Permanentkrøller i Roskilde området

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Camillapigen77
Indlæg: 7
Tilmeldt: 20. jun 2018, 20:05
Kort karma: 0

Permanentkrøller i Roskilde området

Indlægaf Camillapigen77 » 1. jul 2018, 17:25

Hej alle.

Jeg overvejer kraftigt at få lavet permanent krøller og vil gerne høre jer om I har nogle gode erfaringer ift hvor i Roskilde området det er godt at få håret lavet? Generelle råd og input om permanent modtages gerne.

Camilla :D
0
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Permanentkrøller i Roskilde området

Indlægaf Purple » 1. jul 2018, 18:30

Vær obs på din hårtype, om det kan holde til det. Jeg fik det lavet for nogle år siden, og mit hår knækkede af i totter :)
0
Camillapigen77
Indlæg: 7
Tilmeldt: 20. jun 2018, 20:05
Kort karma: 0

Re: Permanentkrøller i Roskilde området

Indlægaf Camillapigen77 » 1. jul 2018, 19:12

Purple skrev:Vær obs på din hårtype, om det kan holde til det. Jeg fik det lavet for nogle år siden, og mit hår knækkede af i totter :)


Hvordan ved man om man har en hårtype der kan holde til det? Har haft permanent for mange år siden og der blev det bare lidt tørt. :gruble:
0
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Permanentkrøller i Roskilde området

Indlægaf Purple » 1. jul 2018, 19:20

Camillapigen77 skrev:
Purple skrev:Vær obs på din hårtype, om det kan holde til det. Jeg fik det lavet for nogle år siden, og mit hår knækkede af i totter :)


Hvordan ved man om man har en hårtype der kan holde til det? Har haft permanent for mange år siden og der blev det bare lidt tørt. :gruble:
Det bør frisøren vide :) Mit hår er ret fint - og det kunne slet ikke holde til det :)
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Permanentkrøller i Roskilde området

Indlægaf RavenClaw » 2. jul 2018, 07:51

Purple skrev:
Camillapigen77 skrev:
Purple skrev:Vær obs på din hårtype, om det kan holde til det. Jeg fik det lavet for nogle år siden, og mit hår knækkede af i totter :)


Hvordan ved man om man har en hårtype der kan holde til det? Har haft permanent for mange år siden og der blev det bare lidt tørt. :gruble:
Det bør frisøren vide :) Mit hår er ret fint - og det kunne slet ikke holde til det :)


Jeg tabte halvdelen af min manke i store totter, da jeg fik det lavet. Til al held har jeg så meget hår på hovedet, at det ikke kunne ses. Det er nogle ret voldsomme kemikalier, hvis man ikke kan holde til dem, så jeg vil også anbefale at søge råd hos frisøren først.

Anyway, jeg kan anbefale Det' Ditte i Viby. Hun er super dygtig - lidt dyr, men alle pengene værd. Hun går dog på ferie d. 17. og er først tilbage i august :)
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: Permanentkrøller i Roskilde området

Indlægaf PaleSeptember » 2. jul 2018, 13:30

Mange frisører bruger altså virkelig skånsomme produkter til permanent i dag. Jeg har fået permanentet mit fine hår mange gange, og det har slet ikke taget skade. Gå fx. efter en frisør, der bruger økologiske produkter.
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Camillapigen77
Indlæg: 7
Tilmeldt: 20. jun 2018, 20:05
Kort karma: 0

Re: Permanentkrøller i Roskilde området

Indlægaf Camillapigen77 » 2. jul 2018, 18:04

PaleSeptember skrev:Mange frisører bruger altså virkelig skånsomme produkter til permanent i dag. Jeg har fået permanentet mit fine hår mange gange, og det har slet ikke taget skade. Gå fx. efter en frisør, der bruger økologiske produkter.


OK... kan du anbefale en? :gruble:
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: Permanentkrøller i Roskilde området

Indlægaf PaleSeptember » 3. jul 2018, 05:43

Camillapigen77 skrev:
PaleSeptember skrev:Mange frisører bruger altså virkelig skånsomme produkter til permanent i dag. Jeg har fået permanentet mit fine hår mange gange, og det har slet ikke taget skade. Gå fx. efter en frisør, der bruger økologiske produkter.


OK... kan du anbefale en? :gruble:


Nej, jeg er ikke kendt i Roskilde.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilbage til "Skønhed"