Argh - fundet en fantastisk serum - hvor køber jeg den??

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Mooserinde
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. okt 2015, 12:13
Kort karma: 21
Likede indlæg: 239

Re: Argh - fundet en fantastisk serum - hvor køber jeg den??

Indlægaf Mooserinde » 21. nov 2018, 17:28

Krølle skrev:Jeg er på Annis hold; så meget du kan få fingre i!



Okay damer, jeg har ledt og ledt og kigget og spurgt i alle butikker jeg kunne komme i naerheden af - og jeg kan simpelthen ikke finde den! :s Jeg har proevet at google en online shop men heller ingen held (men indrommet, jeg er ikke saa god en detektiv paa nettet :D )

Hvilken butik og land var det i foerst fandt den i?

Maaske i kunne prove at sporge dem paa deres facebook side, hvor man kan koebe den i Schweiz. Tyskland ogsaa en mulighed, da vi besoeger min kaerestes familie flere gange om aaret.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Argh - fundet en fantastisk serum - hvor køber jeg den??

Indlægaf Annione » 21. nov 2018, 18:31

Mooserinde skrev:
Krølle skrev:Jeg er på Annis hold; så meget du kan få fingre i!



Okay damer, jeg har ledt og ledt og kigget og spurgt i alle butikker jeg kunne komme i naerheden af - og jeg kan simpelthen ikke finde den! :s Jeg har proevet at google en online shop men heller ingen held (men indrommet, jeg er ikke saa god en detektiv paa nettet :D )

Hvilken butik og land var det i foerst fandt den i?

Maaske i kunne prove at sporge dem paa deres facebook side, hvor man kan koebe den i Schweiz. Tyskland ogsaa en mulighed, da vi besoeger min kaerestes familie flere gange om aaret.

Ej, hvor vildt. Hvor er det bare sødt af dig overhovedet at gide kigge efter dem :love2:

Vi fandt dem i Milano - Krølle, hvad hed biksen? Kan du huske det?
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Argh - fundet en fantastisk serum - hvor køber jeg den??

Indlægaf Krølle » 21. nov 2018, 20:45

Carrefour - noget så simpelt som et supermarked :lol:
0
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Argh - fundet en fantastisk serum - hvor køber jeg den??

Indlægaf Velvet-Goldmine » 22. nov 2018, 10:11

Her står der (lidt nede på siden) at Carrefour har en eller flere butikker med onlineshopping, hvor tingene kan leveres. Om de sender til DK ved jeg jo ikke, men jeg fandt ud af at man kan oprette sig her og så tænker jeg at man får adgang til onlineshopping

http://carrefour.com/act-for-you/connect-up-to-do-your-shopping
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Argh - fundet en fantastisk serum - hvor køber jeg den??

Indlægaf DenBruneMunk » 22. nov 2018, 10:34

Annione skrev:


Sejt fundet!! :banan: De sender desværre kun til Italien. Har allerede kigget på, hvad flybilletter til Milano koster :lol: Men det er måske en kende ekstremt at tage derned for at hente cremer hver gang. Omend de var ganske billige :-D

Som med ShopUSA og andre tyske/franske online sider, så finder der virtuelle postboks man kan få sin vare sendt til.

https://www.youshopitaly.com/en/news/mailbox-italy

Her kan du købe varer i Italien til italiensk postadresse og så sender de pakken til dig i Danmark.
Det koster klart et gebyr men er da billigere end en flybillet derned.
2
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Argh - fundet en fantastisk serum - hvor køber jeg den??

Indlægaf Krølle » 22. nov 2018, 11:57

DenBruneMunk skrev:
Annione skrev:


Sejt fundet!! :banan: De sender desværre kun til Italien. Har allerede kigget på, hvad flybilletter til Milano koster :lol: Men det er måske en kende ekstremt at tage derned for at hente cremer hver gang. Omend de var ganske billige :-D

Som med ShopUSA og andre tyske/franske online sider, så finder der virtuelle postboks man kan få sin vare sendt til.

https://www.youshopitaly.com/en/news/mailbox-italy

Her kan du købe varer i Italien til italiensk postadresse og så sender de pakken til dig i Danmark.
Det koster klart et gebyr men er da billigere end en flybillet derned.


