Hvad har du sidst købt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 176
Likede indlæg: 1980

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Prosperity74 » 29. jun 2020, 22:12

Jane Iredale læbestift i farven rose
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1466

Indlægaf Purple » 3. jul 2020, 16:15

Negleting fra Gellak. Akryl gele osv. Har brugt Depend Gellack længe (og bestilt det fra Norge) - men nu skifter jeg til andet produkttype og brand, så det kostede lige en udskrivning :blush2:
0
Katten
Kort karma: 26
Likede indlæg: 477

Indlægaf Katten » 5. jul 2020, 21:52

Hjemmefarve til bryn og vipper, beauty blender og mega god peeling-maske, som er heftig, men virkelig gør noget vildt godt ved min hud!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 641
Likede indlæg: 9565

Indlægaf Stitch » 6. jul 2020, 02:34

Ansigtmaske fra Biore - har allerede prøvet den, og nøjjjjj hvor er den god. Min hud er simpelthen silkeblød og fin.

Billede
0
"You know, Hobbes, some days even my lucky rocketship underpants don't help."
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 794
Likede indlæg: 6803

Indlægaf achillaxedprune » 6. jul 2020, 10:29

Serum fra Estée Lauder :love:
Billede
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Stitch

Indlægaf Stitch » 6. jul 2020, 14:41

achillaxedprune skrev:Serum fra Estée Lauder :love:

Er den god? Kan du anbefale den?
0
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 6. jul 2020, 14:57

Stitch skrev:
achillaxedprune skrev:Serum fra Estée Lauder :love:

Er den god? Kan du anbefale den?

Den er virkelig god og jeg kan klart anbefale den! Generelt har jeg ikke hørt om nogen, som ikke har været glade for den. Prismæssigt er den heller ikke så slem. Jeg har lige købt 50 ml via Lookfantastic til lidt over 500 kr. :)

Men jeg vil anbefale dig, at få en lille prøve fra en forhandler, så du kan prøve den inden et eventuelt køb. :)
1
Brugeravatar
Stitch

Indlægaf Stitch » 6. jul 2020, 16:12

achillaxedprune skrev:Den er virkelig god og jeg kan klart anbefale den! Generelt har jeg ikke hørt om nogen, som ikke har været glade for den. Prismæssigt er den heller ikke så slem. Jeg har lige købt 50 ml via Lookfantastic til lidt over 500 kr. :)

Men jeg vil anbefale dig, at få en lille prøve fra en forhandler, så du kan prøve den inden et eventuelt køb. :)

Tak for tip :) Vil prøve at få fat i det så, inden jeg køber den :)
0
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 6. jul 2020, 16:21

Stitch skrev:
achillaxedprune skrev:Den er virkelig god og jeg kan klart anbefale den! Generelt har jeg ikke hørt om nogen, som ikke har været glade for den. Prismæssigt er den heller ikke så slem. Jeg har lige købt 50 ml via Lookfantastic til lidt over 500 kr. :)

I Matas og Magasin kan man i hvert fald få prøver med hjem, men kender ikke til Costa Rica og mulighederne for prøver der. Håber det er muligt. :)

Jeg prøvede bl.a. et par serums fra Rudolph Care (til henholdsvis 800 og 1000 kr. for 30 ml) og Jeg er vildt glad for jeg prøvede dem først. Den ene var meget god til mig, men ikke 1000 kr. værd, og den anden var bare ikke god til min hud. Så godt jeg ikke skulle købe en hel flaske for lige at få det afprøvet. :)
1
Brugeravatar
Stitch

Indlægaf Stitch » 6. jul 2020, 16:31

achillaxedprune skrev:I Matas og Magasin kan man i hvert fald få prøver med hjem, men kender ikke til Costa Rica og mulighederne for prøver der. Håber det er muligt. :)

Jeg prøvede bl.a. et par serums fra Rudolph Care (til henholdsvis 800 og 1000 kr. for 30 ml) og Jeg er vildt glad for jeg prøvede dem først. Den ene var meget god til mig, men ikke 1000 kr. værd, og den anden var bare ikke god til min hud. Så godt jeg ikke skulle købe en hel flaske for lige at få det afprøvet. :)

Jeg kommer (efter planen) hjem midt august, så måske jeg skulle vente :gruble: Vi er under semi lockdown herovre pga ny bølge af covid smittede, så ved ikke, om jeg kan få fat i prøver herovre pt. Men så vil jeg gå i Illum/Magasin når jeg kommer hjem. Trænger i hvert fald til at hjælpe min hud mere på vej.
Og mit hår - har fået de tørreste spidser, så afprøver diverse hårkure af pt.
1
Undtagelsen
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1866

Indlægaf Undtagelsen » 6. jul 2020, 16:32

achillaxedprune skrev:
Stitch skrev:

I Matas og Magasin kan man i hvert fald få prøver med hjem, men kender ikke til Costa Rica og mulighederne for prøver der. Håber det er muligt. :)

Enig!
Har brugt Advanced night repair i en del år og syntes på et tidspunkt jeg ville prøve noget andet og købte en fra Rudolph. Den var da ok, men slet ikke pengene værd på samme måde som ANR, så jeg er forlængst tilbage på den igen.
2
D.itsen
Kort karma: 407
Geografisk sted: North Carolina, USA
Likede indlæg: 5280

Indlægaf D.itsen » 6. jul 2020, 18:05

Katten skrev:Hjemmefarve til bryn og vipper, beauty blender og mega god peeling-maske, som er heftig, men virkelig gør noget vildt godt ved min hud!

Kan du anbefale det mærke til hjemmefarve?
0
UH UH UH UH KORT :love:

Bor i North Carolina, USA
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 236
Likede indlæg: 3910

Indlægaf twinkle » 7. jul 2020, 10:12

D.itsen skrev:
Katten skrev:Hjemmefarve til bryn og vipper, beauty blender og mega god peeling-maske, som er heftig, men virkelig gør noget vildt godt ved min hud!

Kan du anbefale det mærke til hjemmefarve?

Jeg kan i hvert fald :gogo:
Har brugt refectocil til at farve bryn i flere år, det er nemt at bruge og koster ikke en formue.
1
B - 20.01.18 :dåne:

Tilbage til "Skønhed"