Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4151
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 999
Likede indlæg: 7835

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 8. jul 2020, 13:39

Sex efter sugaring Down stairs ? Hvor lang tid skal der gå? Jeg læser alt fra 2-48 timer.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6513
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14470

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Mangoness » 14. jul 2020, 18:39

differentdaydifferentperson skrev:
Mangoness skrev:Uhm, er der nogen, som oplever, at deres hår på benene vokser under det yderste hudlag? :gruble: (det er nok en form for indgroede hår - uden at der dannes en bums).

Jeg har indtil videre forsøgt mig med Matas luksus body scrub i badet - dog uden effekt. :genert:

Og det er lidt af en produkt-jungle derude, så jeg ville lige høre med jer; Kender i nogle gode produkter, som kan forhindre, at det sker? :panik:

Jeg ville foretrække et produkt, som også kan bruges under armene og i badet :genert:

Det ligner lidt billedet for neden til venstre:
Billede



Indgroede hår kalder jeg dem. Skrubbehandske med sæbe i badet og så HTH creme bagefter. Der er et eller andet i HTH cremen der targeter indgroede går. Den kan købes i normal til få penge. Har faktisk aldrig set den andre steder end normal her i dk.


Tak, jeg får kigget på det :D
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Eavesdrop
Indlæg: 52
Tilmeldt: 19. sep 2018, 21:06
Kort karma: 1
Likede indlæg: 92

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Eavesdrop » 31. jul 2020, 17:57

Til jer der har købt en IPL til hjemmebrug - hvilken en har I?
Jeg vil gerne købe en, men ved ikke hvilken en jeg skal gå efter - er der et bestemt mærke der er godt? eller hvilken en har I gode erfaringer med?

:blomst:
0
97X, bam! - The future of rock ‘n’ roll
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3994
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5239

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf girl_beat » 1. aug 2020, 06:31

Jeg har købt Skin Food (light) cremen fra Weleda efter anbefaling og brugt den nogle gange som natcreme. Den virker okay fugtgivende, men det føles som om den lægger sig mere ovenpå huden, end den trænger ind. Det tænker jeg ikke, man får særligt meget ud af?

Andre der har prøvet den og hvad synes I? :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 1. aug 2020, 08:16

girl_beat skrev:Jeg har købt Skin Food (light) cremen fra Weleda efter anbefaling og brugt den nogle gange som natcreme. Den virker okay fugtgivende, men det føles som om den lægger sig mere ovenpå huden, end den trænger ind. Det tænker jeg ikke, man får særligt meget ud af?

Andre der har prøvet den og hvad synes I? :)


Skin food (både den alm. og light) er occlusives, dvs. de lægger sig som en hinde på huden, for at forsegle fugten fra andre produkter. Personligt fungerer min hud ikke med den slags produkter, jeg føler ikke huden kan få luft. Jeg brugte den alm. skin food en overgang, det var noget værre noget. Men ved godt, at der er mange der sværger til den.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Hewlett » 1. aug 2020, 08:26

girl_beat skrev:Jeg har købt Skin Food (light) cremen fra Weleda efter anbefaling og brugt den nogle gange som natcreme. Den virker okay fugtgivende, men det føles som om den lægger sig mere ovenpå huden, end den trænger ind. Det tænker jeg ikke, man får særligt meget ud af?

Andre der har prøvet den og hvad synes I? :)


Jeg bruger den almindelige i min natlige hudplejerutine (den er for fedtet til at bruge om dagen, synes jeg).

Jeg bruger den som det allersidste step og meget, meget lidt af den - måske en mængde svarende til en lillefinger-negl til hele ansigtet. Jeg synes at den lige booster fugtniveauet og at min hud virker mere "mættet' næste morgen :)
1
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 1. aug 2020, 10:02

Sigga skrev:Er der nogen som kender til et billigere alternativ til Pudderdåsernes T-zone peeling?


https://www.theinkeylist.com/products/beta-hydroxy-acid
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11636
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 916
Likede indlæg: 18721

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 1. aug 2020, 10:34

Eavesdrop skrev:Til jer der har købt en IPL til hjemmebrug - hvilken en har I?
Jeg vil gerne købe en, men ved ikke hvilken en jeg skal gå efter - er der et bestemt mærke der er godt? eller hvilken en har I gode erfaringer med?

