Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
admin
Admin
Indlæg: 116
Tilmeldt: 1. dec 2014, 12:41
Kort karma: 0
Likede indlæg: 134

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf admin » 4. sep 2018, 10:12

(Tråd overtaget af Admin)

Jeg er så meget i overvejelsesfasen omkring at få fixet de begyndende rynker og fine linier. Jeg synes det er en stor beslutning, for når du først er startet går du næppe tilbage til rynker mv.

Vores lokale klinik har gratis konsultation, så tænker jeg snart skal have booket tid til en indledende snak. Og indtil da håber jeg der kommer flere gode historier som din egen.
0
Sool
Indlæg: 182
Tilmeldt: 6. okt 2015, 16:58
Kort karma: 28
Likede indlæg: 452

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Sool » 4. sep 2018, 10:29

Jeg har fået botox i "bekymringsrynken" hos neuroklinikken på Fyn. Det koster ca 400 pr gang for bekymringsrynken, og jeg var så glad for resultatet, at jeg skal have en omgang mere her i midten af september. Hvis det skal koste mig 1200-1600 kr om året ikke at ligne en sur kost, så gør jeg det gerne :-D
4
Sool
Indlæg: 182
Tilmeldt: 6. okt 2015, 16:58
Kort karma: 28
Likede indlæg: 452

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Sool » 4. sep 2018, 10:52

Trappestige skrev:
Sool skrev:Jeg har fået botox i "bekymringsrynken" hos neuroklinikken på Fyn. Det koster ca 400 pr gang for bekymringsrynken, og jeg var så glad for resultatet, at jeg skal have en omgang mere her i midten af september. Hvis det skal koste mig 1200-1600 kr om året ikke at ligne en sur kost, så gør jeg det gerne :-D

Hvordan var det hos Neuroklinikken? Han kommer til Århus også nemlig, så jeg havde egentlig tænkt at han skulle være min Botox mand fremover.


Ret hurtigt ind-ud, også til forundersøgelsen. Men han lader til at vide, hvad han laver, og det gjorde hverken ondt eller var ubehageligt på nogen anden måde. Jeg valgte ham ud fra Angelinas (som vist ikke er her mere?) anbefalinger, og hun har vist brugt ham længe uden problemer :)
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Fru Sunshine » 4. sep 2018, 14:11

Jeg fik botox for 4 år siden, og jeg elskede det. Det virkede bare ikke ret længe, og jeg fik aldrig fyldt på.
Men det kommer, for jeg vil have det igen. Snart.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf BlueBunny » 4. sep 2018, 19:45

Nogen der kan anbefale et sted i Storkøbenhavn?
Gerne med ok parkering. Gider ikke det offentlige hvis jeg skal vove mig ud i den slags
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Tata » 5. sep 2018, 16:40

Trappestige skrev:Skal vi ikke have sådan en herinde?

Jeg fik for 3 uger siden ca. 1,8 ml. Teosyal i læberne og det er så godt som væk allerede. :rulle: Bye bye, flere tusinde kroner :wave:
Jeg ved ikke om det er fordi det er første gang jeg får filler i læberne, eller om det bare ikke var passede godt til mig. Der har i al fald været problemer med læberne lige fra start. Jeg skulle nok, i bagklogskabens lys, have startet med max. 1 ml. første gang- og det var også lidt planen, men en dum behandler gjorde at jeg valgte at få en sprøjte mere. Mine læber hævede voldsomt op, virkelig voldsomt! Det gjorde selvsagt sindssygt ondt at rende rundt sådan og selvom jeg kølede ned og ned og masserede de værste kugler væk, blev de ved at gøre ondt efterhånden som den værste hævelse forsvandt. Og SÅ sprak de! Det gør de stadig, jeg piller dagligt et tykt lag hud af og ingen af mine million pomader kan hele dem ordentligt op.

Nå, men nu er de sådan liige lidt mere end jeg havde naturligt, hvilket var lig med to streger. Det er ret fint. For et par dage siden var det perfekt, så næste gang skal jeg kun have 1 ml. i, max. så jeg forhåbentlig rammer dét.

Er der klinikker i midtjylland der kører events mon? Er der nogle der kan anbefale klinikker omkring Århus/Randers/Viborg/Silkeborg til fillers?


