M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Sue-Ellen
Indlæg: 562
Tilmeldt: 28. dec 2015, 14:00
Kort karma: 22
Likede indlæg: 696

M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Sue-Ellen » 19. mar 2018, 15:27

Jeg har længe overvejet at prøve M2, men synes det er temmeligt mange penge at ofre på noget, jeg reelt ikke ved om virker :gruble:

Mit spørgsmål er; har i prøvet M2 eyelash serum? og hvad var effekten? Kunne godt tænke mig at vide om i synes at jeres øjenvipper blev markant længere/tættere, eller forskellen ikke var noget særligt?

Jeg har prøvet en enkelt billigere udgave, og var ikke ret imponeret over den, men fortæl gerne hvis i har fundet et andet mærke der VIRKER :D
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Æble » 19. mar 2018, 15:35

Jeg mistede en del øjenvipper efter min fødsel. De var virkelig sørgelige. Jeg læste en masse anmeldelser af M2 på nettet og de fleste anbefaler det. Derfor investerede jeg i den. Jeg kunne se forskel efter ca 2 uger. Mener at det var efter 6 uger så blev de lissom ikke længere og siden har jeg ikke brugt det hver dag så de er ikke så flotte længere. Men jeg var ret imponeret over resultatet uden dog at det lignede extensions. Gik nærmere fra sørgelig til normal eller lidt pænere end normal. Jeg synes også at det er drøjt i det, jeg har nok samlet brugt det 3 mdr og der er masser tilbage.
1
Brugeravatar
Sue-Ellen
Indlæg: 562
Tilmeldt: 28. dec 2015, 14:00
Kort karma: 22
Likede indlæg: 696

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Sue-Ellen » 19. mar 2018, 15:48

Æble skrev:Jeg mistede en del øjenvipper efter min fødsel. De var virkelig sørgelige. Jeg læste en masse anmeldelser af M2 på nettet og de fleste anbefaler det. Derfor investerede jeg i den. Jeg kunne se forskel efter ca 2 uger. Mener at det var efter 6 uger så blev de lissom ikke længere og siden har jeg ikke brugt det hver dag så de er ikke så flotte længere. Men jeg var ret imponeret over resultatet uden dog at det lignede extensions. Gik nærmere fra sørgelig til normal eller lidt pænere end normal. Jeg synes også at det er drøjt i det, jeg har nok samlet brugt det 3 mdr og der er masser tilbage.


Okay, det er et plus at den er drøj i brug, har læst flere anmeldelser der først så forskel efter 8-10 uger nemlig :)
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Æble » 19. mar 2018, 16:04

Ja de siger vist selv at man opnår max resultat efter 12 uger.
0
Olaf
Indlæg: 493
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:08
Kort karma: 13
Likede indlæg: 380

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Olaf » 19. mar 2018, 16:19

Det virker for mig - så meget at folk virkelig kommenterede det og troede jeg havde fået extentions og havde mange bekendte der købte efter at have set mit resultat. Mine øjenvipper endte med at nå op til øjenbrynene. Jeg så mærkbar effekt efter ca 6 uger og nok 8-10 uger før der var fuld effekt. Jeg tror jeg havde til ca 9 mdr i en(efter et stykke tid brugte jeg den ikke hver dag). Så kan virkelig anbefale den, dog vigtigt at bruge den hver dag i starten. Jeg holdt siden op med at bruge den og har så fået normal længde igen
1
Brugeravatar
Sue-Ellen
Indlæg: 562
Tilmeldt: 28. dec 2015, 14:00
Kort karma: 22
Likede indlæg: 696

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Sue-Ellen » 19. mar 2018, 16:45

Olaf skrev:Det virker for mig - så meget at folk virkelig kommenterede det og troede jeg havde fået extentions og havde mange bekendte der købte efter at have set mit resultat. Mine øjenvipper endte med at nå op til øjenbrynene. Jeg så mærkbar effekt efter ca 6 uger og nok 8-10 uger før der var fuld effekt. Jeg tror jeg havde til ca 9 mdr i en(efter et stykke tid brugte jeg den ikke hver dag). Så kan virkelig anbefale den, dog vigtigt at bruge den hver dag i starten. Jeg holdt siden op med at bruge den og har så fået normal længde igen


Det lyder jo lovende :) Oplevede du kun at de blev længere, eller føltes de også kraftigere/tættere?
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf OberstNasig » 19. mar 2018, 17:08

