Shellac, hvordan skal det lægges?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf Studsgaard » 3. mar 2018, 17:12

Jeg syntes nemlig også det er alt for ringe.
Det har jo intet med længden på din negl at gøre. Det skal jo starte pænt, ligemeget om man har korte eller lange negle.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 3. mar 2018, 17:18

Ja. Hun har haft egen klinik i 15 år og er nu ansat der hvornejg var.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 5. mar 2018, 17:19

Var forbi klinikken i dag- føler mig meget modig.

Hende der lagde det var der ikke selv, men chefen. Hun have vist svært ved at kritisere en kollega overfor mig, men de var godt nok noget fra kant sagde hun. Men man må så heller ikke helt til kant pga den gele, ellers sidder det fast på neglebånd. Men mit er jo ikke engang i nærheden af og det er ikke sådan helt godt heller som det ser ud nu . Hun tog billeder og så ringer hende der lagde det i morgen
2
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf Aquadorable » 5. mar 2018, 17:34

Hurtigt billede af mine, der blev lavet i går - også shellac. Dit resultat skal du bestemt ikke være tilfreds med.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf Studsgaard » 5. mar 2018, 17:43

FormerlyKnownAs skrev:Var forbi klinikken i dag- føler mig meget modig.

Hende der lagde det var der ikke selv, men chefen. Hun have vist svært ved at kritisere en kollega overfor mig, men de var godt nok noget fra kant sagde hun. Men man må så heller ikke helt til kant pga den gele, ellers sidder det fast på neglebånd. Men mit er jo ikke engang i nærheden af og det er ikke sådan helt godt heller som det ser ud nu . Hun tog billeder og så ringer hende der lagde det i morgen

Nej det er rigtigt det ikke må røre, det er ikke godt for huden og det kan gøre at det går løs der hvor det rører huden. Men dit er jo langt fra. Mit rører heller ikke. Men er lagt tæt på
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 5. mar 2018, 18:37

Aquadorable skrev:Hurtigt billede af mine, der blev lavet i går - også shellac. Dit resultat skal du bestemt ikke være tilfreds med.


Årh det er godt nok pænt!
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 5. mar 2018, 18:42

Der hvor jeg arbejder et par gange om Måneden hsr vi også en klinik. Men det er sådan en grøn klinik så der er ikke shellac. Men vores dulle dame ved jo naturligvis rigeligt om det og laver også negle. Var forbi i dag og vise hende det og hun himlede også op. Selv på korte negle skal det også ligge ikke bare tættere men og meget mere jævnt. Det er lidt mere besværligt på så korte negle, men det kan jo gøre gøres pænt, det tager bare lidt tid, fremfor de nemme lange strøg på lange negle.

Nå, nu må jeg se i morgen hvad de siger. Men kender i det, jeg gider næsten ikek få lavet det om hos den samme dame.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf Krølle » 5. mar 2018, 19:22

Hun skulle dæleme ikke røre mine negle igen :tie:

Jeg fik lagt shellak ovenpå geleforlængekse, da jeg var allermest hardcore neglebider efter mine negle gik amok pga kemo. Det så sådan ud 3-4 dage efter - og de voksede endda sindssygt hurtigt, da de fik ro:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 5. mar 2018, 19:25

Krølle skrev:Hun skulle dæleme ikke røre mine negle igen :tie:

Jeg fik lagt shellak ovenpå geleforlængekse, da jeg var allermest hardcore neglebider efter mine negle gik amok pga kemo. Det så sådan ud 3-4 dage efter - og de voksede endda sindssygt hurtigt, da de fik ro:



Ja det er godt nok også pænt. Markant pænere end mit.

Kan man lave geleforlængelse på så korte negle som mine?
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 5. mar 2018, 19:32

Rikke skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Krølle skrev:Hun skulle dæleme ikke røre mine negle igen :tie:

Jeg fik lagt shellak ovenpå geleforlængekse, da jeg var allermest hardcore neglebider efter mine negle gik amok pga kemo. Det så sådan ud 3-4 dage efter - og de voksede endda sindssygt hurtigt, da de fik ro:



Ja det er godt nok også pænt. Markant pænere end mit.

Kan man lave geleforlængelse på så korte negle som mine?

Sagtens :)



Det må jeg da lige se på om nogle kan lave her i provinsen. Det ser ud til st være markant pænere en falske negle.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf Krølle » 5. mar 2018, 19:42

FormerlyKnownAs skrev:
Rikke skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Krølle skrev:Hun skulle dæleme ikke røre mine negle igen :tie:

Jeg fik lagt shellak ovenpå geleforlængekse, da jeg var allermest hardcore neglebider efter mine negle gik amok pga kemo. Det så sådan ud 3-4 dage efter - og de voksede endda sindssygt hurtigt, da de fik ro:



Ja det er godt nok også pænt. Markant pænere end mit.

