M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. mar 2018, 18:54

Inspireret af denne tråd har jeg købt og modtaget den i dag. Jeg har ret korte vipper og de er ikke særligt tætte. Jeg har lige brugt den. Svier den også på jer i et par minutter efter at have lagt den?
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Shmartiesh » 27. mar 2018, 19:02

Sangius skrev:Nu vi er ved kritikken af M2, så skal man huske at serumet i mange lande betragtes som et lægemiddel. Hvis man har problemer med øjnene eller er gravid (og måske ammer, det kan jeg ikke lige greje), så skal man ikke bruge serumet.
Jeg ville under alle omstændigheder lige tjekke op på det, hvis jeg tog noget medicin af en art - for en sikkerheds skyld.
Men ellers - go for it :D

Jeg google rundt efter dit grønne kort, og M2 siger selv at det ikke er lægemidlet de bruger.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Sangius » 27. mar 2018, 19:08

Shmartiesh skrev:
Sangius skrev:Nu vi er ved kritikken af M2, så skal man huske at serumet i mange lande betragtes som et lægemiddel. Hvis man har problemer med øjnene eller er gravid (og måske ammer, det kan jeg ikke lige greje), så skal man ikke bruge serumet.
Jeg ville under alle omstændigheder lige tjekke op på det, hvis jeg tog noget medicin af en art - for en sikkerheds skyld.
Men ellers - go for it :D

Jeg google rundt efter dit grønne kort, og M2 siger selv at det ikke er lægemidlet de bruger.


Mjah, men det er vel stadig prostaglandin?

Det kan påvirke hormoner, og virke muskelsammentrækkende. Og det kan påvirke andre lægemidler man tager.
Jeg ville ikke risikere det, hvis jeg var gravid, eller havde noget med øjnene :)
Men jeg tror da at risikoen er lav, og det virker ikke umiddelbart til, at det påvirker amningen væsentligt :)
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Undtagelsen » 27. mar 2018, 19:31

FormerlyKnownAs skrev:Inspireret af denne tråd har jeg købt og modtaget den i dag. Jeg har ret korte vipper og de er ikke særligt tætte. Jeg har lige brugt den. Svier den også på jer i et par minutter efter at have lagt den?


Ja, men kun i starten.
Når du er kommet igang med den (måske en uges tid eller deromkring) forsvinder svien.
1
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Myresluger » 27. mar 2018, 19:46

Jeg modtog min i går. Det svider ikke på mig. Jeg har almindelig længde vipper - synes det er blevet mindre mørke end de var da jeg var yngre. Nøj det er spændende. Det ville være så fedt hvis jeg kunne holde op med at føle mig nøgen uden mascara!
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. mar 2018, 19:58

Undtagelsen skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Inspireret af denne tråd har jeg købt og modtaget den i dag. Jeg har ret korte vipper og de er ikke særligt tætte. Jeg har lige brugt den. Svier den også på jer i et par minutter efter at have lagt den?


Ja, men kun i starten.
Når du er kommet igang med den (måske en uges tid eller deromkring) forsvinder svien.


Okay. Tak for svar.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Krølle » 2. apr 2018, 08:13

Efter en måneds pause og med et lillebitte enkelt lag mascara for at give farve - var de nyfarvede, ville jeg ikke bruge noget.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Fru Sunshine » 4. apr 2018, 08:35

Jeg tester M2 lige nu efter at have brugt RevitaLash, og helt ærligt, så er der ingen forskel på virkningen, men Revitalash er lidt billigere og nemmere at fordele.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Trillian
Indlæg: 138
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:12
Kort karma: 7
Likede indlæg: 134

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Trillian » 5. apr 2018, 16:29

Puttede M2 serum på i går før natten. Mine øjne har svedet hele dagen og virket tørre. Puttede det på igen her nu før sengetid (vil jo nødigt gå glip af virkningen). Andre der har det sådan?
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Fru Sunshine » 9. apr 2018, 04:24

