det var, omend midlertidigt, en ret radikal ændring.
På sigt, når vi en dag er færdige med at få børn, kunne jeg godt tænke mig at få lavet bryster.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Indlægaf heysamaysa » 6. mar 2019, 10:26

jeg har fået opereret mine bryster mindre


laseroperation af øjnene


begge ting er noget at det bedste (og dyreste) jeg har gjort for mig selv
1
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2947
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 277
Likede indlæg: 8315

Re: Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Indlægaf Fru Himmelblå » 6. mar 2019, 10:40

Havde bøjle i nogle år i folkeskolen.

Er blevet klippet korthåret en enkelt gang.

Den største ting for mig er helt klart min synskorrigerende laseroperation jeg fik foretaget for nogle år siden. Det var mega dyrt, men det er de bedste penge jeg nogensinde har brugt på mig selv.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Suzan
Indlæg: 442
Tilmeldt: 3. sep 2015, 12:29
Kort karma: 31
Likede indlæg: 556

Re: Det mest radikale du har ændret ved dig selv

Indlægaf Suzan » 6. mar 2019, 11:15

Tjah.....
Jeg blev steriliseret da jeg var 40 år.
Selvom mensen så forsvandt to år efter, må det siges at være en ret radikal ændring.

For 5 år siden fik jeg stort set ryddet munden for tænder og har nu to løse proteser, der ligner de flotte tænder der var før en massiv omgang paradontose.

Jeg er ret ligeglad med mine aldringstegn (og er heller ikke specielt plaget, har vejet stort set det samme hele mit voksne liv og brysterne begyndte at hænge tidligt pga p-piller) pånær det med pludderkød under hagen. :shock:
Jeg ved ikke om man kan gøre nogetsomhelst ved det, men hvis man kan vil jeg forsøge.

Brune pletter og vorte-agtige gevækster får jeg fjernet, selvom min praktiserende læge forklarede mig at det var stort set overflødigt pga min alder og hvor mange flere der kom og bla bla bla
0

Tilbage til "Skønhed"