Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf girl_beat » 28. feb 2019, 15:26

Nu har jeg også modtaget min L’Biotica :fløjt:

Men er vist lige nødt til at få skåret ud i pap, hvordan I tager det på? Smører det udad på vipperne eller på huden langs vippekanten ligesom flydende eyeliner? :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf Velvet-Goldmine » 1. mar 2019, 07:25

girl_beat skrev:Nu har jeg også modtaget min L’Biotica :fløjt:

Men er vist lige nødt til at få skåret ud i pap, hvordan I tager det på? Smører det udad på vipperne eller på huden langs vippekanten ligesom flydende eyeliner? :gruble:


Som eyeliner, langs vippekanten :)


Nu har jeg brugt L'Biotica i 7 uger og der ér sket lidt, men jeg er ikke sådan blown away over det foreløbige resultat. Måske der skal gå lidt længere tid, så jeg fortsætter bare.
1
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf HappyHippo » 1. mar 2019, 10:07

Jeg har brugt min fra nicehair (mener den hedder xlash eller sådan noget) i 1,5mdr og mine vipper er begyndt at blive for lange. Er det så bare er bruge det hver 2. Dag i stedet for hver dag?
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf Fru Sunshine » 2. mar 2019, 15:54

Velvet-Goldmine skrev:
girl_beat skrev:Nu har jeg også modtaget min L’Biotica :fløjt:

Men er vist lige nødt til at få skåret ud i pap, hvordan I tager det på? Smører det udad på vipperne eller på huden langs vippekanten ligesom flydende eyeliner? :gruble:


Som eyeliner, langs vippekanten :)


Nu har jeg brugt L'Biotica i 7 uger og der ér sket lidt, men jeg er ikke sådan blown away over det foreløbige resultat. Måske der skal gå lidt længere tid, så jeg fortsætter bare.

Jeg er lidt lettet over, at det ikke bare er mig. Jeg er ikke imponeret.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf Velvet-Goldmine » 13. mar 2019, 20:05

Velvet-Goldmine skrev:Nu har jeg brugt L'Biotica i 7 uger og der ér sket lidt, men jeg er ikke sådan blown away over det foreløbige resultat. Måske der skal gå lidt længere tid, så jeg fortsætter bare.


Nu må jeg så indrømme at der klart er kommet effekt!
Jeg kan simpelthen ikke få taget et ordentligt billede - måske er det lyset her om aftenen, måske er det et elendigt kamera men uanset så lykkes det altså ikke.
Mine vipper er dog mærkbart længere og det er faktisk blevet svært at lægge mascara, så jeg kan vist godt holde en lille pause uden problemer.
3
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf JoyNips » 14. mar 2019, 08:48

Velvet-Goldmine skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Nu har jeg brugt L'Biotica i 7 uger og der ér sket lidt, men jeg er ikke sådan blown away over det foreløbige resultat. Måske der skal gå lidt længere tid, så jeg fortsætter bare.


Nu må jeg så indrømme at der klart er kommet effekt!
Jeg kan simpelthen ikke få taget et ordentligt billede - måske er det lyset her om aftenen, måske er det et elendigt kamera men uanset så lykkes det altså ikke.
Mine vipper er dog mærkbart længere og det er faktisk blevet svært at lægge mascara, så jeg kan vist godt holde en lille pause uden problemer.


Samme oplevelse her. Der gik ret lang tid, men lige pludselig var der lange vipper.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf JoyNips » 14. jun 2019, 12:33

Nu har jeg i øvrigt lige fået foræret vippeserum fra Sanzi. Jeg har holdt en lille pause fra l'Biotica, så om 6 ugers tid håber jeg at kunne se en forskel igen.
Min mor er meget begejstret for den fra Sanzi.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf Fru Sunshine » 15. jun 2019, 05:25

JoyNips skrev:
Velvet-Goldmine skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Nu har jeg brugt L'Biotica i 7 uger og der ér sket lidt, men jeg er ikke sådan blown away over det foreløbige resultat. Måske der skal gå lidt længere tid, så jeg fortsætter bare.


Nu må jeg så indrømme at der klart er kommet effekt!
Jeg kan simpelthen ikke få taget et ordentligt billede - måske er det lyset her om aftenen, måske er det et elendigt kamera men uanset så lykkes det altså ikke.
Mine vipper er dog mærkbart længere og det er faktisk blevet svært at lægge mascara, så jeg kan vist godt holde en lille pause uden problemer.


Samme oplevelse her. Der gik ret lang tid, men lige pludselig var der lange vipper.

Også her.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf Undtagelsen » 13. aug 2019, 10:31

JoyNips skrev:Nu har jeg i øvrigt lige fået foræret vippeserum fra Sanzi. Jeg har holdt en lille pause fra l'Biotica, så om 6 ugers tid håber jeg at kunne se en forskel igen.
Min mor er meget begejstret for den fra Sanzi.


Kan du anbefale den fra Sanzi?
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Øjenvippeserum (M2 Beaté mm) - resultattråden

Indlægaf JoyNips » 13. aug 2019, 10:45

Undtagelsen skrev:
JoyNips skrev:Nu har jeg i øvrigt lige fået foræret vippeserum fra Sanzi. Jeg har holdt en lille pause fra l'Biotica, så om 6 ugers tid håber jeg at kunne se en forskel igen.
Min mor er meget begejstret for den fra Sanzi.


Kan du anbefale den fra Sanzi?


ja, jeg synes faktisk den virker rigtig godt.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Skønhed"