Kan man lave geleforlængelse på så korte negle som mine?

Sagtens :)



Det må jeg da lige se på om nogle kan lave her i provinsen. Det ser ud til st være markant pænere en falske negle.


Mine var virkelig nasty og smadrede. Jeg vil dog ikke sige, at man "sagtens" kan lave det - eller jo; hvis man er dygtig, kan man. Alle kan absolut ikke, så vær kræsen.

Personligt ville jeg vælge at køre efter det, så længe det var indenfor 1-1,5 time og baseret på gode anbefalinger. Dårligt håndværk kan ødelægge alt fir meget :tie:

"Min" negledame brugte jeg på anbefaling fra Vibbsen herinde. Hun er dæleme dygtig og alle 30 min køretur hver vej værd.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 5. mar 2018, 19:51

Krølle skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Rikke skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Krølle skrev:Hun skulle dæleme ikke røre mine negle igen :tie:

Jeg fik lagt shellak ovenpå geleforlængekse, da jeg var allermest hardcore neglebider efter mine negle gik amok pga kemo. Det så sådan ud 3-4 dage efter - og de voksede endda sindssygt hurtigt, da de fik ro:



Ja det er godt nok også pænt. Markant pænere end mit.

Kan man lave geleforlængelse på så korte negle som mine?

Sagtens :)



Det må jeg da lige se på om nogle kan lave her i provinsen. Det ser ud til st være markant pænere en falske negle.


Mine var virkelig nasty og smadrede. Jeg vil dog ikke sige, at man "sagtens" kan lave det - eller jo; hvis man er dygtig, kan man. Alle kan absolut ikke, så vær kræsen.

Personligt ville jeg vælge at køre efter det, så længe det var indenfor 1-1,5 time og baseret på gode anbefalinger. Dårligt håndværk kan ødelægge alt fir meget :tie:

"Min" negledame brugte jeg på anbefaling fra Vibbsen herinde. Hun er dæleme dygtig og alle 30 min køretur hver vej værd.


Tak for grønt. Det vil også tage mig en god time -1,5. Jeg er lidt nærig med min tid fordi jeg er alenemor for tiden og har afsluttende eksamensopgaver og eksamener de næste uger og måneder. Men jeg vil tjekke det ud og se om det evt kan passes sammen med noget andet ærinde den vej.

Jeg har forsøgt mig med påsatte negle for 10-15 år :dåne: tilbage og faktisk også for et par år siden, det havde jeg glemt. Jeg synes aldrig rigtig at det er pænt og det ødelægger neglen meget og mine er ikke nogle pragteksemplarer i forvejen.
Senest rettet af FormerlyKnownAs 5. mar 2018, 19:52, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf Krølle » 5. mar 2018, 19:51

Ok. Det her er mega grænseoverskridende, så jeg fjerner det igen, men here goes - så slemt stod det til, inden jeg tog mig sammen og fik lagt gele på for at give mine negle ro :tie:

*poof*

Efter 3 mdr er de nogenlunde normale at se på, selvom det nok tager et halvt års tid mere at komme helt tilbage til det optimale.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Krølle 5. mar 2018, 22:48, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 5. mar 2018, 19:57

Krølle skrev:Ok. Det her er mega grænseoverskridende, så jeg fjerner det igen, men here goes - så slemt stod det til, inden jeg tog mig sammen og fik lagt gele på for at give mine negle ro :tie:

Efter 3 mdr er de nogenlunde normale at se på, selvom det nok tager et halvt års tid mere at komme helt tilbage til det optimale.



Altså jwg synes også st mine stumper i første indlæg er mega grænseoverskridende og virkeligt pinligt at have sådanne negle og bide dem i en alder af 36 :tie: det sagt så finder jeg jo dine markant pænere end mine, før billedet altså og ift efter billedet...jeg har aldrig haft så pæne negle :blush:

Men jeg ved godt st man ikke kan bruge andres meninger til noget når man selv synes et eller andet er slemt og langt fra ens egen norm :kys:
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf Krølle » 5. mar 2018, 20:00

Tro mig: før-billedet er taget i skrå vinkel. Mine var markant værre end dine, jeg har bare "store fingre" og dermed ser mine stumper større ud. Relativt set taler vi om, at jeg havde "halve negle", da de var mest kemosmadrede og nedbidte :tie: :tie: :tie:
1

Tilbage til "Skønhed"