M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Depeche_Mama » 6. mar 2020, 15:26

Lone12 skrev:
Depeche_Mama skrev:Jeg har lige givet min M2 videre til en veninde, sjældent har jeg været så skuffet over et beauty produkt. Jeg har mistet så mange vipper, de falder simpelthen af, når jeg renser makeup af! Har barsel pt. så bruger ikke engang makeup ret ofte :tie:

Har brugt RevitaLash tidligere og var super glad for den. Min veninde bruger pt. XLash og roser den meget, så det bliver mit næste forsøg. Men lige for nu får mine smadrede vipper en pause fra alt!


Wow, vildt nok.. Jeg har faktisk været super glad for min, og jeg har ikke mistet vipper - men det er vildt så stor forskel der er fra person til person... :gruble: Lidt skræmmende faktisk. Kan være jeg skal prøve at finde Xlash på nettet, har nemlig ikke mere M2 tilbage! Tak for tip :D

Update: Fandt den på Nicehair. Tog "Xlash PRO Eyelash Serum 6 ml" og med en Nicehair rabatkode (https://saver.seoghoer.dk/rabatkoder/nicehair-rabatkode-tilbud/) jeg fandt sparede jeg 5% oveni (den var allerede sat ned). Nu er jeg gooooodt nok spændt på om den virker :lol:


Den virker ok på mig, men RevitaLash er bedre for mig. Men - fin til prisen.
0
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Lone12
Indlæg: 5
Tilmeldt: 17. aug 2018, 05:05
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Lone12 » 6. mar 2020, 21:50

Depeche_Mama skrev:
Lone12 skrev:
Depeche_Mama skrev:Jeg har lige givet min M2 videre til en veninde, sjældent har jeg været så skuffet over et beauty produkt. Jeg har mistet så mange vipper, de falder simpelthen af, når jeg renser makeup af! Har barsel pt. så bruger ikke engang makeup ret ofte :tie:

Har brugt RevitaLash tidligere og var super glad for den. Min veninde bruger pt. XLash og roser den meget, så det bliver mit næste forsøg. Men lige for nu får mine smadrede vipper en pause fra alt!


Wow, vildt nok.. Jeg har faktisk været super glad for min, og jeg har ikke mistet vipper - men det er vildt så stor forskel der er fra person til person... :gruble: Lidt skræmmende faktisk. Kan være jeg skal prøve at finde Xlash på nettet, har nemlig ikke mere M2 tilbage! Tak for tip :D

Update: Fandt den på Nicehair. Tog "Xlash PRO Eyelash Serum 6 ml" og med en Nicehair rabatkode (https://saver.seoghoer.dk/rabatkoder/nicehair-rabatkode-tilbud/) jeg fandt sparede jeg 5% oveni (den var allerede sat ned). Nu er jeg gooooodt nok spændt på om den virker :lol:


Den virker ok på mig, men RevitaLash er bedre for mig. Men - fin til prisen.


Fedt, tak for anbefalingen! Må jeg prøve næste gang :banan:
0
DGrayish
Indlæg: 95
Tilmeldt: 1. sep 2015, 14:01
Kort karma: 30
Likede indlæg: 430

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf DGrayish » 21. mar 2020, 15:23

Xlash virker desværre ikke på mig.
For mig er M2 den der virker bedst. Det er lidt ærgerligt for jeg synes at den er ret dyr.
0
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Aurora » 22. okt 2020, 20:04

Jeg synes det er kommet mange nye produkter på markedet og jeg har lyst til at prøve noget nyt - har brugt M2 og L’Biotica tidligere, men har holdt pause i et års tid.

Overvejer amé pure, men også Estee Lauder - sidstnævnte nok mest fordi min hudpleje er derfra og jeg er meget tilfreds. Nogen erfaringer med de serums - eller andre I vil anbefale?
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Minionine » 22. okt 2020, 20:08

Aurora skrev:Jeg synes det er kommet mange nye produkter på markedet og jeg har lyst til at prøve noget nyt - har brugt M2 og L’Biotica tidligere, men har holdt pause i et års tid.

Overvejer amé pure, men også Estee Lauder - sidstnævnte nok mest fordi min hudpleje er derfra og jeg er meget tilfreds. Nogen erfaringer med de serums - eller andre I vil anbefale?


Jeg har købt en i Normal til 79,-, tror jeg det var, som
virker lige så godt som alle andre jeg har prøvet (M2, Nanolash, L’Biotica) :)
1
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Aurora » 22. okt 2020, 20:42

Minionine skrev:
Aurora skrev:Jeg synes det er kommet mange nye produkter på markedet og jeg har lyst til at prøve noget nyt - har brugt M2 og L’Biotica tidligere, men har holdt pause i et års tid.

Overvejer amé pure, men også Estee Lauder - sidstnævnte nok mest fordi min hudpleje er derfra og jeg er meget tilfreds. Nogen erfaringer med de serums - eller andre I vil anbefale?


Jeg har købt en i Normal til 79,-, tror jeg det var, som
virker lige så godt som alle andre jeg har prøvet (M2, Nanolash, L’Biotica) :)


Det er da i hvertfald en pris der er til at overkomme :lol:
Hvad med allergener osv, ved du hvad den indeholder?

Ærgerligt at jeg ikke kiggede efter lash serum da jeg alligevel var i normal i går. Må forbi igen en af de næste dage.
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Minionine » 23. okt 2020, 06:54

Aurora skrev:
Minionine skrev:
Aurora skrev:Jeg synes det er kommet mange nye produkter på markedet og jeg har lyst til at prøve noget nyt - har brugt M2 og L’Biotica tidligere, men har holdt pause i et års tid.

Overvejer amé pure, men også Estee Lauder - sidstnævnte nok mest fordi min hudpleje er derfra og jeg er meget tilfreds. Nogen erfaringer med de serums - eller andre I vil anbefale?


Jeg har købt en i Normal til 79,-, tror jeg det var, som
virker lige så godt som alle andre jeg har prøvet (M2, Nanolash, L’Biotica) :)


Det er da i hvertfald en pris der er til at overkomme :lol:
Hvad med allergener osv, ved du hvad den indeholder?

Ærgerligt at jeg ikke kiggede efter lash serum da jeg alligevel var i normal i går. Må forbi igen en af de næste dage.


Aner det ikke :lol2:
jeg er ikke så vandt til at kigge efter skadelige stoffer, da jeg aldrig reagerer negativt på noget :gruble:
0

Tilbage til "Skønhed"