Lækre øjenskyggepaletter

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf PaleSeptember » 5. mar 2018, 17:58

Jeg lurer lidt på, hvad den perfekte øjenskyggepalette er, men jeg kan ikke helt beslutte mig. Udover at jeg selvfølgelig skal kunne lide farverne, så skal de også være pigmenterede og nemme at arbejde med uden for meget fall out.

Har du nogle favoritpaletter, eller drømmer du om nogen bestemte?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf Filipai » 5. mar 2018, 18:39

Jeg elsker alle mine Urban decay paletter, virkeligt pigmenterede og skønne farver. Lige for tiden bruger jeres deres naked heat utroligt meget. Har også en quadro løsning, hvor jeg selv har sammmensat mine fire ynglingsfarver, som jeg brugte som hverdagsmakeup før i tiden.

Når deres nye backtalk palette kommer skal jeg også have den.
https://www.makeup.com/urban-decay-back ... lette-news

Ellers bruger jeg utroligt meget en palette hvor jeg har sammensat en masse farver fra makeup geek og coastal scents. Jeg har haft enkelte missere fra begge mærker, hvor der har været vildt meget fall out og et par der har været alt for hårde og dårligt pigmenterede.

Jeg er i øvrigt begyndt at ordne mine øjne først, fjerne fall out, og så ordne resten af ansigtet, så skal jeg ikke bekymre mig om de mørke farver.

Uh og denne har været på ønskelisten længe
https://www.beautybay.com/makeup/morphe ... ønskeliste
1
Mirabella
Indlæg: 254
Tilmeldt: 2. nov 2016, 20:30
Kort karma: 18
Likede indlæg: 183

Re: Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf Mirabella » 5. mar 2018, 18:53

Har næsten lige købt disse 2 og er meget glad for begge
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf Juki » 5. mar 2018, 19:03

Jeg har droppet de fleste af mine paletter og er for længe siden gået over til at lave mine egne.

Det er måske nok lidt dyrere, men til gengæld har jeg ikke en masse paletter/øjenskygger jeg ikke bruger. Det er også noget lettere når man er på farten, og kun har brug for få øjenskygger, fremfor at skulle have en eller flere store paletter med.

Jeg elsker Makeup Geeks single øjenskygger(de er indimellem på tilbud på Beautybay.com) Af paletter har jeg både nogle tomme, magnetiske Z paletter og nogle biligere kopier fra ebay. Men jeg ved ikke om det kan have interesse i stedet :)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Trillian
Indlæg: 138
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:12
Kort karma: 7
Likede indlæg: 134

Re: Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf Trillian » 5. mar 2018, 21:11

Jeg kan anbefale Viseart. De er lækkert pigmenterede, men samtidig nemme at blende ud (eller hvad i alverden det hedder på ægte dansk) :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf PaleSeptember » 6. mar 2018, 09:51

Filipai skrev:Jeg elsker alle mine Urban decay paletter, virkeligt pigmenterede og skønne farver. Lige for tiden bruger jeres deres naked heat utroligt meget. Har også en quadro løsning, hvor jeg selv har sammmensat mine fire ynglingsfarver, som jeg brugte som hverdagsmakeup før i tiden.

Når deres nye backtalk palette kommer skal jeg også have den.
https://www.makeup.com/urban-decay-back ... lette-news

Ellers bruger jeg utroligt meget en palette hvor jeg har sammensat en masse farver fra makeup geek og coastal scents. Jeg har haft enkelte missere fra begge mærker, hvor der har været vildt meget fall out og et par der har været alt for hårde og dårligt pigmenterede.

Jeg er i øvrigt begyndt at ordne mine øjne først, fjerne fall out, og så ordne resten af ansigtet, så skal jeg ikke bekymre mig om de mørke farver.

Uh og denne har været på ønskelisten længe
https://www.beautybay.com/makeup/morphe ... ønskeliste


Urban Decays er fine, men er de ikke lidt overvurderede? Jeg synes heller ikke, der er nogen af dem, hvor jeg tænker WOW :)
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf PaleSeptember » 6. mar 2018, 09:52

Mirabella skrev:Har næsten lige købt disse 2 og er meget glad for begge


De er også fine :) Er den øverste kun med matte farver? Jeg vil helst have en blanding mellem mat og frosty/satin, uden at det bliver for glitrende med store glimmerstykker.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf PaleSeptember » 6. mar 2018, 09:54

Juki skrev:Jeg har droppet de fleste af mine paletter og er for længe siden gået over til at lave mine egne.

