Bedste vandfaste mascara

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Bedste vandfaste mascara

Indlægaf IrmaPigen » 9. mar 2018, 15:25

Jeg skal på solferie og det kræver en god vandfast mascara.

Det er ikke noget jeg bruger specielt ofte, så derfor har jeg brug for jeres hjælp.

Jeg har tidligere brugt Max Factor, men den var elendig, så den droppede jeg ret hurtigt.

Lige nu har jeg en Clinique, og egentlig er jeg ret tilfreds med kvaliteten af den, men jeg synes mine øjne desværre kommer til at svie og blive trætte af den, så jeg har muligvis lidt sarte øjne.

Kriterierne er altså:
Holdbar (gider ikke mørke afsmitninger under øjnene)
God til sarte øjne

Hvad kan I anbefale?
Senest rettet af IrmaPigen 10. mar 2018, 12:28, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Bedste vandfaste mascara

Indlægaf Tilly » 9. mar 2018, 16:22

Jeg har droppet at købe vandfaste mascaraer, da jeg har svært ved at finde en jeg er tilfreds med. I stedet for så har denne topcoat fra Clarins, der kan gøre din almindelige mascara vandfast været med mig på flere badeferier :)
https://www.matas.dk/clarins-double-fix ... ix-mascara

Jeg synes den virker rigtig godt. Ved godt det ikke er det du efterspurgte, men tillader mig at anbefale den alligevel.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Bedste vandfaste mascara

Indlægaf IrmaPigen » 9. mar 2018, 17:17

Tilly skrev:Jeg har droppet at købe vandfaste mascaraer, da jeg har svært ved at finde en jeg er tilfreds med. I stedet for så har denne topcoat fra Clarins, der kan gøre din almindelige mascara vandfast været med mig på flere badeferier :)
https://www.matas.dk/clarins-double-fix ... ix-mascara

Jeg synes den virker rigtig godt. Ved godt det ikke er det du efterspurgte, men tillader mig at anbefale den alligevel.


Kan man bade i pool og saltvand flere gange dagligt med det på?
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21045

Re: Bedste vandfaste mascara

Indlægaf catnip » 9. mar 2018, 17:31

Blueberry Wild Curl fra Lumene.

Jeg kan sejle med den på en hel dag i regnvejr, og den sidder der stadig. Den holder også til begravelser og bryllupper.
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Coolaloola
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17. dec 2015, 21:29
Kort karma: 1
Likede indlæg: 63

Re: Bedste vandfaste mascara

Indlægaf Coolaloola » 9. mar 2018, 19:58

Jeg ved godt, at du skriver du har haft brugt Max Factor med dårlig erfaring. Men jeg er nødt til at anbefale Max Factor Voluptuous False Lash Effect waterproof. Den er vitterlig vandfast og sidder perfekt både efter hård træning, snevejr og efter en tur i svømme hallen.
1
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Bedste vandfaste mascara

Indlægaf girl_beat » 9. mar 2018, 20:00

Maybelline den lyserøde, kan aldrig huske navnet... Noget med ‘Lash’ :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Bedste vandfaste mascara

Indlægaf Tilly » 9. mar 2018, 20:02

IrmaPigen skrev:
Tilly skrev:Jeg har droppet at købe vandfaste mascaraer, da jeg har svært ved at finde en jeg er tilfreds med. I stedet for så har denne topcoat fra Clarins, der kan gøre din almindelige mascara vandfast været med mig på flere badeferier :)
https://www.matas.dk/clarins-double-fix ... ix-mascara

Jeg synes den virker rigtig godt. Ved godt det ikke er det du efterspurgte, men tillader mig at anbefale den alligevel.


Kan man bade i pool og saltvand flere gange dagligt med det på?

Altså, jeg ved ikke om du har hovedet under vand når du bader? Det undgår jeg nemlig, så det kan jeg ikke helt svare på. Men den holder rigtig fint til en masse vandsprøjt, og flere badeture dagligt.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Bedste vandfaste mascara

Indlægaf IrmaPigen » 10. mar 2018, 12:24

Coolaloola skrev:Jeg ved godt, at du skriver du har haft brugt Max Factor med dårlig erfaring. Men jeg er nødt til at anbefale Max Factor Voluptuous False Lash Effect waterproof. Den er vitterlig vandfast og sidder perfekt både efter hård træning, snevejr og efter en tur i svømme hallen.


Jeg tror måske også det er en anden end den jeg havde. Den havde i hvert fald ikke sådan et fint langt navn.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Bedste vandfaste mascara

Indlægaf IrmaPigen » 10. mar 2018, 12:24

Tilly skrev:
IrmaPigen skrev:
Tilly skrev:Jeg har droppet at købe vandfaste mascaraer, da jeg har svært ved at finde en jeg er tilfreds med. I stedet for så har denne topcoat fra Clarins, der kan gøre din almindelige mascara vandfast været med mig på flere badeferier :)
https://www.matas.dk/clarins-double-fix ... ix-mascara

Jeg synes den virker rigtig godt. Ved godt det ikke er det du efterspurgte, men tillader mig at anbefale den alligevel.


Kan man bade i pool og saltvand flere gange dagligt med det på?

Altså, jeg ved ikke om du har hovedet under vand når du bader? Det undgår jeg nemlig, så det kan jeg ikke helt svare på. Men den holder rigtig fint til en masse vandsprøjt, og flere badeture dagligt.


Jeg kunne godt finde på at have hovedet under i havvand, så jeg går efter en rigtig vandfast mascara.
0

Tilbage til "Skønhed"