Malling og Jensen i Århus laver smukke læber. Bed om Karina, hun er seriøst en læbe-tryllekunstner, og bed om at få Volbella fra Juvederm, det er en blød naturlig, holdbar filler i.

https://www.bymallingjensen.dk/
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Knirkemis » 5. sep 2018, 16:46

BlueBunny skrev:Nogen der kan anbefale et sted i Storkøbenhavn?
Gerne med ok parkering. Gider ikke det offentlige hvis jeg skal vove mig ud i den slags

Klinik Rude på Frederiksberg. Jeg har været hos dem 4 gange nu og er meget tilfreds. Jeg får kun for bekymringsrynken, fordi jeg ikke er specielt ramt endnu, men hellere vil forebygge end “helbrede”.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf kidkomb » 5. sep 2018, 17:36

Trappestige skrev:Jeg tænker at jeg en gang, i løbet af efteråret, skal prøve en tear trough behandling også. Jeg har altid haft mørke rander under øjnene og nu har jeg en meget fin linje på nedre øjenlåg ved begge øjne.

Det vil jeg vældig gerne høre dine erfaringer med, når du når så langt :D
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Tata » 5. sep 2018, 17:37

Trappestige skrev:
Tata skrev:
Trappestige skrev:Skal vi ikke have sådan en herinde?

Jeg fik for 3 uger siden ca. 1,8 ml. Teosyal i læberne og det er så godt som væk allerede. :rulle: Bye bye, flere tusinde kroner :wave:
Jeg ved ikke om det er fordi det er første gang jeg får filler i læberne, eller om det bare ikke var passede godt til mig. Der har i al fald været problemer med læberne lige fra start. Jeg skulle nok, i bagklogskabens lys, have startet med max. 1 ml. første gang- og det var også lidt planen, men en dum behandler gjorde at jeg valgte at få en sprøjte mere. Mine læber hævede voldsomt op, virkelig voldsomt! Det gjorde selvsagt sindssygt ondt at rende rundt sådan og selvom jeg kølede ned og ned og masserede de værste kugler væk, blev de ved at gøre ondt efterhånden som den værste hævelse forsvandt. Og SÅ sprak de! Det gør de stadig, jeg piller dagligt et tykt lag hud af og ingen af mine million pomader kan hele dem ordentligt op.

Nå, men nu er de sådan liige lidt mere end jeg havde naturligt, hvilket var lig med to streger. Det er ret fint. For et par dage siden var det perfekt, så næste gang skal jeg kun have 1 ml. i, max. så jeg forhåbentlig rammer dét.

Er der klinikker i midtjylland der kører events mon? Er der nogle der kan anbefale klinikker omkring Århus/Randers/Viborg/Silkeborg til fillers?


Malling og Jensen i Århus laver smukke læber. Bed om Karina, hun er seriøst en læbe-tryllekunstner, og bed om at få Volbella fra Juvederm, det er en blød naturlig, holdbar filler i.

https://www.bymallingjensen.dk/

Dem kender jeg godt. De er simpelthen så naturligt søde derinde. Men de kører med fast pris på 2500 kr. på fillers. Jeg ved at det er pengene værd, det kan man se på deres resultater og deres service er i top. Jeg kunne godt tænke at finde et billigere sted eller nogle der lavede events, men det ender nok med at blive hos dem. Regner også med at det holder længere tid, efterhånden som man får fyldt op og så er de 2500 OK. :gogo:


Altså det er jo penge sparet i den sidste ende, at få det lavet et godt sted, frem for events. Når jeg får lavet læber der, har det holdt i over 1 år hver gang (altså så det stadig er pænt, ikke væk), men jeg har også fået sådan noget lavet i nogle år, dog mest vedligehold :ninja:
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Tata » 6. sep 2018, 07:41

Trappestige skrev:
Tata skrev:
Trappestige skrev:
Tata skrev:
Trappestige skrev:Skal vi ikke have sådan en herinde?