Det er måske nok lidt dyrere, men til gengæld har jeg ikke en masse paletter/øjenskygger jeg ikke bruger. Det er også noget lettere når man er på farten, og kun har brug for få øjenskygger, fremfor at skulle have en eller flere store paletter med.

Jeg elsker Makeup Geeks single øjenskygger(de er indimellem på tilbud på Beautybay.com) Af paletter har jeg både nogle tomme, magnetiske Z paletter og nogle biligere kopier fra ebay. Men jeg ved ikke om det kan have interesse i stedet :)


Helt sikkert fine farver Makeup Geek har. Jeg kendte dem slet ikke, men det er jo lidt samme koncept som MACs pro øjenskygger, som jeg er stor fan af :) Det ser bare ikke ud til, at Makeup Geeks får så gode anmeldelser.... Er Beautybay.com uden told? Jeg kendte slet ikke den side :)
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf PaleSeptember » 6. mar 2018, 09:55

Trillian skrev:Jeg kan anbefale Viseart. De er lækkert pigmenterede, men samtidig nemme at blende ud (eller hvad i alverden det hedder på ægte dansk) :D


Kender ikke mærket og umiddelbart tiltaler paletterne mig ikke så meget, men måske skulle jeg prøve at kigge nærmere på dem :)
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf PaleSeptember » 6. mar 2018, 09:57

Umiddelbart er jeg lidt forelsket i Too Faced Chocolate Bon Bons paletten :love: Er der nogen af jer, der kender den?

Billede
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Mirabella
Indlæg: 254
Tilmeldt: 2. nov 2016, 20:30
Kort karma: 18
Likede indlæg: 183

Re: Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf Mirabella » 6. mar 2018, 11:15

PaleSeptember skrev:
Mirabella skrev:Har næsten lige købt disse 2 og er meget glad for begge


De er også fine :) Er den øverste kun med matte farver? Jeg vil helst have en blanding mellem mat og frosty/satin, uden at det bliver for glitrende med store glimmerstykker.


Du køber da bare begge :D :fløjt:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Jungletiger
Indlæg: 621
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:54
Kort karma: 66
Geografisk sted: Søborg
Likede indlæg: 607

Re: Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf Jungletiger » 6. mar 2018, 14:27

Jeg er blevet ret stor fan af Urban Decays paletter - og gerne dem med masser af farve.

Har bl.a. disse:

Distortion:
Billede

Vice4:
Billede

Jean-Michel Basquiat:
Billede

Heavy Metals:
Billede

After Dark:
Billede

Har desuden lige bestilt denne hjem:

Kaleidoscope Dream:
Billede
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf Filipai » 6. mar 2018, 17:34

PaleSeptember skrev:
Filipai skrev:Jeg elsker alle mine Urban decay paletter, virkeligt pigmenterede og skønne farver. Lige for tiden bruger jeres deres naked heat utroligt meget. Har også en quadro løsning, hvor jeg selv har sammmensat mine fire ynglingsfarver, som jeg brugte som hverdagsmakeup før i tiden.

Når deres nye backtalk palette kommer skal jeg også have den.
https://www.makeup.com/urban-decay-back ... lette-news

Ellers bruger jeg utroligt meget en palette hvor jeg har sammensat en masse farver fra makeup geek og coastal scents. Jeg har haft enkelte missere fra begge mærker, hvor der har været vildt meget fall out og et par der har været alt for hårde og dårligt pigmenterede.

Jeg er i øvrigt begyndt at ordne mine øjne først, fjerne fall out, og så ordne resten af ansigtet, så skal jeg ikke bekymre mig om de mørke farver.

Uh og denne har været på ønskelisten længe
https://www.beautybay.com/makeup/morphe ... ønskeliste


Urban Decays er fine, men er de ikke lidt overvurderede? Jeg synes heller ikke, der er nogen af dem, hvor jeg tænker WOW :)

Jeg ved ikke om de er overvurderede. Det er de selvfølgelig hvis man ikke er til farverne. Jeg bruger lige så gerne mine coastal scents skygger. Men holdbarheden på min UD skygger er længere, hvis jeg ikke husker at prime og blende godt. For mig er farve kombinationen vigtig, sådan jeg føler mig inspireret. Prøver at tage et billede af min egen sammensatte senere.
0
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1036
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2663

Re: Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf Venus222 » 6. mar 2018, 18:36

Jeg har lige modtaget den nye Violet Voss Hashtag palette. Den glæder jeg mig meget til at prøve. :)
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf PaleSeptember » 8. mar 2018, 16:01

Jeg har købt Warm Neutrals paletten fra Nyx i dag - det virker som god kvalitet til prisen!

Billede
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilbage til "Skønhed"