Du er en stjerne! :love:

Det må undersøges.
0
Brugeravatar
Mooserinde
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. okt 2015, 12:13
Kort karma: 21
Likede indlæg: 239

Re: Argh - fundet en fantastisk serum - hvor køber jeg den??

Indlægaf Mooserinde » 22. nov 2018, 18:22

Annione skrev:
Mooserinde skrev:
Krølle skrev:Jeg er på Annis hold; så meget du kan få fingre i!



Okay damer, jeg har ledt og ledt og kigget og spurgt i alle butikker jeg kunne komme i naerheden af - og jeg kan simpelthen ikke finde den! :s Jeg har proevet at google en online shop men heller ingen held (men indrommet, jeg er ikke saa god en detektiv paa nettet :D )

Hvilken butik og land var det i foerst fandt den i?

Maaske i kunne prove at sporge dem paa deres facebook side, hvor man kan koebe den i Schweiz. Tyskland ogsaa en mulighed, da vi besoeger min kaerestes familie flere gange om aaret.

Ej, hvor vildt. Hvor er det bare sødt af dig overhovedet at gide kigge efter dem :love2:

Vi fandt dem i Milano - Krølle, hvad hed biksen? Kan du huske det?


Jeg skal paa weekend i Nice om et par uger. Jeg kigger i hver en Carrefour vi kommer forbi! :lol2: Jeg har informeret min kaereste og han syntes det lyder som et sjovt lille projekt :lol: Jeg tror han udemaerket forstaar vores behov og loyalitet for visse produkter. Jeg bruger selv et dansk maerke, som jeg slaeber hjem hver gang jeg er i DK. :lol2:
3
Brugeravatar
Mooserinde
Indlæg: 84
Tilmeldt: 4. okt 2015, 12:13
Kort karma: 21
Likede indlæg: 239

Re: Argh - fundet en fantastisk serum - hvor køber jeg den??

Indlægaf Mooserinde » 7. dec 2018, 09:59

Mooserinde skrev:
Annione skrev:
Mooserinde skrev:
Krølle skrev:Jeg er på Annis hold; så meget du kan få fingre i!



Okay damer, jeg har ledt og ledt og kigget og spurgt i alle butikker jeg kunne komme i naerheden af - og jeg kan simpelthen ikke finde den! :s Jeg har proevet at google en online shop men heller ingen held (men indrommet, jeg er ikke saa god en detektiv paa nettet :D )

Hvilken butik og land var det i foerst fandt den i?

Maaske i kunne prove at sporge dem paa deres facebook side, hvor man kan koebe den i Schweiz. Tyskland ogsaa en mulighed, da vi besoeger min kaerestes familie flere gange om aaret.

Ej, hvor vildt. Hvor er det bare sødt af dig overhovedet at gide kigge efter dem :love2:

Vi fandt dem i Milano - Krølle, hvad hed biksen? Kan du huske det?


Jeg skal paa weekend i Nice om et par uger. Jeg kigger i hver en Carrefour vi kommer forbi! :lol2: Jeg har informeret min kaereste og han syntes det lyder som et sjovt lille projekt :lol: Jeg tror han udemaerket forstaar vores behov og loyalitet for visse produkter. Jeg bruger selv et dansk maerke, som jeg slaeber hjem hver gang jeg er i DK. :lol2:



Update: No luck ladies :( Kiggede i Carrefour og paa apoteker osv. og ingen held desvaerre. Hvis i finder ud af noget i fremtiden med en butik i Schweiz, saa kontakt mig igen og saa vil jeg gerne tjekke for jer! :jule:
1

Tilbage til "Skønhed"