M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Myresluger » 24. mar 2018, 20:04

Jeg har også bestilt :fløjt:
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf twinkle » 24. mar 2018, 20:13

Nu er det ikk for at tage glæden fra nogen af jer, der har købt hos nicehair. men.. jeg kom til at sidde og læse nogle af de dårlige anmeldelser på deres fb side, og her er der flere der skriver, at det M2 de har købt hos nicehair får øjenvipperne til at falde af, og slet ikke har en effekt. Et par kunder har været i kontakt med M2 som angiveligt har oplyst, at nicehair ikke er en godkendt forhandler af M2, og at produkterne højst sandsynligt er parallelimporteret. Bare så i er OBS på at kontakte nicehair, hvis i oplever det samme!
4
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Tilly » 24. mar 2018, 21:29

twinkle skrev:Nu er det ikk for at tage glæden fra nogen af jer, der har købt hos nicehair. men.. jeg kom til at sidde og læse nogle af de dårlige anmeldelser på deres fb side, og her er der flere der skriver, at det M2 de har købt hos nicehair får øjenvipperne til at falde af, og slet ikke har en effekt. Et par kunder har været i kontakt med M2 som angiveligt har oplyst, at nicehair ikke er en godkendt forhandler af M2, og at produkterne højst sandsynligt er parallelimporteret. Bare så i er OBS på at kontakte nicehair, hvis i oplever det samme!

Puha, det bliver jeg sgu da lidt nervøs af at læse! :(

Har ellers været kunde ved Nicehair i mange år og havde slet ikke overvejet at man ikke kunne have fuld tiltro til deres produkter. Nogen der har købt M2 fra dem før?
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Tilly » 24. mar 2018, 22:32

Men altså, det er vel set før at butikker parallelimporterer varer uden den originale producents accept? :gruble:

Jeg klynger fast til håbet om at jeg, og alle jer andre, ikke er blevet snydt :kryds:
Senest rettet af Tilly 24. mar 2018, 22:55, rettet i alt 1 gang.
1
Olaf
Indlæg: 493
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:08
Kort karma: 13
Likede indlæg: 380

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Olaf » 24. mar 2018, 22:35

Jeg kender ikke til M2 fra nicehair men vil bare lige huske på at hvis det reelt er parallelimport så er det jo stadig den samme vare fra M2, bare importeret fra et andet EU land hvor varen sælges billigere end i DK.
5
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Chachacha » 24. mar 2018, 23:06

Problemet med parallelimport kan også være, at varerne er gamle og dermed ikke potente, som jo er meget essentielt for produkter som M2. De kan have været købt, solgt og i omløb ad mange omgange før de når en slutforbruger.

Men overordnet set, så tror jeg ikke man behøver at være så nervøs ved den slags varer, der KAN bare være issues. Lige med M2 ville jeg måske vælge en autoriseret forhandler, men med rigtig mange varer (fx makeup i pudderform, shampoo osv.) ville jeg være ligeglad.
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf JoyNips » 25. mar 2018, 18:37

twinkle skrev:Nu er det ikk for at tage glæden fra nogen af jer, der har købt hos nicehair. men.. jeg kom til at sidde og læse nogle af de dårlige anmeldelser på deres fb side, og her er der flere der skriver, at det M2 de har købt hos nicehair får øjenvipperne til at falde af, og slet ikke har en effekt. Et par kunder har været i kontakt med M2 som angiveligt har oplyst, at nicehair ikke er en godkendt forhandler af M2, og at produkterne højst sandsynligt er parallelimporteret. Bare så i er OBS på at kontakte nicehair, hvis i oplever det samme!


Parallelimporteret betyder ikke, at det er et kopiprodukt. Det er det samme produkt, bare indkøbt i et andet land. Parallelimport er dét, som Normal gør.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Tilly » 25. mar 2018, 18:48

Jeg kan mærke at efter jeg har tænkt over det, så tror jeg egentlig ikke på at Nicehair bevidst kunne finde på at sælge kopi produkter. At det er parallelimporterede varer de sælger er jo som sådan ikke en overraskelse, men tvivlen om ægtheden gjorde mig da lige forskrækket.
Men altså Føtex og Bilka sælger jo også M2 uden at være autoriserede forhandlere, og jeg tror altså ikke at hverken de eller Nicehair vil risikere at ødelægge deres ry ved at sælge kopivarer.
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Shmartiesh » 25. mar 2018, 19:38

Nu har jeg købt også. :genert:
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf twinkle » 25. mar 2018, 19:54

JoyNips skrev:
twinkle skrev:Nu er det ikk for at tage glæden fra nogen af jer, der har købt hos nicehair. men.. jeg kom til at sidde og læse nogle af de dårlige anmeldelser på deres fb side, og her er der flere der skriver, at det M2 de har købt hos nicehair får øjenvipperne til at falde af, og slet ikke har en effekt. Et par kunder har været i kontakt med M2 som angiveligt har oplyst, at nicehair ikke er en godkendt forhandler af M2, og at produkterne højst sandsynligt er parallelimporteret. Bare så i er OBS på at kontakte nicehair, hvis i oplever det samme!


