M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Mette » 14. apr 2018, 14:07

differentdaydifferentperson skrev:Jeg har testet M2 i 5 dage nu. Har ikke taget det på hver dag, men med to dages mellemrum. Jeg kan allerede se en stor forskel når jeg har mascara på, de er blevet 1/3 længere og lidt tættere, men ikke tykkere. Der har ikke været nogle irritationer/problemer.

Om den er pengene værd?
Det afhænger af hvor meget du synes det gør for dig selv at have lange øjenvipper og hvor mange penge du har. :D
Men det virker (i hvert fald på mig....) , så hvis du synes at lange øjenvipper klæder dig, og du har pengene til det, så helt klart go for it.

Så du har brugt den 3 gange og kan se en forskel? :lol:
5
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Myresluger » 15. apr 2018, 21:05

Jeg har brugt den næsten 3 uger nu. Kan se forskel med mascara på - ikke rigtig uden. Til gengæld er det her de sidste dage begyndt at nive når jeg tager den på - det gjorde den ikke til at begynde med. Heldigvis er der ingen rødme og det varer under 5 minutter, så tænker ikke at det er noget særligt. Men jeg håber det går over igen.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Fru Sunshine » 16. apr 2018, 04:22

Nu har jeg så kørt en uge mere, og nu synes jeg slet ikke det virker mere.
De vipper, der var blevet lange, er væk, og resten er ikke fulgt med.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Tilly » 16. apr 2018, 20:40

Jeg synes jeg kan se en lille effekt her efter knap 4 uger. Men de skriver jo at man først skal forvente at kunne se det efter 6-8 uger og optimalt resultat efter 16 uger, så jeg er stadig meget spændt på det videre resultat :D
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Minionine » 17. apr 2018, 07:46

Jeg har brugt serum i ca 3 uger og kan tydeligt se en forskel :love2:
Det kunne jeg også sidste gang jeg brugte det. Man må bare ikke stoppe, for så virker ens normale vipper så fesne efterfølgende :P
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Fru Sunshine » 17. apr 2018, 07:50

Jeg påfører det hver aften efter rens. Så burde de nye vipper følge med.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf kidkomb » 17. apr 2018, 07:50

Minionine skrev:Jeg har brugt serum i ca 3 uger og kan tydeligt se en forskel :love2:
Det kunne jeg også sidste gang jeg brugte det. Man må bare ikke stoppe, for så virker ens normale vipper så fesne efterfølgende :P

Men går det aldrig i sig selv? Eller kan man blive ved at have flotte vipper for evigt hvis man bruger det uafbrudt?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Fru Sunshine » 17. apr 2018, 07:52

kidkomb skrev:
Minionine skrev:Jeg har brugt serum i ca 3 uger og kan tydeligt se en forskel :love2:
Det kunne jeg også sidste gang jeg brugte det. Man må bare ikke stoppe, for så virker ens normale vipper så fesne efterfølgende :P

Men går det aldrig i sig selv? Eller kan man blive ved at have flotte vipper for evigt hvis man bruger det uafbrudt?

Der er flere, der nævner, at effekten fortager sig efter længere tids brug. Det har så været år, vi taler om.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Minionine » 17. apr 2018, 08:40

kidkomb skrev:
Minionine skrev:Jeg har brugt serum i ca 3 uger og kan tydeligt se en forskel :love2:
Det kunne jeg også sidste gang jeg brugte det. Man må bare ikke stoppe, for så virker ens normale vipper så fesne efterfølgende :P

Men går det aldrig i sig selv? Eller kan man blive ved at have flotte vipper for evigt hvis man bruger det uafbrudt?


Jeg ved det ikke. Måske effekten aftager ved længere tids brug. Så tænker jeg man kan tage en pause og så starte forfra :)
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Knirkemis » 17. apr 2018, 12:58

Jeg bruger Revitalash, og er indtil videre ret skuffet. Jeg brugte Long 4 lashes inden, og skiftede for 3 uger siden, og jeg synes effekten er ved at forsvinde. Så når min Revitalash er brugt op, skifter jeg nok til den gamle igen. Den var virkelig effektiv, og billigere end M2 og Revitalash.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Fru Sunshine » 17. apr 2018, 14:36

Knirkemis skrev:Jeg bruger Revitalash, og er indtil videre ret skuffet. Jeg brugte Long 4 lashes inden, og skiftede for 3 uger siden, og jeg synes effekten er ved at forsvinde. Så når min Revitalash er brugt op, skifter jeg nok til den gamle igen. Den var virkelig effektiv, og billigere end M2 og Revitalash.

Hvor kan man købe den? Den vil jeg også gerne teste, når min M2 er brugt op.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Knirkemis » 17. apr 2018, 18:57

pige1987 skrev:
Knirkemis skrev:Jeg bruger Revitalash, og er indtil videre ret skuffet. Jeg brugte Long 4 lashes inden, og skiftede for 3 uger siden, og jeg synes effekten er ved at forsvinde. Så når min Revitalash er brugt op, skifter jeg nok til den gamle igen. Den var virkelig effektiv, og billigere end M2 og Revitalash.



Har du evt også prøvet denne? https://long4lashes.dk/produkt/long4las ... scara-24h/

Nej, jeg har ikke hørt noget godt om mascarar'er, som skal være vippe-forlængende.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Knirkemis » 17. apr 2018, 19:00

Fru Sunshine skrev:
Knirkemis skrev:Jeg bruger Revitalash, og er indtil videre ret skuffet. Jeg brugte Long 4 lashes inden, og skiftede for 3 uger siden, og jeg synes effekten er ved at forsvinde. Så når min Revitalash er brugt op, skifter jeg nok til den gamle igen. Den var virkelig effektiv, og billigere end M2 og Revitalash.

Hvor kan man købe den? Den vil jeg også gerne teste, når min M2 er brugt op.

https://long4lashes.dk/
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 17. apr 2018, 19:16

Jeg hsr prøvet den i 3-4 uger nu og der er helt klart en forskel. Desværre oplever jeg også at stå med vipper på vatrondellen når jeg fjerne make-up. Det he jeg ikke gjort før. Kosmetologen hvor jeg abejder fraråder det virkelg også, talte med hende forleden om det. Vipperne bliver rigtig porøse og det er også min erfaring. Så jeg stopper igen. Jeg ville hellere have korte vipper og nok af dem, end få lange.

Jeg havde faktisk en kunde forleden som netop havde nogle meget lange edderkoppe vipper her og der og fuld knald på mascara. Det så ærgerlig talt forfærdeligt ud.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Krølle » 17. apr 2018, 19:34

Jeg oplever ikke at tabe vipper. Mine bliver bare længere men ikke mindre tætte - længden giver dog en udfordring ift mascara, da de nemmere klidtrer sammen, men jeg bruger bare mindre og får stadig et finere resultat.

Måske har det betydning, at jeg nærmest ikke bruger makeup og derfor kun renser virkelig lidt og blidt?
0

Tilbage til "Skønhed"