Hvor mange hvidløg?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
pirken
Indlæg: 72
Tilmeldt: 24. jan 2017, 15:35
Kort karma: 6
Likede indlæg: 61

Re: Hvor mange hvidlø

Indlægaf pirken » 29. nov 2017, 21:43

Neverkont skrev:
pirken skrev:
Neverkont skrev:
pirken skrev:Har oftest haft forstoppelse, men savner stadigvæk et middel, der kan give mig en total udrensning, hvis forstoppelsen er slem. Må sige at de to poser Nellies i den grad har renset ud, men vil da have Masin i baghovedet til næste gang. Sidder nu her og er lidt afkræftet i en grad, jeg ikke har prøvet før. Har det lidt som om, at der er blevet udført en excorcisme på mig. Er træt og har hovedpine af at have spændt helt ud i maven.


Hvis du vil undgå den der totale udrensning ((hvor du sidder på toilettet med de grimmeste mavekneb (du behøver slet ikke at presse, for det klarer kroppen selv :gisp: ), du har skiftevis varm og kold sved, wc-brættet er vådt af sved, og når du endelig føler at der ikke kommer mere, så er du nødt til at blive siddende indtil du ikke frygter at dejse om når du rejser dig)), så start med de 20 dråber (som der står på flasken), men når du når til, at du kommer af med noget, så vent til næste dag med at tage flere dråber.

Eller også bør du måske bruge dem inden det går helt galt, med forstoppelse.

Bare et godt råd. ;)


Nu er den gal igen. Tror desværre ikke jeg er blevet udrenset nok. Jeg vil købe Masin i morgen. Hvad koster det? Og hvor hurtigt virker det?


En flaske koster 135 kr., du kan se dem her: https://www.helsam.dk/sundhed/homoeopat ... in?id=8812
De er homøopatiske, så du skal ikke sluge dem, men lade dem blive optaget via slimhinderne.
Hos mig kom effekten samme dag som jeg begyndte.

Men var det ikke dig, der skrev en tråd om noget medicin, som kunne have forstoppelse som bivirkning?
I så fald bør du måske se på hvorfor/hvordan medicinen giver forstoppelse. Altså om det er fordi det nedsætter peristaltikken, om det hæmmer mavesyren, eller noget helt tredje.


Ja, det er mig. Tager cipralex og føler, at den bivirkning er forsvundet igen. Er sikker på, der sidder noget gammelt tilbage i kroppen og forstyrrer. Så i morgen kl. 10.00 står jeg klar ude foran helsebiksen og køber Masin. Så må jeg tilbringe dagen i morgen tæt ved porcelænstronen - for ud. Det skal det.
0
Neverkont
Indlæg: 1863
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2909

Re: Hvor mange hvidlø

Indlægaf Neverkont » 29. nov 2017, 22:02

pirken skrev:
Neverkont skrev:
pirken skrev:
Neverkont skrev:
pirken skrev:Har oftest haft forstoppelse, men savner stadigvæk et middel, der kan give mig en total udrensning, hvis forstoppelsen er slem. Må sige at de to poser Nellies i den grad har renset ud, men vil da have Masin i baghovedet til næste gang. Sidder nu her og er lidt afkræftet i en grad, jeg ikke har prøvet før. Har det lidt som om, at der er blevet udført en excorcisme på mig. Er træt og har hovedpine af at have spændt helt ud i maven.


Hvis du vil undgå den der totale udrensning ((hvor du sidder på toilettet med de grimmeste mavekneb (du behøver slet ikke at presse, for det klarer kroppen selv :gisp: ), du har skiftevis varm og kold sved, wc-brættet er vådt af sved, og når du endelig føler at der ikke kommer mere, så er du nødt til at blive siddende indtil du ikke frygter at dejse om når du rejser dig)), så start med de 20 dråber (som der står på flasken), men når du når til, at du kommer af med noget, så vent til næste dag med at tage flere dråber.

Eller også bør du måske bruge dem inden det går helt galt, med forstoppelse.

Bare et godt råd. ;)


Nu er den gal igen. Tror desværre ikke jeg er blevet udrenset nok. Jeg vil købe Masin i morgen. Hvad koster det? Og hvor hurtigt virker det?


En flaske koster 135 kr., du kan se dem her: https://www.helsam.dk/sundhed/homoeopat ... in?id=8812
De er homøopatiske, så du skal ikke sluge dem, men lade dem blive optaget via slimhinderne.
Hos mig kom effekten samme dag som jeg begyndte.

