Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Musenmor » 6. apr 2021, 19:54

Jeg har været syg hele dagen med ondt i maven, kuldegysninger og feber. Jeg har det rent ud sagt a h til. Håber det er bedre i morgen. Min søn er også syg, han har så ikke feber, men også voldsomt ondt i maven. Øv altså
0
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Panton » 8. apr 2021, 19:28

Jeg hoster så meget at det gør ondt i hele min krop nu, fuck jeg glæder mig til kodein ved nattetid, det kan være det giver lidt søvn, who knows! jeg er corona testet to gange, så det er ikke det. jeg lyder bare som en der ryger 40 cecil om dagen pt!!
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Musenmor » 9. apr 2021, 08:55

Jeg er stadig syg, og har fået det værre, så nu skal jeg testes for corona. Jeg kaster op, g er i perioder virkelig svimmel. Bare en tur i fakta, så stiger min temperatur, jeg får åndenød, og føler nærmest jeg skal besvime. Jeg har måtte aflyse et møde, det sker ellers aldrig for mig.
0
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 12. apr 2021, 17:49

Jeg fik resultatet af min MRI scanning af mit knæ i dag. Lægen virkede jævnt overrasket da jeg kom gående ind med ganske normal gang. Så er tonen ligesom lagt.

Oh well deres fund er pt:
Lille fraktur på tibia hvor det er blevet smækket mod lårbenet.
Blodansamling på tibial plateau (den øverste flade del af skinnebenet hvor menisken ligger)
Og så the double whammy: Den bagerste del af min menisk på den indvendige side er blevet revet af knoglen. Hvilket så forklarer hvorfor jeg ikke kan bukke knæet helt, for det ligger i vejen.

Han tilføjede også at det var en jævnt unormal og halvkompliceret ting jeg har fået lavet med min menisk. Det er forholdsvis normalt at de revner - knap så normalt at de så også ryger af knoglen også.
Til gengæld ser mit forreste korsbånd fint ud. De kan bare ikke lave de tests de skal for at tjekke det, for det kræver rotation i knæet og det kan jeg ikke holde ud fordi det gør ondt i menisken. Så det vil de prøve at tjekke når jeg er i fuld narkose for at få fikset menisken om cirka 12 ugers tid.....

Jeg gør tydeligvis ikke tingene halvt :nej:
Senest rettet af TakeAChanceOnMe 13. apr 2021, 10:02, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30210

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf TinaW » 13. apr 2021, 05:08

Min lænd/ryg driller pt og min ankel, der har været brækket tilbage i 2005 og som ellers ikke har voldt nogen problemer i lang tid, er stiv og øm.
Føler mig nærmest som et helt alderdomshjem for tiden.
0
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf computermus » 19. apr 2021, 05:54

Min næse løber, halsen er øm og hovedet, tja det sidder da på endnu, men det føles tungt. Det dukkede op i går som et lyn fra en klar himmel. Men jeg har overvejet om det er den tendens til overfølsomhed, som er lidt på spil.
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Panton » 22. apr 2021, 18:10

Jeg hoster for vildt på 15 dag nu, kodein er det eneste der hjælper men jeg kan for filan ikke gnaske dem som tic tacs :rulle: Min stemme er heller ikke eksisterende, kun svagt og lyder virkelig slem!

Gå væk hoste, jeg magter dig ikke mere!!
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17190
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41795

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf LaMariposa » 25. apr 2021, 04:49

computermus skrev:Min næse løber, halsen er øm og hovedet, tja det sidder da på endnu, men det føles tungt. Det dukkede op i går som et lyn fra en klar himmel. Men jeg har overvejet om det er den tendens til overfølsomhed, som er lidt på spil.


God bedring :)

Sådan har jeg også haft det den sidste uges tid. Blev testet negativ for corona, men det er godt nok en ret stædig omgang.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Artem » 25. apr 2021, 06:50

Jeg faldt på en trail løbetur i går i en mundret hul. Det er jo hvad der sker. Men det træls er at jeg tog fra med hånden som har resulteret i en flænge inde i min hånd.
Det om håndsprit en dårlig kombi. :8:
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf computermus » 28. apr 2021, 08:16

LaMariposa skrev:
computermus skrev:Min næse løber, halsen er øm og hovedet, tja det sidder da på endnu, men det føles tungt. Det dukkede op i går som et lyn fra en klar himmel. Men jeg har overvejet om det er den tendens til overfølsomhed, som er lidt på spil.


God bedring :)

Sådan har jeg også haft det den sidste uges tid. Blev testet negativ for corona, men det er godt nok en ret stædig omgang.

Tak skal du have. Nu er det heldigvis blevet en del bedre,men snotter stadigvæk noget morgen og aften. Ja, det er en lidt stædig omgang, den her, men jeg er måske også lidt forvænt,for jeg plejer sådan i gennemsnit at være forkølet omkring et par gange om året,og det er det.
0
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9500

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Modesty Blame » 3. maj 2021, 09:22

Jeg har fået udskrevet noget ny medicin for blodtryk. Ifølge indlægssedlen er nyresvigt en almindelig bivirkning. Dvs 1-10% oplever det.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf sigge » 4. maj 2021, 13:40

Jeg har en bragende hovedpine, og jeg har ikke stærkere drugs end Panodil, som ikke virker på den.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10070
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1211
Likede indlæg: 18116

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf .Magic. » 11. maj 2021, 17:20

Jeg har en tumor på venstre binyre og nu skal den undersøges nærmere - Festligt.
Jeg håber det er den der er skyld i at min krop altid er i alarmberedskab og at det kan fikses.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Daine » 11. maj 2021, 19:21

Jeg fik lagt en blokade i højre hofte i går og FFS det gør nas! Det spænde og trækker ned i låret og alt andet end at stå op gør ondt. Jeg får en killer morgenvagt i morgen (en ‘fredag morgen supertravlhed’ på en onsdag pga Kr. Himmelfart torsdag) og jeg er alene på job som min. til kl 10.30. Og jeg har flere ordrer der skal ud af huset lige når vi åbner kl 6 og hvis bageriet ikke er med og har leveret det hele op i butikken skal jeg hente det dernede. Hvilket betyder rend op og ned af trappe med dårlig hofte :whine:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Artem » 11. maj 2021, 20:33

Er ikke ligefrem en skade. Men nu hvor nærmest alt træning er åbnet op igen er jeg jo gået amok med træning, og selv om det er fedt nok er min krop ikke så glad for at jeg lige fordobler min træning. Hvor jeg vil reelt er i overtræning lige nu.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Helbred"