Jeg fik for 3 uger siden ca. 1,8 ml. Teosyal i læberne og det er så godt som væk allerede. :rulle: Bye bye, flere tusinde kroner :wave:
Jeg ved ikke om det er fordi det er første gang jeg får filler i læberne, eller om det bare ikke var passede godt til mig. Der har i al fald været problemer med læberne lige fra start. Jeg skulle nok, i bagklogskabens lys, have startet med max. 1 ml. første gang- og det var også lidt planen, men en dum behandler gjorde at jeg valgte at få en sprøjte mere. Mine læber hævede voldsomt op, virkelig voldsomt! Det gjorde selvsagt sindssygt ondt at rende rundt sådan og selvom jeg kølede ned og ned og masserede de værste kugler væk, blev de ved at gøre ondt efterhånden som den værste hævelse forsvandt. Og SÅ sprak de! Det gør de stadig, jeg piller dagligt et tykt lag hud af og ingen af mine million pomader kan hele dem ordentligt op.

Nå, men nu er de sådan liige lidt mere end jeg havde naturligt, hvilket var lig med to streger. Det er ret fint. For et par dage siden var det perfekt, så næste gang skal jeg kun have 1 ml. i, max. så jeg forhåbentlig rammer dét.

Er der klinikker i midtjylland der kører events mon? Er der nogle der kan anbefale klinikker omkring Århus/Randers/Viborg/Silkeborg til fillers?


Malling og Jensen i Århus laver smukke læber. Bed om Karina, hun er seriøst en læbe-tryllekunstner, og bed om at få Volbella fra Juvederm, det er en blød naturlig, holdbar filler i.

https://www.bymallingjensen.dk/

Dem kender jeg godt. De er simpelthen så naturligt søde derinde. Men de kører med fast pris på 2500 kr. på fillers. Jeg ved at det er pengene værd, det kan man se på deres resultater og deres service er i top. Jeg kunne godt tænke at finde et billigere sted eller nogle der lavede events, men det ender nok med at blive hos dem. Regner også med at det holder længere tid, efterhånden som man får fyldt op og så er de 2500 OK. :gogo:


Altså det er jo penge sparet i den sidste ende, at få det lavet et godt sted, frem for events. Når jeg får lavet læber der, har det holdt i over 1 år hver gang (altså så det stadig er pænt, ikke væk), men jeg har også fået sådan noget lavet i nogle år, dog mest vedligehold :ninja:

Det er selvfølgelig rigtigt nok. Jeg ville være så mega ked af flere dårlige resultater. Det jeg har fået fik jeg i Tyrkiet, troede jeg ville spare penge, men måtte betale 4000 DKK for Botox og læber. :genert: Valgte med vilje en ordentlig klinik og læge, men altså med læberne var resultatet så knap så godt... Karina gav mig et tilbud på 4500 med væsentligt mere Botox og lidt mere filler i prisen. Dumt valg jeg træf, men sådan er det.

En har skrevet i grønt at øjenbrynene/øjenlågene faldt ned ved Botox. Det har jeg læst at rigtig mange har prøvet og det er simpelthen min største frygt- mere end at rende rundt med grimme læber. Jeg fik netop Botox for at løfte brynene en anelse (og bulen i mellem dem), så den modsatte effekt ville være en katastrofe for mig. :/ Alle kan komme til at lave fejl osv., men jo, jeg tror nu nok at det bliver hos mallingogjensen alligevel, fremover. :gogo:


Det var ærgerligt. I det mindste gjorde du ikke som mig, første gang jeg fik læbefiller, lod jeg en behandler lave læbekanten med Restylane, jeg siger dig, der var Andersine-trutter for alle pengene, indtil det var væk :lol: Live and learn!

Det har jeg heldigvis aldrig prøvet, men det er jo en almindelig risiko, og det kan ske, hvis man er rigtig uheldig, eller fx. lægger sig ned lige efter behandlingen, så botoxen migrerer . Det tror jeg, at du bliver glad for :)
0
Timian :lun:
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf englishchannel » 8. sep 2018, 05:03

Jeg planlægger at få lavet en tear trough, når jeg finder en behandler jeg har tillid til.

Derudover har jeg microbladede øjenbryn og hårextensions, hvis nogen overvejer og søger erfaringer indenfor nogle af delene. Jeg researchede en del inden mine behandlinger, så jeg kan både komme med tips og råd og anbefale konkrete artister :)
3
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf HappyPaww » 8. sep 2018, 05:44

englishchannel skrev:Jeg planlægger at få lavet en tear trough, når jeg finder en behandler jeg har tillid til.