Men var det ikke dig, der skrev en tråd om noget medicin, som kunne have forstoppelse som bivirkning?
I så fald bør du måske se på hvorfor/hvordan medicinen giver forstoppelse. Altså om det er fordi det nedsætter peristaltikken, om det hæmmer mavesyren, eller noget helt tredje.


Ja, det er mig. Tager cipralex og føler, at den bivirkning er forsvundet igen. Er sikker på, der sidder noget gammelt tilbage i kroppen og forstyrrer. Så i morgen kl. 10.00 står jeg klar ude foran helsebiksen og køber Masin. Så må jeg tilbringe dagen i morgen tæt ved porcelænstronen - for ud. Det skal det.


Har du prøvet at spise mange grøntsager, som f.eks. gulerødder og andre rod-frugter?
0
pirken
Indlæg: 72
Tilmeldt: 24. jan 2017, 15:35
Kort karma: 6
Likede indlæg: 61

Re: Hvor mange hvidløg?

Indlægaf pirken » 30. nov 2017, 03:26

Neverkont skrev:
pirken skrev:
Neverkont skrev:
pirken skrev:
Neverkont skrev:
pirken skrev:Har oftest haft forstoppelse, men savner stadigvæk et middel, der kan give mig en total udrensning, hvis forstoppelsen er slem. Må sige at de to poser Nellies i den grad har renset ud, men vil da have Masin i baghovedet til næste gang. Sidder nu her og er lidt afkræftet i en grad, jeg ikke har prøvet før. Har det lidt som om, at der er blevet udført en excorcisme på mig. Er træt og har hovedpine af at have spændt helt ud i maven.


Hvis du vil undgå den der totale udrensning ((hvor du sidder på toilettet med de grimmeste mavekneb (du behøver slet ikke at presse, for det klarer kroppen selv :gisp: ), du har skiftevis varm og kold sved, wc-brættet er vådt af sved, og når du endelig føler at der ikke kommer mere, så er du nødt til at blive siddende indtil du ikke frygter at dejse om når du rejser dig)), så start med de 20 dråber (som der står på flasken), men når du når til, at du kommer af med noget, så vent til næste dag med at tage flere dråber.

Eller også bør du måske bruge dem inden det går helt galt, med forstoppelse.

Bare et godt råd. ;)


Nu er den gal igen. Tror desværre ikke jeg er blevet udrenset nok. Jeg vil købe Masin i morgen. Hvad koster det? Og hvor hurtigt virker det?


En flaske koster 135 kr., du kan se dem her: https://www.helsam.dk/sundhed/homoeopat ... in?id=8812
De er homøopatiske, så du skal ikke sluge dem, men lade dem blive optaget via slimhinderne.
Hos mig kom effekten samme dag som jeg begyndte.

Men var det ikke dig, der skrev en tråd om noget medicin, som kunne have forstoppelse som bivirkning?
I så fald bør du måske se på hvorfor/hvordan medicinen giver forstoppelse. Altså om det er fordi det nedsætter peristaltikken, om det hæmmer mavesyren, eller noget helt tredje.


Ja, det er mig. Tager cipralex og føler, at den bivirkning er forsvundet igen. Er sikker på, der sidder noget gammelt tilbage i kroppen og forstyrrer. Så i morgen kl. 10.00 står jeg klar ude foran helsebiksen og køber Masin. Så må jeg tilbringe dagen i morgen tæt ved porcelænstronen - for ud. Det skal det.


Har du prøvet at spise mange grøntsager, som f.eks. gulerødder og andre rod-frugter?

Ja, er begyndt at spise mange gøntsager. Jeg tager desuden HUSK og drikker masser af vand. Tager derudover mælkesyrebakterier. Dette gør, at min fordøjelse er fin, men denne gang, ved jeg ikke hvad der sker.

Men uanset hvad, så køber jeg Masin. Kan næsten ikke vente.
0
Neverkont
Indlæg: 1863
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2909

Re: Hvor mange hvidløg?

Indlægaf Neverkont » 30. nov 2017, 08:38

pirken skrev:Men uanset hvad, så køber jeg Masin. Kan næsten ikke vente.


Held og lykke med dem, håber du får glæde af dem.
0
pirken
Indlæg: 72
Tilmeldt: 24. jan 2017, 15:35
Kort karma: 6
Likede indlæg: 61

Re: Hvor mange hvidløg?

Indlægaf pirken » 30. nov 2017, 11:22

Neverkont skrev:
pirken skrev:Men uanset hvad, så køber jeg Masin. Kan næsten ikke vente.


Held og lykke med dem, håber du får glæde af dem.

