Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf OberstNasig » 25. aug 2018, 17:05

Jeg har brugt det i 10 mdr. og mine vipper har vokset helt ekstremt.
Der er flere, der har kommenteret dem spontant. Fx allerede idag, da jeg står i Matas og skal prøve et produkt.
Jeg har ingen efter-billeder, men jeg er ikke det mindste i tvivl om effekten!
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf Viskelæder » 26. aug 2018, 11:17

Jeg har brugt Long4Lashes, også en billig variant til ca. 150kr på Ebay, siden påske, og de sidste par måneder er der vildt mange, der har kommenteret på mine vipper. Jeg kan også selv se det. De er virkelig vokset meget :)
1
Brugeravatar
Trillian
Indlæg: 138
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:12
Kort karma: 7
Likede indlæg: 134

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf Trillian » 7. sep 2018, 06:54

Nu har jeg brugt M2 religiøst siden den 4/4, dvs i 5 måneder. Jeg ser ingen effekt, og køber i hvert fald ikke igen.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf FormerlyKnownAs » 7. sep 2018, 07:48

Jeg hsr en M2 som er brugt få gange. Hvis nogen vil have den må de sige til og selv betale Porto.
Det bliver bare først medio nov.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf girl_beat » 7. sep 2018, 08:30

Vira skrev:L'biotica fra Ebay. Den har det rigtige indholdstof men koster kun lige under 100 kroner, ren win-win :D

Ved du nok om indholdet til at kunne sige, om den indeholder noget farligt/skadeligt fyldstof sammenlignet med de dyre varianter? :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf kidkomb » 7. sep 2018, 09:25

Vira skrev:
pige1987 skrev:
Vira skrev:Jeg har brugt serum i 5-6 måneder og mine vipper er godt nok vokset, så meget at min mand har kommenteret det :lol: Jeg er fan, og regner aldrig med at stoppe med at bruge det. Jeg bruger dog en billig variant :-D

Jeg havde virkeligt ultra korte vipper før og det har jeg altid haft, det har jeg ikke mere :D


Hvad hedder den billige variant..??

L'biotica fra Ebay. Den har det rigtige indholdstof men koster kun lige under 100 kroner, ren win-win :D

Ydrk, der er 100 forskellige sælgere og mange forskellige priser. Vil du afsløre hvor du købte det? Evt bare i et kort :genert:
Bare så jeg køber et sted, hvor jeg er mere sikker på at det når frem/er det rigtige produkt.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf FormerlyKnownAs » 7. sep 2018, 10:16

kartoffelpizza skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg hsr en M2 som er brugt få gange. Hvis nogen vil have den må de sige til og selv betale Porto.
Det bliver bare først medio nov.

Jeg vil gerne :gogo:

Fino :) send mig en pb medio nov så husker jeg det nok bedst :lol:
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf Minionine » 7. sep 2018, 12:28

Trillian skrev:Nu har jeg brugt M2 religiøst siden den 4/4, dvs i 5 måneder. Jeg ser ingen effekt, og køber i hvert fald ikke igen.


Hmm vildt nok at der slet ikke er sket noget :gruble: Det virker åbenbart ikke lige godt på alle.
Mine egne vipper er vokset helt enormt.
0
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4051

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf Fynerfin82 » 2. okt 2018, 06:09

Vira skrev:
pige1987 skrev:
Vira skrev:Jeg har brugt serum i 5-6 måneder og mine vipper er godt nok vokset, så meget at min mand har kommenteret det :lol: Jeg er fan, og regner aldrig med at stoppe med at bruge det. Jeg bruger dog en billig variant :-D

Jeg havde virkeligt ultra korte vipper før og det har jeg altid haft, det har jeg ikke mere :D


Hvad hedder den billige variant..??

L'biotica fra Ebay. Den har det rigtige indholdstof men koster kun lige under 100 kroner, ren win-win :D



Tak for anbefalingen. På baggrund af den, forsøgte jeg at købe den, for det er trods alt en pris, hvor man kan sige pyt, hvis det ikke virker. Men allerede her efter 3 ugers brug, kan jeg se en forskel. Har fået flere (eller tykkere) og de er blevet en smule længere. Det er svært at få et ordentligt billede af, men jeg kan se en effekt.
2
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf Vixen » 27. okt 2018, 20:05

Vira skrev:
Fynerfin82 skrev:
Vira skrev:
pige1987 skrev:
Vira skrev:Jeg har brugt serum i 5-6 måneder og mine vipper er godt nok vokset, så meget at min mand har kommenteret det :lol: Jeg er fan, og regner aldrig med at stoppe med at bruge det. Jeg bruger dog en billig variant :-D

Jeg havde virkeligt ultra korte vipper før og det har jeg altid haft, det har jeg ikke mere :D


Hvad hedder den billige variant..??