Jeg bruger det og i starten var der ingen synlig effekt, men her 3-4 mdr. efter, er der virkelig sket noget! Mine vipper rører faktisk min hud over øjet, så lange er de. Andre har også bemærket det. Så jeg vil klart anbefale det, hvis man ønsker et produkt, der holder hvad det lover.
Om de bliver kraftigere....ja, mine er vist en anelse kraftigere end normalt, men det er længden, jeg for alvor kan se det på.
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Krølle » 19. mar 2018, 17:44

Mit eneste problem er, at det er blevet mere besværligt t lægge mascara - de er så lange, at det kræver koncentration at lægge det ordentligt, og mere end et lag får dem til at se decideret freaky ud :-D

Seriøst. Det er det bedste skønhedskøb. Ever! Jeg holder aldrig op :dåne:
3
Brugeravatar
Sue-Ellen
Indlæg: 562
Tilmeldt: 28. dec 2015, 14:00
Kort karma: 22
Likede indlæg: 696

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Sue-Ellen » 19. mar 2018, 18:02

Krølle skrev:Mit eneste problem er, at det er blevet mere besværligt t lægge mascara - de er så lange, at det kræver koncentration at lægge det ordentligt, og mere end et lag får dem til at se decideret freaky ud :-D

Seriøst. Det er det bedste skønhedskøb. Ever! Jeg holder aldrig op :dåne:


Det kan jeg nok lære at leve med :lol:

Tak for alle svarene, noget tyder på at det er et skud værd :love2:
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Vixen » 19. mar 2018, 18:03

Okay, den her tråd kan jo omvende enhver skeptiker. Argh, og mig som prøver at spare!
4
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Krølle » 19. mar 2018, 18:29

Enkelt tyndt lag Clinique mascara uden hokus pokus. Før max effekt men dog med tydelig forbedring ift udgangspunktet:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Sue-Ellen
Indlæg: 562
Tilmeldt: 28. dec 2015, 14:00
Kort karma: 22
Likede indlæg: 696

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Sue-Ellen » 19. mar 2018, 18:30

Dittemus skrev:
Sue-Ellen skrev:
Krølle skrev:Mit eneste problem er, at det er blevet mere besværligt t lægge mascara - de er så lange, at det kræver koncentration at lægge det ordentligt, og mere end et lag får dem til at se decideret freaky ud :-D

Seriøst. Det er det bedste skønhedskøb. Ever! Jeg holder aldrig op :dåne:


Det kan jeg nok lære at leve med :lol:

Tak for alle svarene, noget tyder på at det er et skud værd :love2:

Den koster “kun” 569 hos Luxplus, hvis du er medlem der.



Det er jeg ikke, men Nicehair har den også til 589,- i øjeblikket, derfor blev jeg ekstra fristet til at prøve ;)
1
Brugeravatar
Sue-Ellen
Indlæg: 562
Tilmeldt: 28. dec 2015, 14:00
Kort karma: 22
Likede indlæg: 696

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Sue-Ellen » 19. mar 2018, 18:31

Krølle skrev:Enkelt tyndt lag Clinique mascara uden hokus pokus. Før max effekt men dog med tydelig forbedring ift udgangspunktet:


Wauw :love:
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Krølle » 19. mar 2018, 18:34

Jeg har ok lange vipper normalt, men før M2 var de helt sølle og smadrede pga kemo sidste år. Går, vipper, negle; alt var virkelig shitty. På 3 mdr er vipper gået fra sølle, korte og nederen ti pæne, lange og fyldige. Får dem farvet og bruger egentlig ikke mascara nu medmindre der skal ekstra wauw til. Det bliver simpelthen for voldsomt til hverdag :genert:
0
Brugeravatar
Sue-Ellen
Indlæg: 562
Tilmeldt: 28. dec 2015, 14:00
Kort karma: 22
Likede indlæg: 696

Re: M2 Beauté øjenvippeserum, er den pengene værd?

Indlægaf Sue-Ellen » 19. mar 2018, 18:43

Krølle skrev:Jeg har ok lange vipper normalt, men før M2 var de helt sølle og smadrede pga kemo sidste år. Går, vipper, negle; alt var virkelig shitty. På 3 mdr er vipper gået fra sølle, korte og nederen ti pæne, lange og fyldige. Får dem farvet og bruger egentlig ikke mascara nu medmindre der skal ekstra wauw til. Det bliver simpelthen for voldsomt til hverdag :genert:


Mine vipper er bare virkeligt triste i øjeblikket, så håber at kunne give dem et boost :D Jeg ville elske, ikke at skulle bruge så meget tid på at gøre mine vipper anstændige...... med 10 ton mascara :genert:
0

Tilbage til "Skønhed"