Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Santa » 25. apr 2019, 04:20

Er vågnet med kraftig hovedpine bag det ene øje og kvalme.
Måske er det fordi jeg ikke fik spist nok i går?
Så nu skal jeg tage mig sammen til at spise en god morgenmad, men det er sq svært med kvalme!
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2595
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3877

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Anlewi » 25. apr 2019, 04:52

cola skrev:Jeg fik sand eller jord, eller det der flyvende brune noget der ligger på jorden, i øjet i går, troede det ville være væk her til morgen men nej, nu ved jeg så ikke om jeg skal gå til lægen med det eller vente og se om det forsvinder af sig selv.


Hvis det genere skal du går til lægen. Det kan ridse din hornhinde
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Annione » 25. apr 2019, 07:08

cola skrev:Jeg fik sand eller jord, eller det der flyvende brune noget der ligger på jorden, i øjet i går, troede det ville være væk her til morgen men nej, nu ved jeg så ikke om jeg skal gå til lægen med det eller vente og se om det forsvinder af sig selv.


Flyvende brune noget?
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Daine » 25. apr 2019, 07:15

Annione skrev:
cola skrev:Jeg fik sand eller jord, eller det der flyvende brune noget der ligger på jorden, i øjet i går, troede det ville være væk her til morgen men nej, nu ved jeg så ikke om jeg skal gå til lægen med det eller vente og se om det forsvinder af sig selv.


Flyvende brune noget?

Mus, Annione. Mus!



:genert:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Freya » 25. apr 2019, 09:27

Sådan en stikkende, brændende smerte under mit ene bryst... eller i det.. Kan ikke helt mærke forskel. Det har varet et par dage, Tænker det er en muskel der driller.
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Primerose » 25. apr 2019, 13:06

Jeg er også lagt helt ned af allergi. De der tre regndryp, der kom i morges har ikke hjulpet. Jeg snotter og nyser og stopper til i næsen. Min søvn er afbrudt og jeg er træt, når jeg er vågen. Jeg har mest af alt lyst til at isolere mig indendøre til pollensæsonen er slut.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Annione » 25. apr 2019, 16:31

Daine skrev:
Annione skrev:
cola skrev:Jeg fik sand eller jord, eller det der flyvende brune noget der ligger på jorden, i øjet i går, troede det ville være væk her til morgen men nej, nu ved jeg så ikke om jeg skal gå til lægen med det eller vente og se om det forsvinder af sig selv.


Flyvende brune noget?

Mus, Annione. Mus!



:genert:


Jeg hader at få mus i øjet :-D
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Spjaerten » 26. apr 2019, 21:02

Har tilbragt aftenen på sofaen med hhv. Vandbad og frosne ærter på foden, pga skoldning af fod.

Note to self - takeout fremfor gå i køkkenet selv.

Havde glemt grydens låg både kunne hælde vand den ene og den anden vej

:whine:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Skinkehunden » 27. apr 2019, 19:35

Influenza :syg: Og jeg ér endda vaccineret :rulle:

Shit hvor er jeg bare sølle :whine:
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf heysamaysa » 28. apr 2019, 09:11

jeg har efter en kindtand er blevet fjernet i decemeber begyndt at få endnu flere smerter. føles som Syle der bliver jaget i mine omkring liggende tænder og elektrisk stød i i kinder, øre og kæbe :trist:
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 29. apr 2019, 09:30

Jeg har været tilbage på arbejde i sammenlagt 4 dage nu. Har klaret én dag indtil videre uden smertestillende. Det var den første. Jeg er på administrative duties, så har virkelig ikke særlig meget at lave og det der er, kræver ikke noget fysisk.

Alligevel slår min ryg så mange knuder at jeg overvejer om jeg kan tage nogle ferietimer i dag og smutte efter frokost. Ellers må resten af dagen blive på cocodamol.
Men så kan jeg bare heller ikke lade være med at tænke om det er fordi jeg virkelig ikke bryder mig om mit arbejde og specielt ikke nu hvor alt er admin, for så er der biosocial model der spiller ind også. Men det gjorde også ondt i går til fodbold, selvom jeg bare stod op - og det plejer ellers at være ret smertefrit.

