Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40584

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Akehurst2 » 10. okt 2017, 17:48

avdotja skrev:
Akehurst2 skrev:Jeg er nødt til at stoppe med med at bruge Paulas Choice, da jeg ikke kan få det leveret efter at jeg er flyttet :whine:

Har ellers været helt sindssygt glad for det. Findes der noget, der minder om det, dokumenterede ingredienser, uden parfume, kemisk peeling, god til sart hud?

Jeg er ligeglad med prisen, men det skal være noget, der er til at få fat i (kunne købes i Belgien eller leveres med post - ikke med fragtfirma).

Jeg fik da leveret til Belgien sidste år uden problemer :gruble:


De leverer til Belgien ja (og man skal ganske rigtigt bestille fra den hollandske side) men kun med DHL og ikke til servicepoints, og jeg kan hverken få leveret til mit arbejde eller sidde hjemme hele dage og vente på levering.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 11. okt 2017, 21:19

Har I nogle gode råd til sarte og kløende øjne?

Den sidste tid er mine øjne begyndt at klø og være rigtig irriterede. Det føles som om der fx er kommet en øjenvippe ind i øjet.

Fordi jeg klør/masserer øjene er min hud omkring øjene blevet øm og irriteret så det gør ondt når jeg rører omkring dem.

Jeg har ikke brugt makeup eller lignende længe så jeg tror ikke det er en allergisk reaktion. Kan det skyldes det kolde vejr måske? Og ikke mindst hvad kan man gøre ved det?

Øjnene føles ikke tørre, men det kan godt være jeg skal have fat i nogle øjendråber alligevel?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1035
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2662

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Venus222 » 14. okt 2017, 21:25

Jeg ville prøve med Benaliv øjendråber i første omgang. Allergiske reaktioner kan komme af alt muligt og på alle mulige tidspunkter. :)
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Knirkemis » 18. okt 2017, 08:41

Jeg vil bare lige komme med en lille hyldest til den gode Ole Henriksen.

Jeg har brugt Three Little Wonders i lidt over en måned nu, og det der med Ole-gløden kommer altså ikke ud af den blå luft :blush2: . Min hud ser så fin og levende ud. Jeg er også begyndt at bruge Vichy´s idealia night peel (en flydende peel med glycol), og selvom både Ole og Vichy er lidt pricy, så er det alle pengene værd. Rigtig rart, efter at være blevet slemt skuffet over The Ordinary.
1
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Grissebassen » 18. okt 2017, 18:02

Jeg kunne godt være med på en shampoo-bytte-børs. Jeg har stadig 3 flasker uåbnede neccin nr 1 stående, som jeg gerne vil afsætte.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf girl_beat » 19. okt 2017, 07:51

Hvordan er det nu med Lookfantastic og Feelunique... Det ene sted shipper fra EU og det andet udenfor med risiko for told - eller husker jeg forkert? :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf lillebjoern » 19. okt 2017, 08:08

Matas har 25% på Mac, Chanel, Dior og Clinique (og vist også en del andre mærker, inkl. deres eget) for Club Matas-kunder.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf lillebjoern » 19. okt 2017, 08:08

lillebjoern skrev:Matas har 25% på Mac, Chanel, Dior og Clinique (og vist også en del andre mærker, inkl. deres eget) for Club Matas-kunder.


Fra mailen:
"*KUN i din Matas butik og udvalgte butikker… Fra 18.-22. oktober får du 25% på alt fra bare minerals, Biotherm, Chanel, Clarins, Clinique, Dior, Elizabeth Arden, Estée Lauder, Giorgio Armani, Helena Rubinstein, La Mer, Lancôme, M2 Beauté, MAC, Marc Jacobs, Miild, nudebynature, Origins, Rudolph, Shiseido, Sisley, smashbox, Tromborg, YoungBlood og Yves Saint Laurent – dog ikke gaveæsker og i forvejen nedsatte varer. "
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 19. okt 2017, 13:01

girl_beat skrev:Hvordan er det nu med Lookfantastic og Feelunique... Det ene sted shipper fra EU og det andet udenfor med risiko for told - eller husker jeg forkert? :gruble:

Lookfantastic er indenfor EU. Feelunique har jeg ikke handlet ved, men jeg mener de modregner tolden eller at den indgår i prisen. Noget i den stil.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 19. okt 2017, 13:30

Juki skrev:
girl_beat skrev:Hvordan er det nu med Lookfantastic og Feelunique... Det ene sted shipper fra EU og det andet udenfor med risiko for told - eller husker jeg forkert? :gruble:

Lookfantastic er indenfor EU. Feelunique har jeg ikke handlet ved, men jeg mener de modregner tolden eller at den indgår i prisen. Noget i den stil.


Feelunique sendte engang uden for EU, men det er noget tid siden de rykkede deres lager til uk. Så ingen ekstra regning :)
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 19. okt 2017, 13:36

twinkle skrev:
Juki skrev:
girl_beat skrev:Hvordan er det nu med Lookfantastic og Feelunique... Det ene sted shipper fra EU og det andet udenfor med risiko for told - eller husker jeg forkert? :gruble:

Lookfantastic er indenfor EU. Feelunique har jeg ikke handlet ved, men jeg mener de modregner tolden eller at den indgår i prisen. Noget i den stil.


Feelunique sendte engang uden for EU, men det er noget tid siden de rykkede deres lager til uk. Så ingen ekstra regning :)

Ah ok :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf girl_beat » 19. okt 2017, 13:46

Juki skrev:
twinkle skrev:
Juki skrev:
girl_beat skrev:Hvordan er det nu med Lookfantastic og Feelunique... Det ene sted shipper fra EU og det andet udenfor med risiko for told - eller husker jeg forkert? :gruble:

Lookfantastic er indenfor EU. Feelunique har jeg ikke handlet ved, men jeg mener de modregner tolden eller at den indgår i prisen. Noget i den stil.


Feelunique sendte engang uden for EU, men det er noget tid siden de rykkede deres lager til uk. Så ingen ekstra regning :)

Ah ok :D

Tak for svar, d'damer :-D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Persnikedy » 27. okt 2017, 09:05

Er der nogle af jer der ved hvor jeg kan finde Dr Bronners peppermint haircream på en dansk side? Min søster ønsker sig det men hun bliver ved med at sende amazon links som af eneller anden grund ikke kan lide mig
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Trillian
Indlæg: 138
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:12
Kort karma: 7
Likede indlæg: 134

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Trillian » 30. okt 2017, 16:52

Target.com sender nu til Danmark! Til gengæld er portoen pivdyr.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 5. nov 2017, 02:47

Ang. tørre og sprukne hånder:

Er det mine Google skills der svigter eller er det virkelig umuligt at finde nogle sorte bomuldshandsker? Eller bare i andet end hvid.

Her i vinterhalvåret bliver mine hænder altid så tørre, røde og irriterede at de sprækker. Det er selvsagt meget generede så jeg vil prøve at bruge bomuldshandsker om natten fx, efter de er blevet smurt ind.

Jeg bruger sjændent vanter når jeg går tur med mine hunde, og hvis jeg gør er det de der helt tynde vanter. Det er derfor de ikke skal være hvide da jeg bl.a også skal bruge dem på de gåture.

Kan man gøre andet end at bruge en mild håndsæbe, der ikke udtørrer og som der er uden parfume, farvestoffer osv., når man har brug for jævnligt at vaske sine hænder?

Og til sidst. Jeg bruger arganolie til at pleje og fugte mine hænder(med rigtig god virkning!) Det fedter dog ret meget så det er ikke så let at bruge på farten. Så derfor, kan I anbefale en creme der fugter og plejer godt, uden parfume og farvestoffer, og som trænger/tørrer forholdsvis hurtigt ind? Og som ikke er Locobase og Decubal.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Skønhed"