L'biotica fra Ebay. Den har det rigtige indholdstof men koster kun lige under 100 kroner, ren win-win :D


Tak for anbefalingen. På baggrund af den, forsøgte jeg at købe den, for det er trods alt en pris, hvor man kan sige pyt, hvis det ikke virker. Men allerede her efter 3 ugers brug, kan jeg se en forskel. Har fået flere (eller tykkere) og de er blevet en smule længere. Det er svært at få et ordentligt billede af, men jeg kan se en effekt.

Det var da dejligt at den virker så godt :D Jeg har selv taget billeder af mine vipper for at følge med i hvor meget de vokser, men det er godt nok svært at få taget ordentlige billeder :lol: Mine vipper er vokset endnu mere siden jeg skrev i tråden sidst, jeg overvejer at trappe ned og kun bruge den hver anden dag :-D


Jeg har også bestilt den nu og glæder mig til at afprøve! Jeg er så træt af mine vipper, så det kunne være freaking fantastisk, hvis det også virker på mig. Håber!
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4051

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf Fynerfin82 » 28. okt 2018, 14:41

Vixen skrev:
Vira skrev:
Fynerfin82 skrev:
Vira skrev:
pige1987 skrev:
Vira skrev:Jeg har brugt serum i 5-6 måneder og mine vipper er godt nok vokset, så meget at min mand har kommenteret det :lol: Jeg er fan, og regner aldrig med at stoppe med at bruge det. Jeg bruger dog en billig variant :-D

Jeg havde virkeligt ultra korte vipper før og det har jeg altid haft, det har jeg ikke mere :D


Hvad hedder den billige variant..??

L'biotica fra Ebay. Den har det rigtige indholdstof men koster kun lige under 100 kroner, ren win-win :D


Tak for anbefalingen. På baggrund af den, forsøgte jeg at købe den, for det er trods alt en pris, hvor man kan sige pyt, hvis det ikke virker. Men allerede her efter 3 ugers brug, kan jeg se en forskel. Har fået flere (eller tykkere) og de er blevet en smule længere. Det er svært at få et ordentligt billede af, men jeg kan se en effekt.

Det var da dejligt at den virker så godt :D Jeg har selv taget billeder af mine vipper for at følge med i hvor meget de vokser, men det er godt nok svært at få taget ordentlige billeder :lol: Mine vipper er vokset endnu mere siden jeg skrev i tråden sidst, jeg overvejer at trappe ned og kun bruge den hver anden dag :-D


Jeg har også bestilt den nu og glæder mig til at afprøve! Jeg er så træt af mine vipper, så det kunne være freaking fantastisk, hvis det også virker på mig. Håber!


Krydser fingre for det også virker for dig. Jeg synes virkelig mine er blevet så meget pænere. De er ikke vildt lange, men de er længere end de plejer og de er tættere. Jeg har lige bestilt en ny, så jeg har når den første løber tør.
1
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf Vixen » 2. jan 2019, 19:37

Update:
Jeg har brugt L’biotica (den billige variant til knap 100kr fra eBay) siden midten af oktober, og wow, hvor er jeg bare blevet glad for mine vipper! Helt seriøst, jeg har altid hadet at putte mascara på, fordi det har været sådan en bøvlet proces og svært at få til at se flot ud. Nu føler jeg, at jeg ligner en million hver morgen :slem: Bedste beautykøb nogensinde.
4
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf MilleMercy » 2. jan 2019, 19:39

Jeg er også glad for effekten af l’Biotica, men er jeg den eneste, der synes den er lidt skrap for huden? :gruble:
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf Vixen » 5. jan 2019, 09:22

Jeg mærker ikke rigtig noget til den. :)
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf Fru Sunshine » 5. jan 2019, 10:18

Jeg har lige bestilt L'biotica. Den glæder jeg mig godt nok til at prøve.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Skønhed"