Tak. Har købt det og taget to doser allerede. Må sige der sker ting og sager allerede. Kan mærke, der ikke går længe før jeg skal afsted på toilettet :)
0
Neverkont
Indlæg: 1863
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2909

Re: Hvor mange hvidløg?

Indlægaf Neverkont » 30. nov 2017, 14:49

pirken skrev:
Neverkont skrev:
pirken skrev:Men uanset hvad, så køber jeg Masin. Kan næsten ikke vente.


Held og lykke med dem, håber du får glæde af dem.

Tak. Har købt det og taget to doser allerede. Må sige der sker ting og sager allerede. Kan mærke, der ikke går længe før jeg skal afsted på toilettet :)


Og hvis jeg var dig, så ville jeg vente til i morgen med at tage flere. :fløjt:
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Hvor mange hvidløg?

Indlægaf Nicolait » 30. nov 2017, 20:55

De talte i qi om Haribo sukkerfrie vingummier, som noget der virkeligt skulle gang i maven.

Det er også det indtryk man får, når man læser på Amazon.com.

https://www.amazon.com/Haribo-SUGAR-Cla ... eNumber=12
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
pirken
Indlæg: 72
Tilmeldt: 24. jan 2017, 15:35
Kort karma: 6
Likede indlæg: 61

Re: Hvor mange hvidløg?

Indlægaf pirken » 1. dec 2017, 17:17

Neverkont skrev:
pirken skrev:
Neverkont skrev:
pirken skrev:Men uanset hvad, så køber jeg Masin. Kan næsten ikke vente.


Held og lykke med dem, håber du får glæde af dem.

Tak. Har købt det og taget to doser allerede. Må sige der sker ting og sager allerede. Kan mærke, der ikke går længe før jeg skal afsted på toilettet :)


Og hvis jeg var dig, så ville jeg vente til i morgen med at tage flere. :fløjt:


Så er jeg på dag 2 af Masin og har idag taget to doser. Jeg har ikke oplevet nogen udrensning, men er kommet af med afføring alligevel. Desuden kan jeg mærke min fordøjelse virker langt bedre og mit velbefindende er bedre.
0
Neverkont
Indlæg: 1863
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2909

Re: Hvor mange hvidløg?

Indlægaf Neverkont » 1. dec 2017, 22:08

pirken skrev:Så er jeg på dag 2 af Masin og har idag taget to doser. Jeg har ikke oplevet nogen udrensning, men er kommet af med afføring alligevel. Desuden kan jeg mærke min fordøjelse virker langt bedre og mit velbefindende er bedre.


Det lyder godt, at du har gavn af dem.

Jeg har engang fundet dette på en side, der hed "urtekosten", men nu kan jeg ikke finde siden:
"Masin
Masin virker regulerende på alle fordøjelsessafterne i fordøjelseskanalen. Herved undgås invasion af mikroorganismer fra omverdenen til skade for slimhinderne i fordøjelseskanalen.
Masin giver en bedre nedbrydning og optagelse af kostens proteiner, kulhydrater og fedtstoffer, idet lægemidlet styrker leverfunktionen, galdeblæren og bugspytkirtlen. Hermed reduceres allergi og fødevareintolerance. Denne bedre fordøjelse befordrer samtidig en større udnyttelse af næringsstofferne fra fødevarerne og virker regulerende og stabiliserende på blodsukkeret.

Lægemidlet harmoniserer også tyktarmsvæggens slimhinder, elasticitet,
peristaltik og blodgennemstrømning samt endetarmsmusklen.
Typiske sygdomstilstande
For lidt og for meget mavesyre, sure opstød, mavesår, tolvfinger- og tyndtarmssår, diarré, oppustethed, fødevareallergier, svag fordøjelse, tarmbetændelser, katartilstande (betændelsestilstande) i tarm- og maveslimhinder, Candida albigans (trøskesvamp, en lidelse hos småbørn, der viser sig som mælkehvide belægninger på mundens slimhinder) ormetilstande, kolik (anfald af smerter i tarmene, mavekneb), mavekramper, bugspytkirtelsygdomme, leversvaghed, leverskader, galdekolik, galdegrus og galdesten, forgiftninger, forhøjet kolesterol, lavt blodsukker, større og mindre udposninger, hæmorroider, problemer med afføring, tyktarmskatar, tarmgasser, prutten, prutter etc.
Supplement til Masin
Ved katar, diarré eller tarmbetændelse i tyktarmen kan der med fordel understøttes med immunforsvarsmidlet Infeksin.
Ved mave-tarm problemer, der skyldes psykologiske faktorer, kan der støttes med nervemidlet Nersin.
"
0

Tilbage til "Helbred"