Parallelimporteret betyder ikke, at det er et kopiprodukt. Det er det samme produkt, bare indkøbt i et andet land. Parallelimport er dét, som Normal gør.


Det har du helt ret i. Jeg vil ikke kloge mig på om det er et reelt produkt nicehair sælger eller ej (for hvor i alverden skulle jeg vide der fra), men jeg synes bare det er værd at nævne, at nogen kunder har modtaget er dårligt produkt (af mangel på bedre ord) og har været i kontakt med M2 efterfølgende.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Tilly » 25. mar 2018, 20:18

Dittemus skrev:Men hvordan kan man vide at det er et dårligt produkt? Som med så meget andet makeuprelateret kan det jo også være fordi de ikke har kunnet tåle produktet at de har reageret på det. Jeg har ikke læst anmeldelserne, men jeg tænker at der hurtigt går hønsegård i den slags hvis en lufter en mistanke om fake produkter.

Ja jeg tænker også det samme. Der vil jo desværre altid være nogen der ikke kan tåle visse produkter.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf RavenClaw » 25. mar 2018, 20:49

Både bryn- og vippeserum fra M2 ligger på listen over de mest populære produkter på nicehair lige nu :blush:
6
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf twinkle » 26. mar 2018, 07:10

2 stjerner fordi levering gik rigtig hurtigt, kundeservice er upåklagelig og fik hurtigt mine penge tilbage.

MEN bestilte en m2 lashes serum til 599 (plejer at købe den fra magasin til 1100 ca) og det har jeg gjort i 5 år, altid fra magasin.

Så så jeg det gode tilbud og begyndte at bruge den - mine vipper faldt af, blev korte, blev totalt smadret. Har aldrig oplevet dette fra m2 ellers.
Jeg måtte gå ned og ofre 1100 i magasin oven i de 599 jeg allerede havde brugt.
Da jeg begyndte at bruge den fra magasin igen, kom mine vipper tilbage efter 3 uger. De er ikke helt sig selv endnu- men de er væsentlig bedre end da jeg brugte den m2 jeg købte inde på nicehair.
det plejer også at ‘svie’ i øjnene når man bruger det. Det gjorde den fra nicehair heller ikke- det føltes og virkede altså ikke som den serum jeg har brugt uden pause i over 5 år.


På mit ene øje er mine vipper pt knækket nu.. men normale på det andet øje. Har brugt den i 3 mdr nu uden voldsomt synligt resultat. Og nu er det sådan at jeg også har talt med M2 og de er aldrig blevet spurgt om et samarbejde med nicehair.. M2 kan ikke spore disse varer osv og aner ikke hvor de kommer fra, men det er ikke fra dem


Når produktet ikke virker som sædvanligt, vil jeg beskrive det som et dårligt produkt; men det er nok er definitionsspørgsmål.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Sangius » 26. mar 2018, 07:15

Nu vi er ved kritikken af M2, så skal man huske at serumet i mange lande betragtes som et lægemiddel. Hvis man har problemer med øjnene eller er gravid (og måske ammer, det kan jeg ikke lige greje), så skal man ikke bruge serumet.
Jeg ville under alle omstændigheder lige tjekke op på det, hvis jeg tog noget medicin af en art - for en sikkerheds skyld.
Men ellers - go for it :D
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf JoyNips » 26. mar 2018, 07:51

twinkle skrev:
2 stjerner fordi levering gik rigtig hurtigt, kundeservice er upåklagelig og fik hurtigt mine penge tilbage.

MEN bestilte en m2 lashes serum til 599 (plejer at købe den fra magasin til 1100 ca) og det har jeg gjort i 5 år, altid fra magasin.

Så så jeg det gode tilbud og begyndte at bruge den - mine vipper faldt af, blev korte, blev totalt smadret. Har aldrig oplevet dette fra m2 ellers.
Jeg måtte gå ned og ofre 1100 i magasin oven i de 599 jeg allerede havde brugt.
Da jeg begyndte at bruge den fra magasin igen, kom mine vipper tilbage efter 3 uger. De er ikke helt sig selv endnu- men de er væsentlig bedre end da jeg brugte den m2 jeg købte inde på nicehair.
det plejer også at ‘svie’ i øjnene når man bruger det. Det gjorde den fra nicehair heller ikke- det føltes og virkede altså ikke som den serum jeg har brugt uden pause i over 5 år.


På mit ene øje er mine vipper pt knækket nu.. men normale på det andet øje. Har brugt den i 3 mdr nu uden voldsomt synligt resultat. Og nu er det sådan at jeg også har talt med M2 og de er aldrig blevet spurgt om et samarbejde med nicehair.. M2 kan ikke spore disse varer osv og aner ikke hvor de kommer fra, men det er ikke fra dem


Når produktet ikke virker som sædvanligt, vil jeg beskrive det som et dårligt produkt; men det er nok er definitionsspørgsmål.


Det m2 jeg har købt på nicehair for 1 måned siden virker fint for mig :)
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Skønhed"