Om bfo.

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Om bfo.

Indlægaf Krølle » 21. jan 2018, 15:29

Bare en tanke - kunne man forestille sig, at løft og forstørrelse kan laves i en omgang, hvis man vælger forstørrelse med eget fedt, hvor der ikke skal placeres implantater men "bare" sprøjtes fedtceller ind?
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Om bfo.

Indlægaf Annione » 21. jan 2018, 15:37

Krølle skrev:Bare en tanke - kunne man forestille sig, at løft og forstørrelse kan laves i en omgang, hvis man vælger forstørrelse med eget fedt, hvor der ikke skal placeres implantater men "bare" sprøjtes fedtceller ind?


Jeg har lige læst om det - de laver typisk den slags over flere omgange, da man ikke på forhånd kan sige, hvor meget fedt, der rent faktisk sætter sig.

For 1-1,5 år siden havde jeg rigeligt fedt til den slags, men det er fordi jeg har tabt mig, jeg gerne vil have lavet bryster. Ellers er det virkelig smart at få fedtsugning og større bryster i samme omgang :love:
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Om bfo.

Indlægaf Krølle » 21. jan 2018, 15:44

Annione skrev:
Krølle skrev:Bare en tanke - kunne man forestille sig, at løft og forstørrelse kan laves i en omgang, hvis man vælger forstørrelse med eget fedt, hvor der ikke skal placeres implantater men "bare" sprøjtes fedtceller ind?


Jeg har lige læst om det - de laver typisk den slags over flere omgange, da man ikke på forhånd kan sige, hvor meget fedt, der rent faktisk sætter sig.

For 1-1,5 år siden havde jeg rigeligt fedt til den slags, men det er fordi jeg har tabt mig, jeg gerne vil have lavet bryster. Ellers er det virkelig smart at få fedtsugning og større bryster i samme omgang :love:


Jeg overvejer et også kun, fordi jeg danner keloidar + ikke ønsker implantater/fremmedlegemer, der skal udskiftes og dermed altid totalt har afvist tanken om bfo, selvom 100-150 ml ikke ville gøre ondt nogen steder :-D Desuden ved jeg ved at se på kvinderne i min mors familie, at de pt relativt små (omend nederen) fedtdepoter på yder- og inderlår med tiden vil eksplodere. Tak for gener, der holder mig slank indtil 40, ikke så meget tak for den forprogrammering, der får lårene til at eksplodere derefter :tie:

Jeg tænkte kun på det ift dig, fordi du overvejer en ret lille str implantater. Taler vi 100-150 ml, burde det (som jeg forstår det) kunne klares af en omgang, men det dur selvfølgelig ikke, hvis du ikke har "donorområder", hvor du kan undvære lidt :-D
1

Tilbage til "Skønhed"