Derudover har jeg microbladede øjenbryn og hårextensions, hvis nogen overvejer og søger erfaringer indenfor nogle af delene. Jeg researchede en del inden mine behandlinger, så jeg kan både komme med tips og råd og anbefale konkrete artister :)

Øjenbryn - hvad har du givet og kn du anbefale nogen i København? Ville rigtig gerne men er også SÅ nervøs for resultatet - det er jo ret tydeligt især hvis det går galt :lol:
0
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf englishchannel » 8. sep 2018, 05:50

HappyPaww skrev:
englishchannel skrev:Jeg planlægger at få lavet en tear trough, når jeg finder en behandler jeg har tillid til.

Derudover har jeg microbladede øjenbryn og hårextensions, hvis nogen overvejer og søger erfaringer indenfor nogle af delene. Jeg researchede en del inden mine behandlinger, så jeg kan både komme med tips og råd og anbefale konkrete artister :)

Øjenbryn - hvad har du givet og kn du anbefale nogen i København? Ville rigtig gerne men er også SÅ nervøs for resultatet - det er jo ret tydeligt især hvis det går galt :lol:


Jeg gav 3300 for den første session, og skal have to efterfølgende touch ups, så det ender på 5300 i alt. Jeg sender dig Instagram-profilen på min artist i et kort - hun har lang ventetid (hvilket i sig selv er et godt tegn ;) ), men hun er også sindssygt dygtig. Jeg har fået så mange komplimenter for mine bryn, og hvis man beder om det, gør hun det meget naturligt.
1
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf englishchannel » 8. sep 2018, 08:52

Trappestige skrev:Jeg har brugt over 20.000 kr. på bryn gennem tiden. Min hud vil ikke tage imod farven desværre. Om to uger prøver jeg dog igen hos Nink Ink, efter flere års pause. Der er kommet lidt nye teknikker til og hun er bare dygtig så det batter! Så jeg håber at få nogle bryn denne gang.


Mener du hende her? https://www.instagram.com/ninkpanner/?hl=da

Jeg har lige kigget på hendes side, og jeg synes ikke at hun virker specielt stærk i selve teknikken. F.eks. er nedenstående en korrektion af et gammelt PMU, og jeg synes at hendes korrektion er ligeså klodset som det oprindelige. Jeg synes heller ikke at hendes andet arbejde er fantastisk, når man kigger på detaljerne.

Ombre brows:

PMU1.png


PMU2.png


Hairstrokes/3D:

PMU3.png


Normalt ville jeg aldrig kommentere på andres behandlinger, og det kan jo være at du går specifikt efter det look, men jeg kan anbefale nogle artister, hvis arbejde objektivt set er af langt højere teknisk standard. Jeg synes virkelig ikke, at hendes arbejde lever op til hvad jeg ville forvente af en professionel permanent makeup artist.

Til sammenligning er her noget lignende arbejde fra en anden artist:

Ombre brows:

PMU4.png


Hairstrokes/3D:

PMU5.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf englishchannel » 9. sep 2018, 04:54

Trappestige skrev:Jeg har som skrevet brugt over tyve tusinde på at få bryn gennem tiden, og det har altid været hos de “bedste”. Jeg falder også altid for de der fine resultater som på eksempelvis Majkens billeder, og det er også det jeg har fået før. Men det fiser direkte ud af min hud igen. Denne gang vil jeg prøve at få et lidt mere markeret ombré i håb om at der sidder noget rest tilbage efter heling. Hvis ikke, sparer jeg nok bare op til en transplantation i Tyrkiet, det koster ikke ret meget mere end PMU.


Det giver god mening at ønske meget markante bryn, hvis du virkelig har haft oplevelsen at de mere realistiske behandlinger ikke fungerer for dig. Jeg ville bare sikre mig, at du var ordentligt informeret om mulighederne inden du fik det lavet, men det lyder til at du har gjort din research. Jeg håber at det bliver som du ønsker dig denne gang :)
0

Tilbage til "Skønhed"