Urgh. Jeg er dødfrustreret og TRÆT af at skulle tage hensyn til min ryg hele tiden.
0
Mila_H
Indlæg: 415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:28
Kort karma: 105
Likede indlæg: 623

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Mila_H » 29. apr 2019, 13:50

Vågnede for nu 14 dage siden med den ene side af ansigtet lammet.. Bells Parese hedder det åbenbart.. Absolut ingen forbedring indtil videre. Øv, øv.
Jeg magter det ikke
0
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf heysamaysa » 29. apr 2019, 15:43

Mila_H skrev:Vågnede for nu 14 dage siden med den ene side af ansigtet lammet.. Bells Parese hedder det åbenbart.. Absolut ingen forbedring indtil videre. Øv, øv.
Jeg magter det ikke


øv da! Det lyder ubehageligt. jeg var simpelt hen nødt til at google det da jeg aldrig har hørt om det det før. Ved man hvad det kommer af i dit tilfælde? får du behandling eller skal tiden "bare" gå?
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Mila_H
Indlæg: 415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:28
Kort karma: 105
Likede indlæg: 623

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Mila_H » 29. apr 2019, 18:17

heysamaysa skrev:
Mila_H skrev:Vågnede for nu 14 dage siden med den ene side af ansigtet lammet.. Bells Parese hedder det åbenbart.. Absolut ingen forbedring indtil videre. Øv, øv.
Jeg magter det ikke


øv da! Det lyder ubehageligt. jeg var simpelt hen nødt til at google det da jeg aldrig har hørt om det det før. Ved man hvad det kommer af i dit tilfælde? får du behandling eller skal tiden "bare" gå?


Nej, man ved ikke, hvad det egentlig skyldes. Jeg har hverken været stresset, haft den mindste smule forkølelse eller noget.. Vågnede bare op og opdagede, at jeg hverken kunne blinke, smile eller noget med venstre side.
Det er frygteligt. Jeg går med en sørøverklap hele tiden og drypper øjet konstant, fordi det tørrer ud. Og ja, jeg taler ikke ordentligt, kan ikke smile eller kysse min søn, må bruge sugerør for at drikke osv.

Hvis bare de kunne love, at der var midlertidigt, men det ved man faktisk ikke.
Jeg har fået binyrebarkhormon, som i mange tilfælde kan hjælpe. Men indtil videre er der ingen forbedring.

Jeg har været sygemeldt, men nu skal jeg snart starte igen, og jeg glæder mig absolut ikke.
0
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf heysamaysa » 30. apr 2019, 09:13

Mila_H skrev:
heysamaysa skrev:
Mila_H skrev:Vågnede for nu 14 dage siden med den ene side af ansigtet lammet.. Bells Parese hedder det åbenbart.. Absolut ingen forbedring indtil videre. Øv, øv.
Jeg magter det ikke


øv da! Det lyder ubehageligt. jeg var simpelt hen nødt til at google det da jeg aldrig har hørt om det det før. Ved man hvad det kommer af i dit tilfælde? får du behandling eller skal tiden "bare" gå?


Nej, man ved ikke, hvad det egentlig skyldes. Jeg har hverken været stresset, haft den mindste smule forkølelse eller noget.. Vågnede bare op og opdagede, at jeg hverken kunne blinke, smile eller noget med venstre side.
Det er frygteligt. Jeg går med en sørøverklap hele tiden og drypper øjet konstant, fordi det tørrer ud. Og ja, jeg taler ikke ordentligt, kan ikke smile eller kysse min søn, må bruge sugerør for at drikke osv.

Hvis bare de kunne love, at der var midlertidigt, men det ved man faktisk ikke.
Jeg har fået binyrebarkhormon, som i mange tilfælde kan hjælpe. Men indtil videre er der ingen forbedring.

Jeg har været sygemeldt, men nu skal jeg snart starte igen, og jeg glæder mig absolut ikke.


åer shit. Det er jeg ked af at høre - jeg får helt ondt i maven. Jeg havde håbet på lidt bedre nyheder end det.

jeg håber det snart går i sig selv igen eller i det mindste bliver bedre.

Du får i hvert fald en masse viruelle tanker og krammere her fra :ae: :ae: :ae: :ae: :ae: :ae:
1
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"

Tilbage til "Helbred"