Nå, men jeg synes så efter et par uger, at M2 er lige lovlig opreklameret i forhold til andre produkter.
Det virker da, men ikke bedre end de billigere alternativer.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Sue-Ellen
Indlæg: 562
Tilmeldt: 28. dec 2015, 14:00
Kort karma: 22
Likede indlæg: 696

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Sue-Ellen » 9. apr 2018, 05:30

Fru Sunshine skrev:Nå, men jeg synes så efter et par uger, at M2 er lige lovlig opreklameret i forhold til andre produkter.
Det virker da, men ikke bedre end de billigere alternativer.


Jeg har også brugt mit i ca 2 uger nu, og kan begynde at ane en lille forskel. Jeg er dog optimistisk, da resultaterne først skulle vise sig ved 6-8 ugers brug
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Fru Sunshine » 9. apr 2018, 05:55

Dittemus skrev:Måske skulle man også liiige give det mere end to ugers tid, første gang, inden man melder ud at den ikke lever op til forventningerne. Men alle er ikke ens og det er forskelligt hvordan man reagerer på de forskellige produkter.
Den eneste ud af mange andre jeg har prøvet, som har givet en nogenlunde lignende- dog ikke helt så god effekt, har været Neulash, som koster nogenlunde det samme. Mener det var DansePrinsesse der anbefalede den for mange år siden på den gamle, hvis jeg ikke husker helt galt. Så hos mig hænger pris og kvalitet/effekt i hvert fald sammen ved vippeserum.


Måske har jeg bare bedre erfaringer med noget andet? Og som du siger: ikke alle er ens.

Jeg har som tidligere nævnt før testet Revitalash, og der var virkningen langt bedre efter 3 ugers brug (og et par uger var misvisende. Jeg har brugt M2 i tre uger nu) end M2. Jeg forventer ikke fuldt udbytte efter så kort tids brug, men jeg kan da godt sammenligne produkterne inden for de rammer, og her vinder M2 altså ikke.

Når den her M2 er brugt op, har jeg tænkt mig at prøve Nanolash og se, hvordan den virker for mig. Jeg vil nemlig ikke betale overpris for et produkt, når andet virker lige så godt - eller i nogle tilfælde bedre.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2717

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Frandsen » 9. apr 2018, 07:26

Jeg er åbenbart en af de 'heldige', hvor M2 overhovedet ikke har nogen effekt :sarkasme:

Jeg har brugt det hver eneste aften i mere end tre mdr, men kan ikke se nogen forskel - overhovedet!

Ved I, om M2 har sådan en 'tilfredshedsgaranti'? For jeg er godt nok skuffet over resultaterne - eller manglen på samme :(

Jeg har tidligere prøvet Revitalash - med samme (manglende) resultat. Så jeg er måske bare sådan en, som sådan noget ikke virker på. :gruble:
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Minionine » 9. apr 2018, 08:42

Jeg har prøvet M2 og Nanolash med lige gode resultater. Så hvis man vil spare lidt penge, kan man købe 3 stk Nanolash til 799 kr. Jeg købte sammen med to veninder, så det blev 266 kr hver. Det synes jeg er en ret fin pris :D
1
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Indlæg: 881
Tilmeldt: 27. sep 2016, 19:04
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1124

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf differentdaydifferentperson » 14. apr 2018, 11:02

Jeg har testet M2 i 5 dage nu. Har ikke taget det på hver dag, men med to dages mellemrum. Jeg kan allerede se en stor forskel når jeg har mascara på, de er blevet 1/3 længere og lidt tættere, men ikke tykkere. Der har ikke været nogle irritationer/problemer.

Om den er pengene værd?
Det afhænger af hvor meget du synes det gør for dig selv at have lange øjenvipper og hvor mange penge du har. :D
Men det virker (i hvert fald på mig....) , så hvis du synes at lange øjenvipper klæder dig, og du har pengene til det, så helt klart go for it.
0

Tilbage til "Skønhed"