:blomst:


Jeg har denne, og den fungerer godt for mig :)

https://www.power.dk/skoenhed-og-velvae ... lsrc=aw.ds
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Eavesdrop
Indlæg: 52
Tilmeldt: 19. sep 2018, 21:06
Kort karma: 1
Likede indlæg: 92

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Eavesdrop » 1. aug 2020, 16:00

PaleSeptember skrev:
Eavesdrop skrev:Til jer der har købt en IPL til hjemmebrug - hvilken en har I?
Jeg vil gerne købe en, men ved ikke hvilken en jeg skal gå efter - er der et bestemt mærke der er godt? eller hvilken en har I gode erfaringer med?

:blomst:


Jeg har denne, og den fungerer godt for mig :)

https://www.power.dk/skoenhed-og-velvae ... lsrc=aw.ds

Den har jeg faktisk kigget på, da jeg har læst gode anmeldelser og den er Bedst i Test nogle steder - jeg er bare ikke så vild med prisen :genert:
Det kan være jeg skal tage kampen op med min indre gnier :blush2:

Tak for respons :blomst:
0
97X, bam! - The future of rock ‘n’ roll
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11636
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 916
Likede indlæg: 18721

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 1. aug 2020, 21:03

Eavesdrop skrev:
PaleSeptember skrev:
Eavesdrop skrev:Til jer der har købt en IPL til hjemmebrug - hvilken en har I?
Jeg vil gerne købe en, men ved ikke hvilken en jeg skal gå efter - er der et bestemt mærke der er godt? eller hvilken en har I gode erfaringer med?

:blomst:


Jeg har denne, og den fungerer godt for mig :)

https://www.power.dk/skoenhed-og-velvae ... lsrc=aw.ds

Den har jeg faktisk kigget på, da jeg har læst gode anmeldelser og den er Bedst i Test nogle steder - jeg er bare ikke så vild med prisen :genert:
Det kan være jeg skal tage kampen op med min indre gnier :blush2:

Tak for respons :blomst:


Jeg fik den til 2222 kr ved Power.
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19657
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2450
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46336

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf LadyFox » 2. aug 2020, 07:17

Sigga skrev:Er der nogen som kender til et billigere alternativ til Pudderdåsernes T-zone peeling?

https://www.matas.dk/matas-t-zone-peeli ... DfEALw_wcB
1
...
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Musenmor » 2. aug 2020, 10:48

Nogen der kender en god Foundation / concealer ? Jeg er lidt mørk under øjnene pga manglende søvn lige pt. Såden må meget gerne være lidt dækkende.
0
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 2. aug 2020, 15:32

LadyFox skrev:
Sigga skrev:Er der nogen som kender til et billigere alternativ til Pudderdåsernes T-zone peeling?

https://www.matas.dk/matas-t-zone-peeli ... DfEALw_wcB


Bortset fra af den ikke er baseret på BHA, men glykolsyre. Så man vil nok næppe se det samme resultat, da de to syrer eksfolierer på hvert deres niveau..
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19657
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2450
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46336

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf LadyFox » 2. aug 2020, 15:35

twinkle skrev:
LadyFox skrev:
Sigga skrev:Er der nogen som kender til et billigere alternativ til Pudderdåsernes T-zone peeling?

https://www.matas.dk/matas-t-zone-peeli ... DfEALw_wcB


Bortset fra af den ikke er baseret på BHA, men glykolsyre. Så man vil nok næppe se det samme resultat, da de to syrer eksfolierer på hvert deres niveau..


Det ved jeg ikke. Jeg et skiftet fra den ene til den anden uden at opleve forringelser i min hud. Men ret skal også være ret, jeg er ret privilegeret med min hud så det kan jo sagtens være at pudderdåsernes alle dage har været overkill, men altså, den fra Matas fungere fint for mig.
0
...
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Knirkemis » 3. aug 2020, 06:54

Musenmor skrev:Nogen der kender en god Foundation / concealer ? Jeg er lidt mørk under øjnene pga manglende søvn lige pt. Såden må meget gerne være lidt dækkende.

IT Cosmetics Bye Bye undereye concealer er den bedste jeg har prøvet. Jeg fik også en prøve på deres CC-cream Your skin but better, og synes også den fungerer ret godt. Den kommer i mange udgaver, afhængig af hudtype.
0

Tilbage til "Skønhed"